بهبود انرژی بد فنگ شویی برای درب جلویی

2225 بازدید
03 خرداد 97
سمانه
,

بهبود انرژی بد فنگ شویی برای درب جلویی

یک از خوانندگان بیان می کرد که درب جلوی خانه او در بدترین جهت فنگ شویی قرار دارد. او می‌خواست بداند که آیا درمان فنگ شویی برای بهبود این موقعیت وجود دارد یا نه؟

آیا شما نیز از این مسئله دشوار رنج می برید؟ اجازه بدهید تا ابتدا از شما سوالی بپرسم: «آیا شما اطمینان دارید که خانه تان دارای چنان انرژی خوب فنگ شـویی است که تنها کاری که باید برای آن انجام دهید جهات بد شانس درب جلویی است؟»

آیا اطمینان دارید که تمام کارهای پایه ای را که باید تعادل و انرژی جنبشی را به خانه تان بیاورد انجام داده‌اید و تنها کاری که مانده بهبود جهت بدشانس فنگ شویی درب خانه است؟

متاسفانه اطلاعات فنگ‌شویی درباره جهات بدشانس و خوش شانس بسیار موجب انحراف ذهن می شوند، لذا از آنها سوء استفاده می گردد. بله این ایده خوبی است که دارای بهترین جهات باشید چرا که از نظر تئوری، این جهات بهترین نوع انرژی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

با این‌حال جهت خوش شانس تنها یکی از دستورالعمل‌های است که می‌توان فنگ شویی خوبی را در خانه شما به کمک آن ایجاد کرد، و همچنین خانه ای را به وجود آورد که برای شما آمد داشته باشد و از سلامتی و رفاه شما پشتیبانی کند.

اگر بهترین جهت فنگ شویی به معنی روبرو شدن با یک گوشه باشد چه؟ و یا داشتن چشم اندازی از یک زباله دانی در خیابان پشتی؟ آیا این هنوز انرژی خوبی را برای شما در پی دارد؟

بهبود انرژی بد فنگ شویی برای درب جلویی

بهبود انرژی بد فنگ شویی برای درب جلویی

عمل خوب فنگ شویی اغلب فراتر از این است که بخواهید هنری یا یک موسیقی را به وجود آورید.

شما باید بنیادهای فکری فنگ شویی را بسیار خوب بدانید و سپس بر اساس آنچه که در معرض آن قرار گرفته اید به صورت بداهه کاری را انجام دهید. هیچ قوانین سرسختی وجود ندارد چرا که دو فضای یکسان، و یا دو فرد یکسان وجود ندارند و فنگ شـویی تماما در مورد به وجود آوردن فضاهای خوبیست که در آن مردم پیشرفت می کنند و رونق می یابند.

اما من به شدت شما را به بررسی فنگ شویی خانه‌تان، به خصوص ناحیه هایی که آنها را نادیده گرفته اید، همانند کمد لباس ها، انباری، گاراژ، یا اتاق خشکشویی تشویق می کنم. آیا در آنجا چیزهایی هست که باید بهبود داده شود؟ آیا چیزی در اتاق خواب شما هست که با یک فنگ شویی خوب بتوان آن را بهتر کرد؟

آشپزخانه تان؟ سرویس بهداشتی؟ ورودی اصلی؟

تنها بعد از اینکه صادقانه خانه خود را بررسی کردید و به هر ناحیه توجهی با علاقه معطوف کردید و نکات موجود فنگ‌شویی را پیاده‌سازی کردید، می‌توانید بر موضوع چالش بر انگیز جهات بدشانس فنگ شویی تمرکز کنید.

 

همچنین بخوانید:    توصیه فنگ شویی برای تخت خواب شما

 

بخوانید: آیا من فنگ شویی خوبی را به بدترین جهات فنگ شویی اعمال کردم؟

پیش از اینکه به دنبال درمان‌های فنگ شویی برای درب جلویی تان که روبه ‌روی جهت بدشانس فنگ‌شویی قراردارد باشید، اطمینان حاصل کنید که درب جلویی شما به خوبی تحت مراقبت قرار دارد و به آن توجه می کنید. لذا «چی» یا انرژی می‌تواند به سادگی جریان پیدا کند، هیچ آینه ای وجود ندارد که روبه روی درب جلویی باشد و غیره. اطمینان حاصل کنید که دارای درب جلوی قوی فنگ شویی هستید.

