قوانین فنگ شویی | 15 اصل مهم فنگ شویی برای خانه

1711 بازدید
13 بهمن 97
سمانه
,,

پانزده اصل فنگ شویی برای خانه

قوانین فنگ شویی

قوانین فنگ شویی

احتمالا شما با لغت فنگ شویی تاحدی آشنایی داشته باشید، بدون این که واقعا بدانید آن چیست. فنگ شویی یک اصل چینی است که جای قرار گرفتن اشیا و نحوه تاثیرگذاری انرژی بر روی خانه را بررسی می کند. در این مطلب با قوانین فنگ شویی برای فضای کلی خانه آشنا می شویم.

1- هرگز آینه مقابل درب ورودی قرار ندهید. علت آن است که هر انرژی مثبتی که وارد شود مستقیما از طریق آینه به بیرون برگشت داده می شود.

2- هرگز اتاق خوابی در گاراژ نسازید. گاراژ انرژی سنگین و هرج و مرجی دارد و این آخرین چیزی است که در هنگام خواب نیاز داریم.

3- با آشپزخانه خود مانند دارایی با ارزشی برخورد کنید. آشپزخانه در فنگ شویی تولید کننده پول است. آشپزخانه خوش شانسی و فراوانی را جذب می کند. همیشه آشپزخانه خود را تمیز و مرتب نگه دارید.

4- ورود لوازم الکترونیکی به اتاق خواب ممنوع است. لوازم الکترونیکی باعث وز وز مغز می شوند. و به جای استفاده از آن ها به آخرین کتابی که خوانده یا آخرین فیلمی که تماشا کرده اید فکر کنید.

قوانین فنگ شویی

قوانین فنگ شویی

5- تخت خواب را در همسایگی درب ورودی قرار ندهید. مگر این که بخواهید به جای کسب انرژی مثبت در خواب انرژی خود را از دست دهید.

6- ورودی مرتب، تمیز و دلنوازی داشته باشید. این باعث جذب انرژی مثبت به خانه می شود.

7- میز آشپزخانه را تمیز نگه دارید. این مرکز عشق و علاقه خانواده است، ما می خواهیم افراد کنار آن جمع شده و خوشحال باشند. آنجا را برق زننده و تمیز نگه دارید و از انجام کارهایتان یا تکالیف بچه ها در آنجا جلوگیری کنید.

8- برای اتاق بچه ها از رنگ های روشن استفاده نکنید. رنگ های روشن برای دیگر قسمت های خانه فوق العاده هستند اما به کودکان امکان استراحت کردن را نمی دهند.

9- مبلمان شکسته خود را تعمیر کنید. این نشان می دهد چیزی در زندگی شما شکسته و یا به زودی خواهد شکست و نشان دهنده کمبود، رنج و ناکامی است.

10- درب حمام یا دستشویی را زمانی که از آن استفاده نمی کنید ببندید. انرژی این اماکن بد و ناخالص است. شما که نمی خواهید این انرژی را در فضای خانه خود داشته باشید؟

 

همچنین بخوانید:  چگونه از گیاهان به عنوان درمان فنگ شویی استفاده کنیم

 

11- نشتی های خانه را در اولین فرصت درست کنید. داشتن نشتی در خانه نشانه بدشانسی است. این به معنای آن است همه انرژی مثبت و فراوانی خود را دور می ریزید.

12- لامپ های سوخته را دور بیندازید. لامپ های سوخته نشان دهنده استرس، وضعیت مالی بد و وضعیت بد جسمی می باشند. داشتن لامپ های سالم برای به دست آوردن چیزی که خواهانش هستید لازم است.

13- در خانه گیاه داشته باشید. گوشه های خالی خانه را با گیاهان سبز پر کنید. گیاهان سبز فضای خانه را سرشار از انرژی مثبت می کنند.

14- زیرزمین خود را تمیز و روشن نگه دارید. به عنوان یکی از بنیادهای خانه، انرژی زیرزمین خانه نیز در خانه تان پخش می شود. پس زیرزمین را پر از آشغال نکنید بلکه روشن و تمیز نگه دارید.

15- خانه را دوباره نقاشی کنید. دیوارهایتان کهنه شده؟ خب به احتمال زیاد می توانید از حسی که دیوارهای کهنه در شما به وجود می آورد آگاه باشید، پس هر چه زودتر دیوارهایتان رنگ کنید تا تازگی و طراوت در خانه شما جاری گردد.

پس متوجه شدیم که یکی از مهمترین قوانین فنگ شویی پرهیز از بی نظمی و هرگونه انباشته گی و رعایت تمیزی خانه است. کارشناسان فنگ شویی بر این باورند در خانه ای که کدبانوی خانواده اهمیتی به نظم و انضباط چیدمان خانه، بهداشت آشپزخانه و برقراری تعادل در خانه نمی دهد، نمی توان محیطی شاد، سالم و پرنشاطی را برای اعضای خانواده انتظار داشت.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

مریم گلی را با خواص ضد نفخ، ضد اسپاسم، مقوی، قابض، آنتی سپتیک، شل کننده عروق خونی محیطی، کمک به درمان آلزایمر، تقویت حافظه، مقوی معده، کاهنده تعریق، محرک انقباض رحم، آنتی بیوتیک، کاهنده قند و چربی خون و محرک جریان صفرا، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0