باید و نباید های فنگ شویی درب ورودی منزل

2305 بازدید
29 اردیبهشت 97
سمانه

آیا درب جلویی خانه که به بیرون باز می شود فنگ شویی بدی است؟

سوال: من شنیده ام که برای داشتن یک فنگ شویی خوب درب جلویی باید به داخل باز شود، درب جلویی خانه ما به بیرون باز می‌شود و ما نمی‌توانیم تغییری در آن ایجاد کنیم، آیا این بدین معنی است که خانه ما دارای فنگ شویی بدیست؟ آیا راهنمای ساده ای برای تغییر فنگ شویی درب جلویی ما و فنگ شویی خانه ما وجود دارد؟

پاسخ: این یک سوال بسیار خوب فنگ شویی است، ممنون که آنرا پرسیدید. بله درب جلویی که به بیرون باز می شود، فنگ شویی خوبی برای خانه و یا یک دفتر یا اداره نیست، با این حال اینکه بخواهیم بگوییم کل خانه دارای فنگ‌شویی بدیست صرفا به این دلیل که درب جلویی به بیرون باز می شود صحیح نیست.

خانه شما هنوز می تواند دارای یک فنگ شوی عالی باشد. در اینجا نکاتی ساده آورده شده است تا به شما کمک کند شروع به ایجاد یک خانه با فنگ شویی خوب کنید.

باید و نباید های فنگ شویی درب ورودی منزلفنگ شویی درب ورودی منزل

دلیل اینکه درب جلویی دارای بهترین فنگ‌شویی باشد این است که در باید به داخل باز شود، چرا که درب جلویی که به داخل باز می شود در واقع نشان مهمان نوازی و دعوت است و به جای اینکه «چی» یا انرژی فنگ‌شویی را خارج کند، آن را به داخل دعوت می کند. درب های جلویی در فنگ شویی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، چرا که خانه از طریق همین درب جلویی انرژی تغذیه‌کننده خود را جذب می کند.

 

  همچنین بخوانید: توصیه های فنگ شویی در مورد آینه ها در منزل  

 

اگر شما دارای دری باشید که به بیرون باز می شود و نمی توانید آن را تغییر دهید، باید چه کنید؟ تنها باید به سه گام مهم فنگ شویی زیر  تمرکز کنید:

  • یک مسیر بدون مانع و قوی برای درب جلویی خود ایجاد کنید تا بیشترین مقدار «چی» خوب را جذب کنید؛ این شامل یک مسیر منحنی، تمیز و تحت مراقبت به درب جلویی شما می باشد. همچنین پلاک خانه نیز باید کاملا از خیابان قابل مشاهده باشد.
  • یک درب جلوی فنگ‌شویی قوی ایجاد کنید بدین معنی که این درب باید برای جهت فنگ شویی دارای بهترین رنگ باشد؛ دری که خوب به نظر برسد و خوب از آن مراقبت شود نباید هیچ‌گونه درهم ریختگی و یا سطل زباله و بازیافتی، نه در داخل و نه در خارج درب جلویی شما باشد. یک درب فنگ‌شویی قوی دارای پیکری فلزی ست که خوب به نظر برسد و نور آرایی آن نیز خوب باشد.
  • انرژی قوی فنگ شویی را در ورودی اصلی خود ایجاد کنید و بدانید که چگونه باید انرژی فنگ‌شویی یا «چی» را به کل خانه هدایت کنید. نکات ما را درباره ی ایجاد یک ورودی اصلی با فنگ شویی خوب دنبال کنید و اطمینان حاصل کنید که تلاش خود را در تقویت و ورود انرژی و همچنین جریان یافتن آن به تمام نواحی خانه خود کرده باشید‌

کلام آخر:

اگر شما تلاش خود را در اعمال این سه مرحله فنگ‌شویی انجام دهید خانه شما کیفیت خوبی از «چی» را به نسبت خانه هایی که دارای درب جلویی که به داخل باز می شود، اما دارای انرژی فنگ‌شویی ضعیف و یا انکار شده می باشند، داراست.

 

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن اسطوخودوس را با خواص رفع استرس و افسردگي، آرامش بخش، ضد تشنج، رفع بد خوابي، برطرف کننده سرفه، تقويت حافظه، درمان کننده آرتروز، درمان سردرد، بدون هيچ اسانس و افزودني شيميايي، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0