topNotif

تسکین درد های میگرنی با استفاده از بادام

2434 بازدید
18 مهر 97
بهاره
,

تسکین درد های میگرنی با استفاده از بادام راه حلی که باید امتحان کنید!

سردرد این روزها خیلی رایج است که ما اغلب با آن مواجه می شویم. با این حال فرکانس و شدت سر درد ممکن است از فرد به فرد دیگر متفاوت باشد. سر درد های میگرنی بدترین نوع آن است. ممکن است برای خیلی افراد علت و حتی چگونگی درمان سر درد مهم نباشد. بسیاری از دارو های بدون نسخه و دارو های خانگی در دسترس هستند، اما بعضی از مردم هنوز از سر درد رنج می برند. حال، اگر شما هم هیچ راه حل پیدا نکردید، بادام را برای سردرد امتحان کنید.

تسکین درد های میگرنی با استفاده از بادام

تسکین درد های میگرنی با استفاده از بادام

 

بادام بسیار مغذی و غنی از چربی های سالم، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی است. در اینجا به شما خواهیم گفت که چگونه بادام ها به عنوان یک تسکین دهنده، کمک می کنند تا از این سر درد های مزاحم خلاص شوید.

 

همچنین بخوانید: آجیل را در سبد غذایی روزانه بگنجانید

 

اثر بادام بر روی میگرنی

بادام حاوی یک ماده ضد التهابی و یک عنصر مورد استفاده در آسپرین، منیزیم و ویتامین “ای” است که سالیسی نامیده می شود. مصرف بادام به پیشگیری از سر درد کمک می کند. مشاهده شده است که افراد مبتلا به میگرن سطوح پایین تری از منیزیم نسبت به کسانی که میگرن ندارد، را دارا هستند.

مقدار منیزیم در بادام به اندازه کافی می تواند به برای درمان میگرن کمک کند یا از ابتلا به این بیماری جلوگیری کند. طبق گزارش مرکز پزشکی دانشگاه مریلند، یک مطالعه برای بررسی اثربخشی منیزیم در پیشگیری از میگرن انجام شد. نتایج به دست آمده نشان می دهد که حملات میگرن در افرادی که روزانه بادام مصرف می کنند، 41٪ کاهش یافته است. این ماده معدنی به عضلات کمک می کند تا آرام شوند و تحریک پذیری عصب را کاهش داده و از سر درد ناشی از استرس یا تنش کاسته شود. علاوه بر این، ویتامین های موجود در بادام همچنین نقش مهمی ایفا می کنند. بادام حاوی ویتامین ب 2 بالایی است که بر اساس یک مطالعه، مصرف 400 میلی گرم از آن، می تواند باعث کاهش درد میگرن شود.

اگرچه هنوز استفاده از بادام به عنوان یک تسکین دهنده سر درد های میگرنی مورد بحث است، اما منیزیم و ویتامین ب 2 در درمان یا پیشگیری از میگرن بارها ثابت شده است. بنابراین، برای افراد مبتلا به میگرن توصیه می شود تا پس از غذا خوردن بادام را نیز مصرف کنند و اگر مجدد سر درد را تجربه کردند، با پزشک تماس بگیرید.

سایر مزایای بادام عبارتند از:

  • بادام حاوی آنتی اکسیدان های فراوان است.
  • بادام می تواند در کنترل سطح قند خون کمک شایانی کند.
  • خوردن بادام، گرسنگی را کاهش می دهد و کمترین کالری مصرفی را داراست.
  • آنها غنی از ویتامین “ای” هستند.
  • منیزیم در بادام نیز سطح فشار خون را کنترل می کند.
  • بادام می تواند سطح کلسترول را کاهش دهد.

شما باید روزانه 10 تا 12 بادام برای درمان موثر تر بخورید. شما همچنین می توانید یک شب بادام را در آب خیس کرده و صبح روز بعد آن ها را مصرف کنید. همچنین به هنگام شروع سر درد های میگرنی یک مشت بادام را با روغن بادام تازه تفت داده و میل نمایید. خوردن بادام می تواند یکی از بهترین گزینه های سلامتی باشد که تا به حال انجام داده اید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

معجون ضد سردرد و میگرن را با خواص برطرف کننده هرگونه سردرد، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0