سم زدایی کبد و کیسه صفرا با نسخه های موثر گیاهی

5435 بازدید
12 تیر 97
سمانه
,,

پاکسازی و سم زدایی جگر و کیسه صفرا

جگر 24 ساعت در روز کار می کند و عهده دار کارهای سختی است تا شما زنده بمانید. مسئولیت اصلی جگر پاک سازی خون بدون توقف است. فیلتر کردن، خنثی سازی و دفع هر چیزی که می تواند شما را مسموم کند شامل آنچه خورده اید، تنفس کرده اید یا جذب نموده اید. جگر به طور دائم سعی در به تله انداختن داروهای پزشکی، ذرات هضم نشده غذاها، ویروس ها، باکتری ها، قارچ ها، سلول های مرده، آشغال ها، الکل ها، تمیزکننده های خانگی، عطرها، رنگ ها، نگهدارنده ها و افزودنی هاست.

به موارد بالا مواد بهداشتی که از طریق پوست جذب می شوند، مانند اسپری موها، بوگیرها، کرم ها، صابون ها، آرایش کننده ها، مواد سمی ساخت انسان، آفت کش ها و هر چیزی که پس از استفاده به مواد شیمیایی تبدیل می شود را اضافه کنید. شاید متوجه شده اید که دیگر نمی توانید غذاهای چرب بخورید. زیرا جگر و مخصوصا کیسه صفرا شما مسدود شده است.

ذخیره صفرا در کیسه صفرا

یکی از کارهایی که کیسه صفـرا انجام می دهد، ذخیره صفرا است، ذخیره صفرا ماده زائد کبد می باشد که حاوی سم خنثی شده است. البته این ماده باعث تحریک عمل هضم می شود و به جداسازی چربی ها و عملکرد روده ها کمک می کند. چون جگر و کیسه صفرا برای عمل هضم صحیح و سلامتی بسیار ضروری هستند، اگر خوب عمل نکنند، شما هم خوب عمل نخواهید کرد! هر بیماری که تا به حال دیده ام بعد از پاک سازی جگر و کیسه صفرا، بهتر شده است. به نظر من، همه نیاز به این پاک سازی دارند.

پاکسازی صفرا

در حین انجام این روش پاکسازی، باید اطمینان داشته باشید که اعضای دفع کننده دائم کار می کنند و مواد سمی را خارج می نمایند. اگر این مواد باقی بمانند و وارد گردش خون شوند، غدد لنفاوی شما بار زیادتر از حدی را باید تحمل کنند و مواد سمی دوباره داخل گردش خون می شوند، و در جایی دیگر در بدن جمع می گردند و این اصلاً خوب نیست!

از فرمول های قوی گیاهی استفاده کنید که بطور مؤثر جگر و کیسه صفرا را پاک می کنند. برای جگر، شما نیاز به فرمول گیاهی دارید که مواد سمی سال ها جمع شده سخت را نرم کند و دفع نماید. این فرمول باید همچنین حاوی گیاهانی باشد که بتوانند جگر شما را تغذیه کنند. برای کیسه صفرا، شما نیاز به یافتن یک فرمول گیاهی دارید که به آهستگی سنگ های کیسه صفرا و سلول های سخت شده کلسترول را نرم و حل کند تا به مایع تبدیل شوند و به راحتی عمل دفع انجام گیرد.

سم زدایی کبد و کیسه صفرا

سم زدایی کبد و کیسه صفرا

اگر سنگ کیسه صفرا دارید و درد می کشید، دستور زیرا را به کار ببرید:

آب سیب خام: از یک فنجان سیب خام ارگانیک که معمولا برای این بیماری خوب است و درد را کاهش می دهد، استفاده کنید. از آب سیب داخل بطری که از مغازه خریده اید، استفاده نکنید. اثر مفید نخواهد داشت. آب سیب تازه به کاهش التهاب کمک می کند، ولی اگر مشکلات قند خون دارید، آب سیب را با آب بنوشید.

