topNotif

با مردان وابسته به مادر چگونه رفتار کنیم

1504 بازدید
06 مرداد 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 24 آذر 1400

با مردان وابسته به مادر چگونه رفتار کنیم

پس از ازدواج دغدغه افراد ساختن زندگی آرام و دو نفره در کنار یکدیگر است اما گاها با سلطه بیش از حد مادر و نحوه تربیت اشتباه در کودکی بسیاری از افراد فاقد داشتن زندگی دو نفره آرام هستند. شوهرانی که به طرز وحشتناکی به مادرشان وابسته هستند آن هم در سن و سالی که هرگز انتظارش را ندارید، تصور کنید مرد بعد از ازدواج باید مستقل زندگی کند ولی ارتباط عاطفی مادر فرزندی بیش از حد همچنان او را به مادرش وابسته نگه داشته است. مادر می گوید : پسرش چه بخورد؟ چه بپوشد؟ کی به خانه برگردد ؟ و..

حال چند سوال مطرح است چرا مرد به این بزرگی نمی تواند در مقابل خواسته های مادرش فقط یک بار نه بگوید ؟ چرا این زن می تواند تا این حد روی این مرد تسلط داشته باشد ؟ همسر آن مرد چه وسیله ای می تواند بخرد یا اجاره کند یا حتی اختراع که به کمک آن بتواند همسرش را به خانه و زندگی مشترکشان برگرداند ؟

زنانی که این سوال ذهنشان را مشغول کرده است که آیا با یک مرد ازدواج کرده اند یا یک پسر بچه هر چه بگویند، هر کاری بکنند یا از هر راهی وارد شوند در هر حال احساس می کنند هرگز با مادر همسرشان قابل قیاس نیستند. آن ها معتقدند این موضوع به چند دلیل پیش آمده است، اول اینکه مادر چنین مردانی هیچ گاه تصور نمی کنند زنی آن قدر خوب باشد که لیاقت پسرشان را داشته باشد، مادران این گونه مردان به جز خودشان به فرد دیگری در زندگی پسرشان اهمیت نمی دهند. این مردان نیز خودشان دوست ندارند که بزرگ شوند و گمان می کنند آغوش مادر تنها پناهگاه آن ها در این جهان است، زیرا همیشه مادرشان تمام نیازهایشان را برآورده کرده است.

با مردان وابسته به مادر چگونه رفتار کنیم

با مردان وابسته به مادر چگونه رفتار کنیم

مرد واقعی زمانی احساس خوشبختی می کند که همسر و فرزندانش شاد و خوشبخت باشند. بنابراین تا زمانی که بداند اطاعت از یک سری مقررات باعث خشنودی شما خواهد شد، بدون تردید به آن ها احترام می گذارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قوانین و مقرراتی وضع کنید و آن ها را با صدای بلند در آغاز رابطه دوستی و عاطفی تان به فرد مقابل اعلام کنید. ولی در صورت عدم وجود هیچ الزام و معیاری می توان حدس زد همسرتان از چه کسی پیروی خواهد کرد.

با مردان وابسته به مادر چگونه رفتار کنیم ؟

معیارهایی که در آغاز رابطه عاشقانه می توان با همسر یا دوستان در میان بگذارید شامل مواردی همچون لازم است که به من احترام بگذاری، تو باید بعد از خدا من و فرزندانت را دوست داشته باشی و ما برایت بیشتر از هر چیز دیگری مهم باشیم. باید برای تمام کسانی که در اطرافمان زندگی می کنند روشن کنی که به ارتباط و علاقه  ما احترام بگذارند.

 

همچنین بخوانید: ضرورت صحبت کردن و گفتگو در روابط زناشویی

 

با همسر یا نامزدتان صحبت کنید بگذارید از آنچه در ذهن شما می گذرد خبردار شود، مردان نمی توانند ذهن و فکر کسی را بخوانند. بنابراین تا زمانی که اعتراضی نشود به کارشان ادامه می دهند پس در اسرع وقت با احترام، صداقت و رک بودن با همسر، نامزد یا دوستتان صحبت کنید و بگذارید از احساس شما باخبر شود. به یاد داشته باشید مادر همسرتان فردی نیست که در بین شما قرار گرفته است، شاید اینگونه به نظر برسد اما در نهایت این همسر، دوست شما است که انتخاب می کند چگونه رفتار کند، مردی که واقعا عاشق خانواده اش باشد برای خوشبختی خانواده خود نهایت تلاشش را می کند در عین حال که سعی می کند رابطه خود با مادرش را نیز خوب نگه دارد.

به یاد داشته باشید شما نمی توانید احساس مادرشوهرتان را نسبت به اعمال پسرش کنترل کنید و همچنین نمی توانید رفتار پسر او را کنترل کنید اما می توانید مهار احساس خود را به دست بگیرید و انتظارات خود را از همسرتان بر زبان بیاورید. امیدوارم در رابطه خود با همسر و مسائل مربوط به رابطه تان موفق باشید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

لبان الذکر را با خواص کاهش التهاب ناشی از آرتریت روماتوئید، درمان برونشیت و آسم، درمان و پیشگیری از عفونت دهان، درمان التهاب روده بزرگ، کولیت مزمن، مبارزه با سلول های سرطانی، درمان چین و چروک صورت، دفع انرژی های منفی، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

برچسب ها:
توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0