معالجه سرطان معده با میوه و گیاهان

3791 بازدید
27 فروردین 97
سمانه

در مورد معالجه سرطان معده با میوه ها بیشتر بدانید ….

معالجه سرطان معده با انگور :

سرطـان معده یکی از بدترین دردهاست و همین طور معالجه آن خیلی مشکل است، ولی اگر بیماری زیاد پیش نرفته و مزمن نشده باشد می توان با معالجه غذایی انگور، آن را درمان کرد و باید در ابتدا آب انگور را مصرف کرد تا زخم ها را مجروح تر نکند و به علاوه آب انگور بهترین غذا برای مبتلایان به سرطان معده است، زیرا غذاهای دیگر تولید عوارض و ناراحتی بیشتری می کند و اگر به بیمار انواع پوره ها یا غذاهای نرم دیگری داده شود خون را کثیف و فاسد خواهند کرد و خون کثیف سلول های سرطانی را سبب می شود. از رژیم انگور نتایج شگفت آوری به دست آورده اند.

علائم هشدار دهنده :

سرطان آن ورمی است که ابتدا به شکل بادام و کوچک تر از آن ظاهر شود و بعد از آن بزرگ شود و هر چه بیفزایند رگ هایی سرخ و سبز تند شبیه پاهای خرچنگ در اطراف آن پدید آیند و اصل آن همچون شکم سرطان در بدن فرو رفته و مستحکم شده باشد، از علایم آن است که در ابتدا کبود بوده و وقتی بزرگ شود، می شکافد و چرک بدبو از آن بیرون می آید. این مرض در زنان بیشتر در سینه و رحم و در مردان در پایین روده و احلیل و صورت رخ می دهد، که بعضی از آن با درد و بعضی بی درد است.

معالجه سرطان معده با میوه و گیاهان

معالجه سرطان معده با میوه و گیاهان

درمان سرطان :

در درمان سرطان، همواره باید غذاهای مسهل میل کنند و باید مزاج را سبک و پاک نگه داشت، همچنین باید خنکی زیاد بخورند و جگر را خنک نگه دارند، در ابتدای ابتلا تا بافت سرطانی زیاد نشده است، سرب سائیده با روغن گل سرخ و آب گشنیز به آن بمالند و هر روز شربت بنفشه و شربت نیلوفر بخورند و برای آن که زخم نشود، سفیداب قلع، گل ارمنی، با آب کاهو و روغن زیتون بمالند. درمان با غذاها : آش کشک و جو، گوشت مرغ (محلی)، گوشت بزغاله، ماهی تازه کوچکی که در رودخانه پرورش یافته است، کدو، عدس، ماش، برنج، آب انار، آلو، آب لیمو بخورند.

 

همچنین بخوانید: نکاتی کلیدی در موثر بودن درمان با سنگ ها

 

معالجه سرطان با مامیران یا مامیرون :

محل روییدن مامیران خراسان و هند است که نوع خراسانی آن تیره رنگ می باشد و از خانواده ی خشخاش و زردچوبه و زنجبیل است. از خوردن و ضماد و تزریق مامیران امراض زیادی را معالجه می کنند. مالیدن مامیران با عسل یا سرکه جهت پاک کردن سفیدک ناخن، کک و مک، برص و پاک کردن لکه های جلدی به کار می رود و مقدار خوراکی مامیران 2/5 گرم می باشد، یک پزشک اعلام نمود که با تزریق نوع خراسانی مامیران در اطراف تومور سرطانی، نتایج امید بخشی گرفته است، امیدواریم مامیران بیماری های سرطانی را درمان نماید.

معالجه سرطان با لیمو :

سابقا عده ای از دانشمندان تصور می کردند که لیمو هر قدر ترش تر باشد، میزان ویتامین ث آن زیادتر است. ولی عکس این موضوع است و برای اولین بار طبق تحقیقات ثابت شده لیمو شیرین ایران دو برابر لیمو ترش ویتامین ث به صورت املاح دارد، و مواد دیگری در لیمو شیرین یافت شده که مقوی اعصاب است و در معالجه ذات الریه و سرطان هم نقش مهمی دارد.

پیشگیری از سرطان با بنه :

این میوه، میوه ی درخت سقز می باشد و عده ای هم آن را پسته وحشی می گویند. در شیراز آن را به همراه ماست، مخلوط کرده تا خوش بو و گوارا شود. گل درخت سقز قرمز می باشد و در رنگ رزی هم استفاده می کنند و در بلوچستان و استان های جنوبی که از بنه استفاده می کنند، در برابر امراض بزرگ مثل سرطان در امان می باشند. اگر به میوه بنه دسترسی ندارید از ترشی آن که با نام چاتلانغوش معروف است، استفاده کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

ریحان خشک را با خواص درمان سرطان، پیشگیری از دیابت، درمان بیماری های قلبی، ضد یبوست و اسهال، درمان سردرد، افسردگی و استرس، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0