زمانی که تلاش خود را در ایجاد انرژی خوب در ورودی اصلی یا ناحیه درب جلویی خود کردید، بررسی کنید که آیا دکور فنگ شویی برای ناحیه باگوآی در شما مغذی هست یا نه؟ اگر شما دارای یک درب جنوبی هستید، در ذهن داشته باشید که رنگ درب جلویی شما نباید آبی و یا مشکی باشد.

وقتی که تمام این مسائل را رعایت کردید، در واقع شما تمام توجه خود را به آن مسئله معطوف کرده اید و یک انرژی دوست داشتنی را به خانه تان دعوت کرده‌اید. لذا می توانید به دنبال جهت بدشانس فنگ شویی درب جلوی خانه تان باشید.

اساساً شما باید مراقب شانس خود باشید. چرا که برخلاف جهت های خوب که شانس شما را افزایش می‌دهند، جهت های بدشانس شما را به چالش وا می دارند.

روش سنتی برای مواجهه با جهت بد فنگ شویی درب جلوی وجود دارد

  1. اولین چیزی که یک مشاور فنگ شویی باید آن را توصیه کند استفاده از یک درب دیگر است که در بیشتر موارد این امر کار پیچیده‌ای نیست. بسیاری از افراد به خصوص در آمریکای شمالی، یا از طریق گاراژ و یا از طریق درب پشتی وارد خانه‌شان می‌شوند، لذا درب جلویی تنها یک مفهوم نمادین دارد. اگر جهت بدشانس فنگ شویی درب جلوی شما خیلی کم مورد استفاده قرار می گیرد، انرژی های منفی نیز تحریک و فعال نمی شوند.
  2. تلاش خود را برای ایجاد یک انرژی قوی محافظ در اطراف درب جلویی خود بکنید. نیازی نیست که تا آن مرحله همانند آویزان کردن آینه باگوآ پیش بروید، اما شاید نیاز باشد که با وسیله هایی مناسب دست به کار شوید که انرژی محافظتی قوی فنگ شویی را برای درب جلوی خانه‌تان و ورودی اصلی به ارمغان می آورد. بعضی از درمان های سنتی فنگ شویی عبارتند از مجسمه یا تصویر کوان یین؛ خدای رحمت و شفقت و یا حضور کاوان کونگ الهه جنگ.

شما همچنین می توانید نماد های خود را که باعث هدایت کردن انرژی محافظتی و رحمت می شود انتخاب کنید.

  1. راهی پذیرفته شده برای مواجهه با یک جهت بد یا بدشانس فنگ شویی این است که عنصر فنگ شویی این جهت خاص را ضعیف کنید. برای مثال اگر درب جلوی شما روبروی شمال قرار دارد و شمال نیز یک جهت بدشانس است یک راه برای مواجهه با این موضوع این است که عنصر فنگ شویی آب از شمال را ضعیف کنید، می توانید این کار را با استفاده از عناصر دکوری فنگ شویی عنصر زمین انجام دهید. با این حال باید زیرکانه از پس این کار بر بیاید، چرا که هنوز طالب آن هستید که ناحیه باگوا برای شما آمد داشته باشد و لذا انرژی حامل متصل به ناحیه شمال به گونه ای هماهنگ در جریان باشد.

به هنگام انجام این کارها برای پیاده‌سازی فنگ شویی در مواجهه با جهات بدشانسی خودتان، همیشه به یاد داشته باشید که شما کسی هستید که برای خودتان شانسی را رقم می زنید. با آنچه که باید مواجه شوید اما قدرت زیادی به آن نبخشید و به خاطر آن در ترس زندگی نکنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

مهرگیاه را با خواص دافع امواج منفی، نماد عشق و محبت میان زن و مرد بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0