اثرات بند انداختن و استفاده از موچین بر روی پوست

3028 بازدید
24 اردیبهشت 97
سمانه

اثرات بند انداختن و استفاده از موچین بر روی پوست

بند انداختن، یک روش قدیمی کندن موها می باشد که هنوز در بعضی از کشورهای خاورمیانه و همچنین در هندوستان و پاکستان مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این روش می توان شکل خوبی به ابروها داد و نیز موهای قسمت فوقانی لب و سایر نواحی صورت را برطرف نمود.

نحوه عمل روش بند انداختن چگونه است !؟

با پیچ و تاب دادن و غلتادن یک نخ صد در صد کتان بر روی صورت موهای در آن گیر کرده و سپس با کشیدن این نخ موها از ریشه بیرون می آیند.

چقدر طول می کشد که بعد از یک بار بند اندختن صورت موها دوباره ظاهر شوند ؟

حدود 3 تا 8 هفته طول می کشد که موها دوباره پدیدار گردند.

اثرات بند انداختن و استفاده از موچین بر روی پوست

اثرات بند انداختن و استفاده از موچین بر روی پوست

اثرات بند انداختن بر روی پوست چگونه می باشد !؟

این اثرات کمتر از سایر روش های از بین بردن موها مثل استفاده از موم، شوگرینگ و یا موچین می باشند. پوست ممکن است کمی قرمز شده و سوزش داشته باشد.

مزایای روش بند انداختن نسبت به استفاده از موم چه می باشد !؟

مزایای این روش عبارتند از کمتر تحریک شدن پوست این روش برای پوست های حساس عالی است، همراه با درد کمتری و  دقت بیشتری نیز می باشد.

چه نوع موچینی بهتر است !؟

در خریدن موچین سعی کنید که یک موچین با کیفیت خوب بخرید. موچین های ارزان معمولا به خوبی کار نمی کنند. ببینید که آیا لبه های موچین خوب به هم جفت می شوند. دسته موچین نیز باید به خوبی در دست جای گیرد.

بهترین روش برای کندن موها با موچین چگونه می باشد ؟!

برای این کار پوست را با یک دست کمی بکشید، مو را از نزدیکی ریشه آن بگیرید و محکم بکشید. مطمئن شوید که در زیر نور مناسبی اقدام به کندن موها می کنید. موها را در مسیر رشد آن ها به بیرون بکشید. کندن موها با موچین بعد از حمام گرفتن بسیار آسان تر می باشد. بعد از کندن موها با موچین قرار دادن یک قطعه یخ بر روی محل مورد نظر می تواند باعث کاهش قرمزی پوست شود.

چه قسمت هایی از بدن برای استفاده از موچین مناسب تر می باشند ؟

ابرو ها، شکم، چانه برای استفاده از موچین مناسبند.

 

 

همچنین بخوانید:  علل ابتلا به موهای زائد و درمان آن

 

 

موچین های برقی در چه قسمت هایی از بدن موثر تر هستند !؟

در قسمت های وسیع و صاف مثل دست ها و پاها استفاده از موچین برقی مناسب تر است.

موچین های برقی در چه قسمت هایی از بدن زیاد کاربرد موثری ندارند !؟

در مناطق قوس داری از بدن مثل زیر بغل و صورت کاربرد موثری ندارند.

موچین های الکترونیکی !

آیا موچین های الکترونیکی (با فرکانس رادیویی) موثر می باشند ؟!

در استفاده از موچین های الکترونیکی که با فرکانس رادیویی کار می کنند سوالات و ابهامات زیادی وجود دارد. با استفاده از این روش مو توسط موچین الکترونیکی گرفته شده و به مدت 15 تا 20 ثانیه نگه داشته می شود. در طی این مدت جریانی از طریق موچین به سمت پایین و تنه مو می رود. سپس مو را می توان به بیرون کشید. اثر بخشی این موچین های الکترونیکی توسط عده ای از افراد مورد سوال قرار گرفته است زیرا آن ها معتقدند که موها به عنوان عایق نمی توانند جریان را منتقل سازند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن مورچه را با خواص افزايش و تصفيه کننده شيرمادر، معالجه تاخير زمان قاعدگي، درمان کم خوني و ضعف اعصاب، هاضم، نيرودهنده، بدون هيچ اسانس و افزودني شيميايي، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

1
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0