اثر گریه کودک بر زندگی خانواده

1485 بازدید
11 تیر 97
سمانه
,,

اثر گریه کودک بر زندگی خانواده چیست؟؟

زندگی های خانوادگی اغلب با دشواری هایی رو به رو هستند. اگر برای اولین بار مادر شده اید می توانید بر روی مسائل کودک متمرکز شده و از او مراقبت کنید. اما وقتی خانواده شما بزرگتر می شود مثلا صاحب سه فرزند هستید. برای مثال فرزند اول تازه می خواهد به مدرسه برود. فرزند دوم به تازگی راه افتاده و خواسته های فراوانی دارد و در همان حال صاحب فرزند دیگری شده اید که مسائل خاص خود را دارد. پس در این مرحله با هر کدام باید راهکار ویژه ایی تنظیم کنید و گاهی به همه این مسائل گریه های نوزاد را هم اضافه کنید.

مسائل یک نوزاد در خانواده

مسائل واقعی یک خانواده بسیار متفاوت از تصاویر دلفریبی است که در تلویزیون مشاهده می کنیم و یا در مجلات درباره شان می خوانیم، اگر شما کودکی داشته باشید که زیاد گریه می کند و در عین حال فرزند دیگری داشته باشید که تامین نیازهای او هم به اندازه نوزادتان اهمیت دارد شاید مجبور باشید برای انجام کارهای ضروری زندگی خود راه های فراوانی پیدا کرده و در پیش بگیرید. باید کشف کنید لازم است تغییراتی در زندگی شما به وجود بیاید و تمام اعضای خانواده باید بدانند که این تغییرات موقتی بوده و همه چیز دوباره به شکل طبیعی آن باز خواهد گشت.

اثر گریه کودک بر زندگی خانواده

اثر گریه کودک بر زندگی خانواده

برنامه های والدین چه می شود؟

وقتی کودک گریه می کند همه چیز را کنار می گذارید و اول به سراغ او می روید؟ یعنی گریه او بر هر چیزی اولویت پیدا می کند حتی نیازهای خودتان، با این وجود حتی با این که بیشتر کارهای کودک گریان خود را خودتان انجام می دهید اما اصلا نباید در مورد مراقبت از خودتان غافل شوید. شما برای ادامه کار و زندگی نیاز به زنگ تفریح دارید. به علاوه اگر آرام و راضی باشید. گریه های کودک هرگز آن قدر بد و سخت جلو نمی کند. بنابراین با برآورده کردن نیازهای خود به فرزندتان هم کمک می کنید.

 

همچنین بخوانید: زیان های بزرگ مصرف شیر پاستوریزه

 

عواملی که از فشار می کاهد !

غذای سالم و متعادلی میل کنید به ویژه اگر خودتان به کودک شیر می دهید. می توانید از میوه ها، پنیر، هویج و حبوبات به عنوان میان وعده غذاها استفاده کنید. راه هایی برای خواب خوب و کافی پیدا کنید. از لحظاتی که کودکتان خواب است برای چرت زدن خودتان استفاده کنید یا دست کم دراز بکشید و پاهایتان را بالا بگیرید و کتاب یا مجله دلخواه تان را مطالعه کنید. کارهای خانه را به حداقل ممکن برسانید. کارهایی را انجام بدهید که حتما باید انجام شوند مثل شستن لباس های کودک، از انجام کارهایی که می توان آن ها را به بعد موکول کرد بپرهیزید. در صورت امکان برای انجام کارها از دیگران نیز کمک بگیرید.

با فرزند خود به هوا خوری بروید. هوای تازه و تغییر محیط اثر خوبی بر شما دارند. گاهی فرزند خود را به همسر یا بستگان خود بسپارید و با دوستان خود بیرون بروید، حتی یک گردش یکی یا دو ساعته هم حالتان را خیلی خوب می کند.

ورزش کنید. به دنبال یک کلاس ورزش یا بدنسازی باشید یا آن که کلاس هایی برای ورزش بعد از زایمان پیدا کنید که می توانید در آنجا با نوزاد خود ورزش کنید. این کلاس ها فرصت خوبی برای دوستان و ارتباطات جدید فراهم می کند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

مریم گلی را با خواص ضد نفخ، ضد اسپاسم، مقوی، قابض، آنتی سپتیک، شل کننده عروق خونی محیطی، کمک به درمان آلزایمر، تقویت حافظه، مقوی معده، کاهنده تعریق، محرک انقباض رحم، آنتی بیوتیک، کاهنده قند و چربی خون و محرک جریان صفرا، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0