جلوگیری از سقط جنین در طب سنتی

10391 بازدید
07 آذر 96
سمانه

با جلوگیری از سقط جنین در طب سنتی آشنا شویم 

فرزند داشتن یکی از دغدغه های زوج ها علی الخصوص زوج های جوان می باشد، همانطور که می دانید مراقبت از جنین علی الخصوص در ماه های اول بارداری بسیار برای سلامتی جنین مهم است.

زوج هایی که پس از بارها تلاش برای بچه دار شدن سرانجام موفق به داشتن بچه می شوند، زوج های جوانی که برای بار اول بچه دار می شوند و زوج هایی که تمایل به بچه دار شدند دارند حتما این مطلب را مطالعه کنند.

اطبا سنتی به مسئله جنین و نگهداری و مراقبت از آن نیز همانند مسائل دیگر زندگی اهمیت داده اند و برخی توصیه ها را به مادران باردار برای محافظت از جنین خود کرده اند که در این مطلب برخی از این موارد را برایتان ذکر کرده ام.

سقط جنین عبارت است از تولد نوزاد در قبل از آن که رشدش به حد کافی رسیده باشد به نحوی که نتواند پس از تولد به رشد خود ادامه دهد، یک سوم تمام سقط جنین ها تقریبا در سه ماهه اول بارداری صورت می گیرد، نخستین نشانه های سقط جنین پاره شدن محل اتصال جنین به رحم و خونریزی از مجرای زایمان و درد زیر شکم می باشد، خونریزی ممکن است به صورت لکه باشد و یا خون فراوان همراه با لخته خون از مهبل خارج شود.

جلوگیری از سقط جنین در طب سنتی

جلوگیری از سقط جنین در طب سنتی

در بسیاری از موارد سقط جنین به یکی از دلایل زیر رخ می دهد :

رشد نکردن جنین به طور طبیعی، بیماری سخت و طولانی مدت در دوران حاملگی، معیوب بودن یکی از غدد مترشحه داخلی، حالت روحی، روانی و افسردگی طولانی مدت مادر، حمام بیش از حد سرد یا گرم، نرسیدن غذای کافی به جنین در زمان بارداری، ضربه خوردن به جنین در زمان بارداری و جست و خیز بیش از حد مادر و عدم مراقبت از جنین، سقطی که به طور عادی و طبیعی پیش آید عموما بدون خطر می گذرد و مادر به زودی صحت و سلامت خود را باز می یابد، تنها خطری که سلامت مادر را تهدید می کند خونریزی طولانی است که در این صورت باید تحت نظر پزشک قرار بگیرد.

 

همچنین بخوانید:  مواد غذایی که باعث سقط جنین می شوند

 

جلوگیری و درمان گیاهی سقط جنین :

برای پیشگیری از سقط جنین از غذاهایی که دارای ویتامین ای یک می باشند استفاده کنید، همچنین چوب ازگیل نیز برای جلوگیری از سقط جنین مفید است.

چوب ازگیل :

در مورد چوب درخت ازگیل مطالب بسیاری گفته اند و معروف ترین آن اخیرا توسط یک پزشک سرشناس اروپایی به نام دکتر لیریک بیان شده است که زنان بارداری که گردن بندی از چوب ازگیل به گردن آویزان می کنند از سقط جنین آن ها جلوگیری می شود.

فراموش نکنیم :

  • همچنین برای جلوگیری از سقط جنین باید مادر از جست وخیز کردن حتی در مقدار کم و دویدن و فریاد کشیدن و سنگین کردن معده و برداشتن بار سنگین پرهیز کرد.
  • از خشم و غضب و از خوردن آن چه باعث باز شدن حیض می شود پرهیز کنید.
  • همچنین غذای کامل و مقوی میل کنید تا جنین بتواند نیرومند باشد و سالم و کامل رشد کند.
  • البته پزشکان و مربیان ورزش هایی همانند یوگا در دوران بارداری را به مادران باردار توصیه کرده اند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

پنجه مریم را با خواص درمان سرما خوردگی، جلوگیری از ریزش مو، درمان بواسیر، درمان نقرس، درمان برونشیت، سقط جنین مرده، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

1
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

  1. مصطفی
    7 بهمن 1396

    خیلی خوب بود ،، خیلی اتفاقی پیداش کردم از گوگل کردم

    با اجازتون من این صفحه برای دوتا از دوستام تلگرام کردم ،، ممنون

0