topNotif

توصیه فنگ شویی برای تخت خواب شما

2673 بازدید
30 اردیبهشت 97
سمانه
,
بروزرسانی شده در تاریخ 27 آذر 1400

توصیه فنگ شویی برای تخت خواب شما ؛ زمانی که تخت خواب شما در جهت بد فنگ شویی قرار دارد چه باید کرد

اطلاعات فنگ شویی باید به عنوان ابزاری برای بهبود زندگی و سلامت شما مورد استفاده قرار بگیرند نه اینکه موجب ایجاد ابهام و پیچیدگی هایی برای خودتان شوند. اگر نمی توانید موقعیت تختخواب خود را عوض کنید یعنی نمی توانید موقعیت تخت خواب خود را عوض کنید. این را به عنوان یک امر بدیهی قبول کنید و آغاز به کار کنید.

بر تمام راه‌هایی که می‌تواند انرژی خوب فنگ شویی را به اتاق خواب شما مهمان کنند تمرکز کنید؛ از هوای تازه گرفته تا رنگ های وسایل اتاق که برای جریان بهینه انرژی در اتاق قرار گرفتند.

آیا تختخواب شما دارای سر تختی است؟ آیا انرژی موجود در اتاق شما تازه، پرمفهوم و مغذی است؟ آیا از هنر اتاق خواب خود لذت می برید؟ آیا در کل اتاق خواب خود را دوست دارید؟

راه های دیگری نیز وجود دارد که شما می‌توانید از انرژی بهترین جهات فنگ شویی استفاده کنید؛ برای مثال همانند زمانی که در حال کار هستید و روبه‌روی بهترین جهات قرار دارید و یا در هر مکان دیگری که باید مقداری از زمان خود را در آنجا بگذرانیم قرار دارید.

اعداد فنگ شویی و شانس

برای آن دسته از خوانندگانی که با نمادهای بهترین جهات فنگ شویی آشنایی دارند، اگر از اعداد کوآی فنگ شویی خود اطلاعی دارید می توانید جهات خوش شانسی و بدشانسی فنگ شویی خود را بیابید. بر اساس داده‌های تولدتان، شما دارای چهار جهت خوش شانس و چهار جهت بدشانش می باشید. شما همچنین در دسته شرق و یا غرب قرار می گیرید.

اساسا معنای جهات بدشانس و خوش شانس فنگ شویی این است که شما انرژی شادابتر و بهتری را از بعضی جهات دریافت می کنید و انرژی بی طراوتی را از دیگر جهات دریافت می‌کنید. زمانی که شما با طراوت ترین جهات فکری خود را پیدا کردید هر زمان که ممکن بود روبه روی آنها قرار بگیرید.

به قطع من می‌دانم که قرار گرفتن در یک جهت به اصطلاح بدشانس فنگ‌شویی هیچ گونه بیچارگی و سیاه بختی برای شما به ارمغان نمی آورد اما صرفا نمی‌توان گفت که شاید این انرژی مفیدترین انرژی برای شماست. در بعضی از موارد، دارای کیفیتی خنثی ست که نه به شما کمکی می کند و نه جریان مثبت انرژی را متوقف می‌کند.

 

توصیه فنگ شویی برای تخت خواب شما

توصیه فنگ شویی برای تخت خواب شما

 

همه اینها به کیفیت انرژی شما بستگی دارد.

در نتیجه بگذارید که دوباره بیان کنم که بهترین راه برای اعمال فنگ شویی قوی داشتن روشی منسجم، متوازن و عاقلانه است. به یاد داشته باشید هدف فنگ شویی قدرت بخشیدن به ابزارهای کارآمد به منظور بهبود کیفیت زندگی شماست نه اینکه شما را از ترس لبریز کند.

توصیه فنگ شویی برای تخت خواب شما

1- کتاب ها در اتاق خواب تا زمانی که زیاد نباشند، انرژی سنگین ندارند و از نظر فنگ شویی بد نیستند. به یاد داشته باشید اتاق خواب خوب، از نظر فنگ شویی اتاقی است که در آن فقط به استراحت بپردازید، اما کتاب ها به دلیل بار انرژی سنگینی که دارند، روی ذهن و ضمیر ناخودآگاه شما در هنگام خواب تاثیر منفی می گذارند و ذهن شما را آشفته می کنند و بهتر است در اتاق خواب نباشند. اما در صورتی که در اتاق خواب کتابخانه دارید حتما کوچک و دارای قفسه باشد و اگر عادت به مطالعه کتاب قبل از خواب دارید حتما قبل از خواب آن را در کشوی مثل کشوی میز عسلی کنار تخت تان قرار دهید.

2- برای ایجاد یک انرژی تازه و احساس زیبایی می توانید با خرید یک روتختی جدید و قرار دادن تعدادی کوسن رنگارنگ روی تختتان، انرژی تازه‌ای را به اتاق تان بیاورید و حس آرامش را در وجودتان احساس کنید.

3- هیچگاه به شکلی نخوابید که سر و یا پاهای تان مستقیما به سمت در ورودی اتاق خواب باشد زیرا اگر سرتان به سمت در ورودی باشد نمی توانید کسی را که وارد اتاق خوابتان می شود، ببینید و ضمیر ناخودآگاه شما احساس ناامنی خواهد کرد و اگر پاهای تان به سمت در ورودی باشد نمادی از مرگ است. در قدیم مردگان را به این صورت می خواباندند‌.

4- از قرار دادن تخت مستقیما در راستای دیوار روبروی در ورودی اتاق خودداری کنید. طوری تخت را قرار دهید که هنگامی که دراز کشیده اید بدن شما در راستای در ورودی قرار بگیرد. در این صورت شما در مسیر انرژی که داخل اتاق می‌شود قرار می گیرید.

