آشنایی با بهترین رنگ های لباس برای فصل پاییز

1761 بازدید
09 آبان 98
بهاره
,

آشنایی با مناسب ترین و بهترین رنگ های لباس برای فصل پاییز

همانطور که در فصل تابستان لازم است لباس هایی با رنگ های روشن و خنک بپوشید، در پاییز هم باید کشوها و کمدهایتان را از رنگ های خاصی پر کنید و لباسی متناسب با فصل سرما بپوشید. انتخاب رنگ مناسب در زیبایی شما تاثیر بسزایی دارد و در نهایت سبب افزایش اعتماد به نفستان می شود. اگر این روزها برای خرید لباس به فروشگاه ها و پاساژها مراجعه می کنید، سعی کنید لباس های پاییزی خود را با توجه به رنگ هایی که در ادامه معرفی می شوند، خریداری کنید. حال در این مطلب با بهترین رنگ های لباس برای فصل پاییز آشنا شوید.

 

آشنایی با بهترین رنگ های لباس برای فصل پاییز

آشنایی با بهترین رنگ های لباس برای فصل پاییز

 

آشنایی با بهترین رنگ های لباس برای فصل پاییز

رنگ زرد

این رنگ به عنوان رنگی نشاط دهنده و انرژی بخش شناخته می شود. در روزهای سرد پاییزی که معمولا هوا بر روی حالات روحی ما اثر می گذارد و دچار ناراحتی و گاهی افسردگی های خفیف پاییزی می شویم، رنگ زرد می تواند انرژی مورد نیازمان را به ما برگرداند. برای این کار می توانید لباسی با رنگ زرد برای داخل خانه یا یک پالتوی زرد، یک جفت گوشواره زرد رنگ، کیف دستی زرد یا یک شال زرد متناسب با لباس های دیگرتان را انتخاب کرده و در روزهای پاییزی استفاده کنید.

رنگ خردلی

این رنگ که تقریبا شبیه به رنگ زرد است (اما کمی ملایم تر و گرم تر)، مناسب افرادی می باشد که به رنگ های مکمل علاقه مند هستند. رنگ خردلی شادابی، طراوت، انرژی، شادی و خوشحالی را به افراد منتقل می کند. البته پیشنهاد می شود از این رنگ بیش از اندازه در لباس های خود استفاده نکنید، زیرا ممکن است تاثیر معکوس داشته باشد.

رنگ نارنجی

این رنگ یک رنگ پاییزی به تمام معناست، تنها کافی است مدتی در پارک نزدیک منزل خود قدم بزنید تا به واسطه رنگ برگ های درختان پاییزی به این موضوع پی ببرید. این رنگ که تلفیقی از دو رنگ زرد و قرمز است، شادابی، خوشحالی، شور و شوق، خلاقیت، موفقیت و جذابیت را به افراد منتقل می کند.

طیف رنگ قرمز

رنگ های مختلف قرمز همچون شرابی، جگری، زرشکی، یا عنابی، همگی این رنگ ها نمادی از قدرت و ثروت، شور و شوق، شجاعت و قدرت درونی هستند که حس شادابی و طراوت را به چشم ها القا می کنند.

 

همچنین بخوانید:  انرژی رنگ ها و تاثیرات رنگ درمانی بر بدن

 

طیف رنگ سبز

رنگ های مختلف سبز همچون زمردی و زیتونی نماد نشاط، آرامش دهنده ذهن و باعث افزایش صلح درونی می شوند. رنگ هایی که تلفیقی از گرما و سرما می باشند، می توانند انتخاب مناسبی در روزهای پاییزی باشد.

خاکستری

این رنگ آرامش بخش است و سبب آرامش ذهن و جسم در فردی که از آن استفاده می کند، می شود. شلوارها و دامن های خاکستری برای فصل پاییز انتخاب های خوبی به نظر می رسند.

رنگ صورتی

رنگ صورتی به عنوان رنگی برای سپاس و قدردانی، قدرت، شادی و نشاط شناخته می شود. از رنگ صورتی برای افزایش شادابی روحیه خود در روزهای بارانی یا دلگیر استفاده کنید.

رنگ سرمه ای

رنگ سرمه ای هوشمندی، قدرت، اعتماد به نفس و شیک پوشی را نشان می دهد. می توانید از این رنگ در مهمانی ها و جلسات رسمی پاییزه استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید نیازی نیست تمام روزهای پاییزی را با این رنگ ها بگذرانید. هر زمان احساس کردید به کمی تنوع یا نشاط نیاز دارید، بد نیست سری به کمد لباس هایتان بزنید و با کمی تغییر استایل پاییزی به دیدار دوستان یا همکارانتان بروید.

در مهمانی های پاییزی چه بپوشیم؟

اگر مهمانی های پاییزی مهمی در پیش رو دارید، بهتر است از رنگ های جیگری، زرشکی و قرمز استفاده کنید. این رنگ ها در عین حال که شیک هستند، در فصل پاییز نشاط و شادابی را به چشم القا می کنند. البته اگر به عنوان زوج در این مراسم شرکت می کنید و تمایل دارید لباستان با همسرتان هماهنگ باشد، خانواده رنگ های آبی به شما پیشنهاد می شود. از رنگ آبی تیره یا سرمه ای استفاده کنید تا زوج شیک پوش و زیبا مجلس باشید.

در مراسم ها یا جلسات رسمی و حرفه بهتر است از رنگ سرمه ای استفاده کنید، می توانید سرمه ای را با قهوه ای تلفیق کرده و بپوشید تا شیک و حرفه به نظر برسید.

چه رنگ پالتویی برای پاییز بخریم؟

شما می توانید از رنگ هایی که در بالا پیشنهاد شد، استفاده کنید. اما، اگر تمایل دارید پالتو یا کاپشنی بخرید که مناسب فصل پاییز باشد، در ابتدا نوع شخصیتتان را در نظر بگیرید و سپس خرید کنید. به عنوان مثال اگر شخصیت سرزنده، پرحرف و اجتماعی دارید و دوست دارید رنگ های شاداب بپوشید به شما رنگ زرد یا خردلی را پیشنهاد می کنم، اما اگر شخصیت آرامتری دارید و از جلب توجه خوشتان نمی آید، رنگ سرمه ای یا قهوه ای یا فیروزه ای رنگ مناسب شماست.

 در انتها توصیه می شود، اگر می خواهید در بین دوستان و خانواده خود به عنوان فرد شیک پوش شناخته شوید، علاوه بر پوشیدن لباس هایی با رنگ مناسب، در انتخاب اکسسوری ها، رنگ مو و نوع آرایش خود نیز دقت نمایید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

کات کبود را با خواص شست و شو و بهبود زخم، رفع خارش های شدید پوستی، درمان بواسیر، رفع بوی بد عرق، ضد قارچ و آفات محصولات کشاورزی، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0