topNotif

اثرات صداقت عاطفی در روابط

1364 بازدید
18 مرداد 97
سمانه

اثرات صداقت عاطفی در روابط زناشویی که بد نیست بدانیم

صداقت عاطفی، صمیمیت می آفریند. آیا تاکنون در این خصوص که با یکدیگر صادق بوده اید با هم سخن داشته اید؟ بعد از آن احساستان چگونه بوده است. درست است صداقت عاطفی صمیمیت آفرین است. صداقت پلی بین قلب شما و قلب شخصی که با او حرف می زنید می سازد. آنچنان که صداقت دری به روی قلبتان می گشاید تا جایی که یک مرد احساس کند شما در قلب اویید.

درباره چه چیزی به لحاظ عاطفی صادق باشید ؟

هرچه که احساستان می گوید مثلا نامزدتان از شما درخواست بیرون رفتن می کند و شما هیجان زده می شوید. پس بگویید اوه من واقعا خوشحالم چون دنبال مقدمه ای بودم که شما را بهتر بشناسم. یا اگر مکالمه فوق العاده ای در طول شام دارید بگویید من نمی توانم بگویم که چقدر از این مکالمه لذت بردم.

وقتی احساستان را سهیم می شوید قلب نامزدتان در دستان شماست و دیواره هایش فرو می ریزد، چرا منتظر می شوید تا او ابتدا تلفن بزند؟ تا کی می خواهید منتظر بمانید؟ به یاد داشته باشید اکثر مردها از عدم ابراز احساسات زنان احساس ناراحتی می کنند.

صداقت احساسی از کج فهمی که می تواند ارتباطتان را به هم بزند جلوگیری می کند. تصور کنید زن و مردی را که یک ماه با هم نامزد شده اند هر دو آن ها قلبا یکدیگر را دوست دارند اما هر دو سخت برای به دست آوردن هم عمل می کنند، کناره می جویند، تظاهر می کنند، آن ها سخت مشغول کنکاش یکدیگر نیستند. زن فکر می کند او به طور آشکاری مرا زیاد دوست ندارد باید فکری کنم و مرد هم فکر می کند زن با من خیلی سرد است مطمئنم من مرد دلخواهش نیستم باید تصمیماتی بگیرم.

اثرات صداقت عاطفی در روابط

اثرات صداقت عاطفی در روابط

عدم صداقت احساسی داشتن

عدم صداقت احساسی داشتن باعث می شود رابطه ای را که می توانست به عشق واقعی منجر شود به هم زده شود. عدم صداقت احساسی خصلت های منفی شخصیتی را تقویت می کند. پنهان سازی احساسات خوبتان درباره نامزدتان شما را آماده می کند تا به لحاظ احساسی صداقت را فراموش کنید. به زودی شما فراموش می کنید احساستان چیست. آن قدر مشغول نقش بازی کردن هستید که احساستان را نادیده می گیرید و این جنبه منفی را تقویت می کند.

عدم صداقت عاطفی باعث می شود مردان نا مناسب را در زندگی تان جذب کنید. به لحاظ احساسی صادق باشید، این یکی از بهترین راه هاست که مردان نامناسب را دفع کنید. اگر شما احساستان را مخفی نگه دارید، مردان قوانین قدیمی را جذب می کنید و مجبور می شوید وقت تان را با این مردان نا بالغ بگذرانید.

اگر به علامات هشداری توجه کنید همچنان که شما به لحاظ احساسی صادقید، اگر توجه کنید چه گونه مردتان به روابط متقابل عکس العمل نشان می دهد می توانید تعادل خوبی بین صمیمی بودن و صادق بودن برقرار سازید.

 

همچنین بخوانید: معجزه ای به نام عشق

 

چیزهایی که یک مرد خوب و مناسب دوست دارد از شما بشنود:

  • وقتی شما درباره چیزی که انتظار دارید و طالب آنید صادقید.
  • وقتی شما به او اجازه می دهید از ارزشمندی جایگاهش نزد شما باخبر شود تا جایی که به او احساس امنیت می دهد.
  • وقتی شیفتگی تان را به او نشان می دهید.
  • وقتی شما بیان می کنید چگونه تلاش او برای جذب شما احساس خوبی به شما می دهد.
  • وقتی شما قلب تان را می گشایید و او احساس امنیت کافی می کند تا بیشتر و جدی تر به شما فکر کند و با شما صمیمی شود.

چیزهایی که مورد تنفر یک مرد خوب است:

  • وقتی شما به طور مرموزی او را امتحان می کنید تا بفهمید شما را می خواهد یا نه؟
  • وقتی شما خود را بی تفاوت نشان می دهید تا بفهمید او دنبال تان می آید یا نه؟
  • وقتی بی تفاوت برخورد می کنید تا تلاش هایتان را جهت جلب شما ببیند.
  • وقتی طوری عمل می کنید که گویی تلاش او برای جذب شما برایتان اهمیتی ندارد.
  • وقتی شما فاصله تان را حفظ می کنید او حس می کند نمی تواند صمیمی تر شود.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

مهرگیاه را با خواص دافع امواج منفی، نماد عشق و محبت میان زن و مرد، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0