برنامه روزانه جهت سم زدایی صفرا و جگر :

من اعتقاد دارم که باید بدن را از پیش آماده کرد و به آهستگی وارد مرحله پاک سازی جگر و کیسه صفرا شده تا ناگهان به آنها شک وارد نشود. اگر شما سنگ صفرا دارید، با احتیاط عمل نمایید. باید جگر و کیسه صفرا را پنج تا هفت روز قبل از پاک سازی آماده کنید. اگر قبلا آن را انجام داده اید، ممکن است سه روز هم برای آماده سازی کافی باشد. آماده سازی به صورت زیر می باشد:

آشامیدن روزانه:

مواد زیر را در مخلوط کن کاملا مخلوط کنید و تمام روز بنوشید، هر روز تا دفع کامل:

  • دو قاشق غذاخوری آب لیموی ارگانیک
  • دو قاشق غذاخوری آب لایم ارگانیک
  •  نیم لیتر آب پرتقال ارگانیک
  • نیم لیتر آب مقطر خالص
  • یک برش زنجبیل تازه
  • یک حبه سیر (انتخابی است ولی نتیجه را بهتر خواهد نمود)

اگر مایل هستید می توانید، از آب سیب خام به جای لیمو، لایم و آب پرتقال استفاده کنید. آب سیب خام می تواند باعث نفخ شود، چون قند طبیعی بالایی دارد، بنابراین هر چیزی را که مناسب بدن است، انتخاب کنید. یک ماده گیاهی حلال سنگ صفرا به نوشیدنی روزانه اضافه نمایید. کم کم سنگ ها و مواد سمی سختی که سال ها در کیسه صفرا جمع شده را نرم و حل می کند. همچنین به پاک سازی جگر کمک می نماید.

نوشیدن آب: تا 4% وزن بدن به لیتر، روزانه آب خالص بنوشید. برای مثال، اگر وزن شما 80 کیلوگرم است، باید روزانه 3 لیتر آب خالص بنوشید.

خوردن غذا: ساده بخورید، مانند میوه تازه در صبح و سالادهای سبزیجات ارگانیک خام در بعدازظهر و عصر. از تمام غذاهای پخته دوری کنید

هر روز عصر: در ساعت شش، سم زدایی گیاهی جگر و کیسه صفرا را شروع کنید. در ساعت نه، دو قاشق غذاخوری از روغن زیتون خالص را با دو قاشق غذاخوری آب گریپ فروت به هم بزنید و فورا بنویشید.

این برنامه را هر روز تکرار کنید تا جگر و کیسه صفرا برای پاک سازی نهایی آماده شوند و به آهستگی و آرامی اعضای سخت شده و همچنین سنگ هایی که شما ممکن است داشته باشید را نرم کنند. زمان برای آماده سازی سه روز قبل از پاکسازی است. نیاز دارید که به بدنتان وقت بدهید تا کل لایه های سمی در جگر و کیسه صفرا را از بین ببرد.

 

همچنین بخوانید:  علایم و درمان بیماری کبد چرب قسمت 1

 

روز پایانی پاکسازی جگر و کیسه صفرا

در روز آخر، بسته به مدت آماده سازی، بعد از صبحانه باقی روز را روزه بگیرید. بعضی ها معتقدند که اگر دو تا سه روز قبل از پاک سازی نهایی روزه بگیرند، موثرتر است. نوشیدن روزانه خود را با فرمول حلال سنگ صفرای گیاهی ادامه دهید.

  • ساعت شش بعدازظهر: یک سم زدایی گیاهی استفاده کنید.
  • ساعت نه بعدازظهر: مخلوط زیر را تهیه و فورا بنوشید:
    • سه قاشق غذاخوری روغن زیتون خالص
    • نصف فنجان آب گریپ فروت ارگانیک تازه
    • آب یک لیموی ارگانیک

فورا پس از نوشیدن این مخلوط، روی پهلوی راست مانند جنین دراز بکشید، یک بطری آب داغ روی جگر و کیسه صفرا (زیر دنده ها روی طرف راست) برای سی دقیقه قرار دهید.

