از گیاهان انرژی مثبت بگیرید

1925 بازدید
03 فروردین 97
آلاله

انرژی حاصل از گیاهان ؛ از گیاهان انرژی مثبت بگیرید

اگر بیمار هستید، یا کمبود انرژی و یا ازدیاد انرژی دارید، می توانید از صبح تا شب در محیط کار، خانه، بیمارستان و غیره، در اطراف خود گلدان هایی را بگذارید و داخل آن ها را از گیاهان مختلف، مخصوصا گلدان های رنگارنگ و متنوع تزئین نمائید. با این کار انرژی های از دست رفته ی خود را از گیاهان اطراف خود می گیرید و بعد از چند روز متوجه می شوید که گیاهان پژمرده می شوند، شما می توانید جهت جلوگیری از پژمرده شدن گیاهان در فضای اطراف گل ها و گیاهانتان موسیقی ملایم و شاد پخش کنید تا با صدای موسیقی گیاهانتان شاداب شوند و انرژی بگیرند و در مواقع انتشار انرژی به اطراف دچار کمبود انرژی نگردند.

تاثیر موسیقی بر گیاهان :

از این موضوع نتیجه می گیریم که موسیقی روی گیاهان مخصوصا گل ها تاثیر زیادی می گذارد (اگر موسیقی ملایم و شاد پخش شود، رشد گیاهان زیادتر و شاداب تر می شود، ولی اگر موسیقی تند و خشن پخش شود، رشد گیاهان کندتر و پژمرده تر می شوند). با اینکار شما می توانید انرژی های از دست رفته ی گیاهان را در هر ساعتی که می خواهید به گیاهان باز گردانید تا بتوانند برای شما مثمر ثمر واقع گردند.

حالا فرض کنید که بیمار هستید و بیماری تان، ازدیاد و نامتعادل بودن انرژی در بدن تان می باشد. شما می توانید شب ها در موقع استراحت و خوابیدن در اطراف اتاق خواب تان گلدان هایتان را قرار دهید تا انرژی های زیاد و نامتعادل را که به صورت انرژی منفی در آمده به خود جذب کنند و تا صبح کاملا انرژی های منفی از شما دفع شود، در این حالت شما احساس سبکی در کلیه ی قسمت های بدن تان مخصوصا سر خواهید کرد و احساس می کنید که سنگینی یک کوه را از روی شانه هایتان برداشته اند.

از گیاهان انرژی مثبت بگیرید

از گیاهان انرژی مثبت بگیرید

چگونگی رفتار با گل ها بعد از دریافت انرژی منفی از شما :

یادتان باشد که در صبح باید برای گل هایتان موسیقی ملایم و شاد پخش کنید و با حالت مهربانی و دوستی با گل هایتان رفتار کنید تا پژمرده نشوند. حالا اگر ناراحتی های روحی و روانی زیادی داشته باشید باید هم در صبح و هم در شب در اطرافتان گل ها و گیاهان زیادی داشته باشد و بیشتر مواقع موسیقی های ملایم و شاد پخش شود، زیرا هم موسیقی و هم انرژی های گیاهان، هر دو با همدیگر می توانند روی بیماری های روحی و روانی تاثیر بیشتری بگذارند و شما را زودتر شفا دهند.

 

همچنین بخوانید: خواص اعجاب انگیز گل ها

 

در خانواده هایی که ناراحتی های روحی و روانی و یا ناراحتی های عصبی در آن جا زیاد رخ می دهد، گل ها و گیاهان زودتر از موقع مقرر پژمرده می شوند (در آن خانواده یا به طور کل موسیقی ملایم و شاد استفاده نمی شود و یا اینکه از موسیقی های تند و خشن زیادتر از حد معمول استفاده می گردد).

محل قرار دادن گل ها:

حد فاصل بیمار تا گل ها صد و چهل سانتی متر و حداکثر فاصله چهارصد سانتی متر باشد. همچنین آن ها را در مکانی قرار دهید که قابل دیدن باشند. در این صورت بهترین حالت ممکن برای معالجه ی بیماری هایتان را تعیین کرده اید.

در طبیعت، در زندگی، در تمام عالم، نبض و ریتم و آهنگی خاص وجود دارد و یکی شدن با این ارتعاش ریتم، درهایی را به سمت هویت باطنی می گشاید که هرگز حتی تصور وجود آن را نیز نمی کنید. برای این که انرژی گیاهان بیشتر روی بدنتان تاثیر بگذارد و شما را زودتر معالجه نماید، می توانید از جمله تاکیدی مثبت بالا استفاده لازم را ببرید، آن هم به صورت مکرر.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

لبان را با خواص درمان روماتیسم، درمان سرفه، درمان ریزش مو، مقوی قلب، شادی آور، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0