آلوئه ورا الهه زیبایی

1922 بازدید
02 بهمن 96
شقایق

آلوئه ورا گیاهی که به الهه زیبایی معروف است، را در این مطلب بیشتر میشناسیم.

شادابی و جوانی پوست را با مصرف آلوئه ورا تجربه کنید. با آلوئه ورا به پوستی زیبا، چهره ای شاداب و بدنی سالم خواهید رسید. این گیاه به عنوان الهه زیبایی نامیده می شود زیرا اغلب خانمها برای حفظ زیبایی و به تاخیر انداختن پیری آن را به کار می برند. آلوئه ورا به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی موثر پوست است که پوست را نرم، صاف و مرطوب می کند و به نفوذ سایر مواد کمک می نماید و در محصولات محافظ پوست مورد آزمایش قرار گرفته و برای پوستهای خشک مورد استفاده قرار می گیرد. اگر پوست شما کاملا خشک است از کرم های حاوی ویتامین آ و ای، روغن هسته انگور، روغن زیتون، کرم آلوئه ورا و چربی امگا 3 استفاده کنید.

 

آلوئه ورا الهه زیبایی

آلوئه ورا الهه زیبایی

 

آلوئه ورا سلولهای مرده روی پوست را از بین می برد و به پوست درخشندگی می دهد و به علت نیمه اسیدی بودن مناسب پ اچ سلولهای پوست صورت است و صورت را بسیار شفاف، روشن و ملیح به نظر می رساند و یک احساس نرمی روی پوست ایجاد می نماید. ضد پیری زودرس پوست بوده و در تحریک تولید الاستین و کلاژن که برای جلوگیری از پیری پوست لازم است سودمند می باشد. دارای اثری جادویی بر روی پوستهای خشک و لک دار می باشد و به پوست شادابی و تازگی غیرقابل تصوری می بخشد. این گیاه لکه های تیره روی پوست را روشن می کند و شدت و میزان تجمع رنگ دانه ها را کاهش می دهد.

پوست دستها، صورت و گردن را با ژل آلوئه ورا ماساژ دهید و به حال خود  بگذارید. آلوئه ورا ناصافی، منافذ درشت و تیره، لک و غیر یکنواخت بودن پوست صورت از نظر چربی و خشکی را برطرف می کند. رمز زیبایی کلئوپاترا به استفاده مداوم ژل این گیاه نسبت داده شده است. گفته می شود که شهرت زیبایی کلئوپاترا مربوط به استفاده از آلوئه ورا  است. ملکه زیبای مصر پوست بدن خود را برای اینکه شفاف و لطیف شود با ژل برگ صبر زرد  ماساژ می داد.

 

همچنین بخوانید:  نحوه استفاده از آلوئه ورا برای رفع شوره سر

 

طرز استفاده برای پوست !

به منظور استفاده از ژل آلوئه ورا برشی از برگ را برداشته و آن را به صورت طولی برش دهید. پوست سبز آن را جدا کنید و ژل دHخل آن را خارج سازید و روی پوست بمالید، بلافاصله ژل جذب پوست می شود همچنین می توانید ژل را روی پوست صورت ماسک بزنید. در حالت درد می توانید ژل را روی قسمت متورم و یا آسیب دیده و دردناک با پارچه ای ببندید و سپس اعجاز آن را مشاهده کنید.

طریقه نگهداری !

برگ را بعد از برش داخل کاغذ پیچیده و در قسمت پایین یخچال یا مکانی سرد نگهداری کنید.

طرز تهیه یک ماسک گیاهی !

2 قاشق سوپ خوری دانه جو که با آسیاب به آرد نرمی تبدیل کرده اید را با 2 قاشق چای خوری شکر قهوه ای (شکری که حرارت داده شده است) به اضافه روغن آلوئه ورا و یک قاشق چای خوری آبلیمو با هم مخلوط کنید تا زمانی که یک خمیر نرم به دست آید. سپس به آرامی آن را روی پوست مرطوب ماساژ دهید تا پوستی فوق العاده نرم و لطیف داشته باشید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

صبر زرد را با خواص تقویت کننده بدن، جلوگیری از ریزش مو و تقویت مو، درمان زخم، درمان خارش پوست، تسکین گوش درد، درمان یبوست و سوهاضمه، تنظیم قند خون، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0