5- بهترین مکان برای قرار دادن تخت می‌تواند انتهای دیوار روبرو باشد (دورترین نقطه از در ورودی). می توانید تخت خود را طوری قرار دهید که بتوانید در حالت خوابیده در اتاق را ببینید. این حالت حس عمیقی از امنیت درونی را در شما ایجاد می کند. مقصود از این کار این است که شما کاملا قادر به دیدن کسی که وارد اتاق تان می شود باشید.

6- بالای تخت خود را به دیوار نچسبانید، حداقل ۵۰ سانتی متر از آن فاصله داشته باشد تا انرژی چی بتواند اطراف آن حرکت کند. اگر ازدواج نکرده اید، می توان یک طرف تخت را برای احساس امنیت و آرامش بیشتر به دیوار بچسبانید اما اگر ازدواج کرده‌اید تخت را طوری در اتاق قرار دهید که دو طرف باز باشد.

7- از گذاشتن وسایل اضافی در زیر تخت خودداری کنید زیرا این وسایل بر ضمیر ناخودآگاه شما در هنگام خواب تاثیر می گذارد.

8- زیر تخت را هفته ای یکبار گردگیری کنید زیرا گرد و خاک باعث آلوده شدن انرژی می‌شود و انرژی کهنه ای در اتاق شما می ماند و روی خواب شما تاثیر می گذارد.

9- بهتر است تخت خود را در کنار پنجره نیز قرار ندهید. زیرا خوابیدن، درست در زیر پنجره، علاوه بر این که باعث بیماری می شود، حس ناامنی را در شما به وجود خواهد آورد. پنجره ها و درها علاوه بر اینکه محل ورود انرژی می باشند، محل مکش انرژی های مانده اتاق به بیرون نیز هستند. علاوه بر آن، این مناطق نیروی یانگ دارند؛ بنابراین مهم است که شما هنگام استراحت خود را در مسیر مستقیم آنها قرار ندهید.

10- بهتر است تخت خواب درست چسبیده به شوفاژ قرار نگیرد، زیرا در این صورت موفقیت از فردی که در آن تخت خواب می خوابد دور می شود. اگر نمی‌توانید تخت را جابجا کنید بهترین راه حل این است که شوفاژ را با یک پارچه یا روکش زیبا بپوشانید.

 

همچنین بخوانید:  کاربردهای فنگ شویی برای زنگوله های بادی

 

11- از نظر فنگ شویی قرار دادن ساعت در پشت سر یا روبروی فردی که می‌خواهد بخوابد درست نیست بهتر است در اتاق خواب ساعت نباشد. اما اگر می خواهید در اتاق خواب ساعت دیواری بگذارید بهتر است در یک طرفه قرار گیرد اما در قسمت وسط آن نباشد. می‌تواند ساعت های رومیزی دیجیتالی بر روی میزهای کنار تخت استفاده کنید.

12- جلوی تخت خواب عکس یا پوستر بزرگ یک منظره زیبا نصب کنید، زیرا وقتی بیدار می شوید و این منظره را که نگاه می کنید به شما انرژی می دهد.

13- تخت تان را در کنار کمد لباس و چسبیده به آن قرار ندهید.

14- هیچ وقت نور خورشید مستقیما بدون هیچ مانعی بر روی تخت خوابتان نیفتد. 

15- کسانی که ازدواج کرده اند هرگز روی دو تشک جدا نخوابند حتی خوابیدن بر روی تخت های دونفره ولی با دو تشک مجزا باعث فاصله بین آنها خواهد شد.

16- استفاده از تشک خوب، بهترین سرمایه گذاری برای سلامت جسمی و روحی شماست، زیرا یک سوم عمر خود را در خواب هستید پس بهترین تشک را بگیرید.

17- هیچگاه از تشک های آبی و یا برقی استفاده نکنید، زیرا آب انرژی را می مکد و همچنین الکتریسیته شاچی تولید می‌کند.

18- رنگ ملافه نیز مهم است، ملافه هایی با رنگ یین مانند آبی یا سبز و یا رنگ های تیره باعث سرد شدن بدن و داشتن خواب عمیق می شود. دقت کنید چون آبی رنگ عنصر آب است از آن به صورت کمرنگ و یا در ترکیب با رنگ های دیگر استفاده کنید. استفاده از رنگ های پوست مانند کرم و قهوه ای نیز بسیار مناسب است. اگر بیدار شدن هنگام صبح برایتان مشکل است، بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید ولی هیچگاه از لحاف و ملافه و روانداز و حتی لباس سفید استفاده نکنید، زیرا همانطور که گفته شد نماد کفن است.

19- بهترین جهت سر موقع خواب در فنگ شویی در جهت حرکت مغناطیس زمین، شمال به جنوب است؛ یعنی سر شما هنگام خواب به سمت شمال باشد، زیرا شما نیروی یین دارد و شما خوابی عمیق خواهید داشت و در این حالت شما احساس سرزندگی و سلامت بیشتری خواهید کرد. شما به هر سمت که بخوابید بدن شما انرژی های مربوط به آن سمت را جذب خواهد کرد. تنها جهتی که بهتر است سر شما هنگام خواب به آن سمت نباشد، سمت جنوب غربی است.

20- همچنین کانال کولر بهتر است بالای سر تخت قرار نگیرد زیرا باعث بی خوابی می شود.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

مروارید را با خواص جذب انرژی مثبت و دفع انرژی های منفی، بندآوردن خونریزی زخم، تصفیه کننده خون، تقویت معده، دفع سنگ صفرا ، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0