topNotif

باسن خود را دوباره شکل دهید

2234 بازدید
21 فروردین 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 28 آذر 1400

باسن خود را دوباره شکل دهید !

آیا پوشیدن لباس های کمی چسب بعد از 50 سالگی رفته رفته برای شما مشکل ساز می شود. آیا پوشیدن نیم تنه و شلوار جین دیگر جذاب نیستند؟! به بیان دیگر آیا فرم لباس شما دیگر مانند سابق نیستند؟! چند راه برای بهبود وضعیت آن وجود دارد. یکی از روش هایی را که با وضعیت شما سازگار است انتخاب کرده و انجام دهید تا رفته رفته باسن خوش فرم تری داشته باشید.

محرک های الکتریکی برای سفت شدن و حالت دادن !

این تمرین بدون حرکت با استفاده از وسایل دارای بالشتک های کوچک الکتریکی که فرکانس کوتاه را از راه بالشتک ها به بدن وارد می کند، در منزل انجام پذیر است این کار هفته ای سه جلسه و هر جلسه 30 دقیقه متوالی برای سفت شدن باسن لازم است. اگر شما آن را همزمان با تمرین های ورزشی و ماساژ با کرم های ضد سلولیت انجام دهید نتیجه خیلی بهتر خواهد بود و رفته رفته باسن فرم خواهد گرفت.

باسن خود را دوباره شکل دهید

با مزوتراپی چربی هایتان را کاهش دهید!!

این روش شامل تزریق ترکیبی از ویتامین ها، اسیدهای آمینه و داروهای دیگر است که به وسیله سوزن های بسیار ظریف به محل تحت درمان تزریق می شود. تزریق این مواد باعث تحریک گردش خون در محل تحت درمان و خروج چربی های اضافی و افزایش فعالیت سلول ها می شود. مزوتراپی در باسن و ران ها نتایج خوبی به دنبال داشته است، اما در مورد پوست های شل چندان مناسب نیست. شش الی ده جلسه مزوتراپی مورد نیاز است.

لیپوساکشن برای موارد بسیار جدی تر !

لیپوساکشن باسن پس از انجام یافتن لیپوساکشن شما باید به مدت دو هفته هم روز و هم شب و به مدت دو هفته دیگر تنها روزها، گن مخصوص به تن کنید. باسن شما حتی اگر شل و افتاده باشد دوباره سفت خواهد شد. همان طوری که می خواهید تحریک کردن آن امکان پذیر است، اما باید شش ماه صبر کنید.

 

همچنین بخوانید:   دوباره شکم صاف داشته باشید

 

آیا می دانستید !؟

برای شکل دهی دوباره باسن با لیپوساکشن جراح باید مهارت کافی داشته باشد تا بتواند به اندازه و حالت مطلوب دست یافت. بیش از انجام گرفتن کار استفاده از روش رایانه ای مورفینگ خیلی مهم است. با دیدن شکل باسن خود در نمایشگر رایانه می توانید از اندازه و حالتی که جراح قصد دارد به باسن شما بدهد آگاه شوید و در مورد جزییات کار با پزشک خود گفت و گو کنید. اگر به نتیجه مطلوب دست نیافتید باز هم با استفاده از روش مرفینگ که شکل نهایی باسن شما را پس از عمل نشان می دهد می توانید آنچه را که می خواهید انتخاب کنید. این کار خطرهایی از جمله عفونت به همراه دارد.

نکات کلیدی ! لیپوساکشن علاوه بر خارج کردن چربی ها، باعث از بین رفتن چربی های زیر پوست و کاهش ناهمواری پوست که به پرتقال معروف است نیز می شود. اما باسن را بالاتر نمی برد و خطوط روی پوست را برطرف نمی کند. تا حدود پنج لیتر چربی را می توان در یک جلسه لیپوساکشن از بدن خارج کرد.

در مورد عمل های زیبایی هرگز عجله نکنید، حتما خوب فکر کرده و سعی کنید از افراد مجرب در این زمینه مشورت بگیرید، سعی کنید نوع جراحی و موارد دقیقی مثل هزینه، نوع بیهوشی، عوارض احتمالی، زمان بهبودی و… را با پزشکان معتبر و مختلفی مورد بررسی قرار دهید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

   

ریشه خولنجان را با خواص  دافع سودا، نقرس، سیاتیک و تصفیه و پالایش خون و ورم سخت زهدان و روده و ورم مفاصل و برطرف کننده بوی دهان، درمان روماتیسم، درمان سو هاضمه، تقویت قوای جنسی مردان، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0