چه انتظار می رود

بعد از خوردن نوشیدنی مخصوص پاک سازی، ممکن است کمی حالت تهوع داشته باشید و مقدار کمی هم استفراغ کنید. البته اغلب این اتفاق نمی افتد ولی کاملا نشانه معمولی است که جگر و کیسه صفرا از مواد سمی پر است. اگر شما استفراغ هم بکنید، پاک سازی هنوز نتیجه خواهد داد. سعی کنید صبور باشید، چون معمولا ساعت ها طول می کشد که روده ها باز شوند.

در زمان پاک سازی، حرکت روده ها بسیار راحت و نرم صورت می گیرد. اگر می خواهید ببینید چه دفع می شوند. همچنین ممکن است تکه های سخت شده زرد رنگ، سبز یا سفید بین چیزهای دیگر باشند. اگر چیزی را ندیدید، نگران نباشید، مواد سمی و سنگ ها ممکن است کاملا حل و دفع شده باشند. متوجه باشید که اولین بار که شما پاک سازی جگر و کیسه صفرا انجام می دهید، بوی مواد سمی غیرقابل باور است! این یک نمونه از تمام آن موادی است که سال ها در بدن شما جمع شده است.

روز بعد از پاک سازی

کبد، کیسه صفرا و روده بزرگ معمولا خالی شدن را به صورت متناوب تا اواسط یا اواخر صبح انجام می دهند. اگر کیسه صفرا خیلی پر باشد، ممکن است نشانه های ناراحت کننده ای تا نرم شدن و آزاد شدن کیسه صفرا در شما بروز کند، بنابراین صبور باشید. بعد از آن، اشتهای شما بر می گردد.

لطفا سبک و عاقلانه بخورید تا روز پایان یابد، آب مقطر خالص با لیموی تازه بنوشید و استراحت کنید. در شب، به حرکت دادن مواد سمی با مصرف سم زدای گیاهی ادامه دهید.

نکته:

جگر و کیسه صفرا به دفع مواد سمی بعد از پاک سازی ادامه می دهند، لذا متعجب نباشید که اگر برای چند روزی احساس خستگی می کنید. بدنتان انرژی زیادی صرف خارج کردن مواد سمی می کند، ولی این انرژی مفید مصرف شده است. اگر سنگ صفراوی نبینید که دفع می شود، ناامید نشوید.

جگر و کیسه صفرا به آهستگی نرم می شوند و به زودی آن سنگ ها اگر موجود باشند بیرون خواهند آمد. حتی اگر شما سنگ صفرا ندارید، مواد سمی سال ها جمع شده را دارید دفع می کنید. اگر هنوز در جگر و کیسه صفرا احساس ناراحتی دارید، این پاک سازی را بعد از سه هفته دیگر تکرار کنید. برای سلامتی مناسب، دوبار این عمل پاک سازی را در طول سال انجام دهید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

دانه قهوه را با خواص درمان نارسایی کبدی، کمک به سلامت قلب، کاهش احساس خستگی، کاهش وزن، کاهش افسردگی و افزایش شادی و نشاط، جلوگیری از چین و چروک پوست، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

7
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

  1. ناشناس
    22 بهمن 1402

    الفاتحهَ

  2. سیفز
    21 خرداد 1402

    ببخشیدمنظورازصفرای سمی که تو سنوگرافی زده چیست

  3. محبوبه
    13 فروردین 1402

    این که داخل مقاله نوشتید از سم زدایی گیاهی استفاده کنید منظور چیه البته بسیار عالی من حتما شروع میکنم چون واقعا از تلخیه دهان وتهوع رنج میبرم

  4. ناشناس
    20 اسفند 1401

    سلام واقعامیشه دیگه دار شیمیایی برای التهاب کبدی نخورم می رسه اون روزامیدوارشدم بااین مقاله ها

  5. ابراهیمی
    25 فروردین 1401

    متن مقاله عالی و مفید بود

    • عطارک
      27 فروردین 1401

      درود بر شما

      از توجه شما سپاسگزاریم????

      • ناشناس
        29 آبان 1402

        دخترم اگزما دستش داره ویازده سالشه برای پاک سازی کبد ودفع صفرا باید چکار کنه

0