برای جذاب بودن چه نکنیم؟

1478 بازدید
05 مهر 97
سمانه
,

برای جذاب بودن چه نکنیم؟ توصیه هایی برای جذاب تر شدن…

درست همانطور که حرکات مناسب بدن به طور چشمگیری قدرت جذابیت شما را افزایش می دهد حرکات بدنی خاصی هم هستند که بسیاری از شنوندگان چنین حرکاتی را انجام می دهند و روی گوینده تاثیر منفی می گذارند. شما نیز ممکن است به طور ناخودآگاه از این حرکات ناخوشایند استفاده کنید، اگر این طور است باید از این عوامل کاهش دهنده جذابیت دوری کنید.

اشتباهی که شنوندگان ضعیف مرتکب می شوند این است که وقتی شخصی دارد صحبت می کند رویشان را به طرف آن شخص است اما بدن شان به طرف دیگر است و استنباطی که گوینده می کند این است که شما واقعا به صحبت هایش اهمیتی نمی دهید اما تظاهر می کنید که برایتان مهم است.

برای جذاب بودن چه نکنیم؟

برای جذاب بودن چه نکنیم؟

شنونده ای که در مهارت های جذب افراد ضعیف است وقتی می نشیند پایش را روی هم می اندازد، پا و زانوی بالایی اش رو به گوینده نیست و از نظر گوینده معنی این حرکت این است که شنونده با پیام او ارتباط برقرار نمی کند.

عامل منفی دیگری که فرصت جذاب بودن را از شما می گیرد موقعی است که روی صندلی می نشینید و سعی می کنید تا آنجا که می شود خودتان را عقب بکشید و از گوینده فاصله بگیرید، انگار چنان از حرف های او کلافه هستید که ای کاش می توانستید یک جوری تغییر شکل بدهید و از دست او فرار کنید. یکی از بهترین راه ها برای خنثی کردن این تاثیر منفی این است که راست بنشینید و اجازه ندهید پشت تان با صندلی تماس پیدا کند.

اشتباه دیگری که اغلب مردم مرتکب می شوند این است که موقع گوش دادن دست به سینه هستند. از نظر گوینده این حرکت شنونده یعنی اینکه حرف هایش بی اساس است و شنونده به آن ها اهمیتی نمی دهد. برای جلوگیری از ایجاد چنین تاثیر منفی دست هایتان را باز نگه دارید تا به این وسیله بتوانید به شنونده صداقت، صمیمیت و علاقه واقعی خودتان را نسبت به حرف های او نشان دهید.

 

همچنین بخوانید: شخصیت جذابی در پشت تلفن داشته باشیم

 

وقتی دارید با کسی حرف می زنید به رفتار و حرکات شنونده دقت کنید. وقتی یک یا چند تا از این علامت های منفی را می بینید، شنونده دارد به طور ناخوداگاه به شما می گوید که یا به صحبت های شما علاقه مند نیست و یا به کلی با آن ها مخالف است. در روابط شخصی به خصوص در خانه این علامت ها ممکن است نشانه این باشد که مسئله دیگری ذهن طرف مقابل را مشغول کرده و تا زمانی که آن مسئله حل نشود نمی تواند به شما توجه کند.

در تحقیقات مشخص شده است که گفتگوی رو در رو حرکات بدن تان 55 درصد پیامی را که می فرستید منتقل می کند، آهنگ صدای تان 38 درصد و خود کلمه ها فقط 7 درصد از پیام را منتقل می کند. نکته حیرت آور این است که دیگران به سرعت متوجه وضعیت بدن تان می شوند و در مورد آن نتیجه گیری می کنند، حتی اگر این نتیجه گیری ها غلط باشند. به همین علت باید همیشه در گفتگو مراقب زبان اعضای بدن و پیامی که حرکات تان به دیگران منتقل می کند باشید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

 صمغ کهربا را با خواص تنظیم عملکرد تیروئید، درمان شوره سر و جلوگیری از ریزش مو، درمان سرماخوردگی و سرفه، رفع درد معده، درمان سردرد ، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0