topNotif

توصیه های فنگ شویی در مورد آینه ها در منزل

2285 بازدید
25 اردیبهشت 97
سمانه

نکاتی برای آینه ای که روبه روی درب جلویی قرار دارد

آینه ای که روبروی درب ورودی قرار داشته باشد تمام انرژی خوب فنگ شویی که قرار است وارد خانه شود را از بین می برد. از این گذشته این یکی از عملکردهای اصلی آینه است که انرژی را بازتاب می کند، به همین دلیل است که ما قادریم بازتاب خود را در آینه ببینیم.

در عمل فنگ شویی این باور وجود دارد که خانه انرژی را جذب می کند (چی) و این کار را از طریق درب ورودی انجام می دهد. دقیقا مشابه صورت انسان که از طریق دهان مواد مغذی را جذب می کند. به همین دلیل است که به درب جلویی اغلب در فنگ شویی «دهان چی» می گویند.

توصیه های فنگ شویی در مورد آینه ها در منزل

آینه ای که روبروی درب قرار دارد مخالف با جریان انرژی است که شما می خواهید، عمل می کند و افزایش فاصله بین آینه و درب جلویی ‌تنها تاثیر آینه ای که روبروی درب اصلی قرار دارد را تغییر می دهد، لذا اگر دارای چنین آینه ای هستید بهترین پیشنهاد فنگ شویی این است که آن را کاملا از جا بردارید و یا موقعیت آن را با چرخش زاویه کمی تغییر دهید که مستقیما بازتابی رو به درب نداشته باشد.

توصیه های فنگ شویی در مورد آینه ها در منزل

توصیه های فنگ شویی در مورد آینه ها در منزل

اگر نمی توانید آینه را بردارید؛ برای مثال آینه از همان اول در آنجا ساخته شده است و شما نیز آن مکان را اجاره کرده اید و یا دارای جاکفشی آینه دار هستید که روبروی درب اصلی قرار دارد، باید به دنبال راه حلی خلاقانه بگردید. فنگ‌شویی همیشه زمانی که باید یک راه خلاقانه و زیرکانه به کار گرفته شود عملکرد خوبی دارد، لذا شما می توانید آینه را با وسایلی خلاقانه بپوشانید (اگر این کار متناسب با دکور خانه شماست)، و یا حتی آن را با رنگ عالی قابل شستشو رنگ کنید.

در اینجا راه‌حل‌های مناسب فنگ شویی دیگری که برای آینه هایی که روبروی درب اصلی قرار دارند آورده شده است.

  • یک گیاه سرحال و بلند قد را روبروی آینه قرار دهید.
  • روی آینه یک اثر هنری بیاویزید که از نظر جذابیت آن را محتاطانه انتخاب کرده اید و همچنین مناسب فنگ‌شویی نیز باشد.
  • اثاثیه ای با ارتفاع بلند را جلوی دیوار آینه بگذارید. باید اطمینان حاصل کنید که آن قطعه چشم انداز خوبی دارد و با فضا سازگاری دارد و آن را خراب نمی کند.
  • وسایلی را (برای مثال استیکر های دکوری) روی آینه قرار دهید (مغازه هایی همچون Ikea دارای استیکرهای برداشتنن دیوار و آینه در طراحی های متفاوت می باشند)

دیگر نکات فنگ شویی برای استفاده از آینه ها

عمل فنگ شویی دارای نکات زیادی درباره چگونگی استفاده موثر از آینه ها برای کنترل جریان انرژی در خانه شما می باشد. چند تا از این نکته ها در اینجا آورده شده است.

  • اتاق پذیرایی بهترین مکان برای آویختن آینه هاست. اتاق پذیرایی به عنوان گنبد مرفه خانه در نظر گرفته می شود و زمانیکه آینه در اتاق پذیرایی قرار می گیرد رفاه و کامیابی افزایش پیدا می کند.
  • اگر آینه هایی نزدیک پنجره ها قرار دارند، حواستان باشد که چه چیزی از خارج خانه به داخل بازتاب می شود در صورت وجود اطمینان حاصل کنید که آنها منظره طبیعی مطبوعی را به جای منظره ی صنعتی و ماشینی بازتاب نمی کنند.
  • در آشپزخانه از آینه استفاده نکنیم آشپزخانه دارای انرژی منفی ست و آینه نیز این انرژی را دو برابر می کند.

 

همچنین بخوانید: آینه را طبق اصول فنگ شویی کجا قرار دهیم!؟

 

  • در سرویس بهداشتی ای که رو به روی درب یا توالت است از آینه استفاده نکنید. آینه در هر کدام از این مکان ها موجب محدود کردن و یا چند برابر کردن انرژی منفی می شود.
  • آینه هایی که روبه روی تختخواب قرار دارند باعث به وجود آمدن مشکلات خواب می شوند. آینه ها انرژی را تکثیر می کنند و این نیز ممکن است در اتاق خواب تاثیر بگذارد.
  • آینه ها برای استفاده در راهروها خوب می باشند، اما آنها را در انتهای کریدور قرار ندهید. در انتهای یک کریدور یک آینه جریان انرژی را دفع یا متوقف می کند، در حالیکه استفاده از آینه در وسط دیوارهای کناری به سادگی جریان انرژی را آهسته می کند.
  • یک آینه نباید روبه روی یک میز قرار داشته باشد چون نه تنها باعث حواس پرتی می‌شود بلکه حجم کاری را نیز تکثیر می کند.

کلام پایانی :

به دنبال ایده های خلاقانه برای حل مشکلات خود باشید و فنگ شویی خوبی را به نام «شنگ چی» جذب خواهد کرد. موقعیت آینه های خود را نادیده نپندارید چرا که مکان نامناسب می‌تواند اثری سو داشته باشد و جریان انرژی را در فضای شما به چالش بکشد. استفاده درست از آینه ها مولفه ای کلیدی از یک خانه ی فنگ شویی خوب است.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

حسن لبه را با خواص ضد سرفه های عفونی و خلط دار، پاکسازی سر از بلغم و رطوبت، دافع امواج منفی، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0