topNotif

حقایقی جالب درباره مولتی ویتامین ها

1542 بازدید
24 خرداد 97
سمانه

یک ویتامین فقط یک ویتامین نیست

خیلی از ما ویتامین ها و مواد معدنی را در صبحانه استفاده می کنیم، ولی شاید تفاوت بین مکمل های تهیه شده از داروخانه با آنهایی که در فروشگاه سلامتی وجود دارد را متوجه نشویم. سه نوع مکمل ویتامین ها امروزه در بازار یافت می شوند. بعضی غذایی هستند، ولی بسیاری از مواد معدنی و مکمل ویتامین هایی که از غذا استخراج می شوند یا در آزمایشگاه آنها را می سازند از نظر سودمندی حتی نزدیک به غذاهای طبیعی نیستند. استخراج ویتامین ها از غذاها بدن را سردرگم می کند، زیرا ویتامین ها و مواد معدنی بازیکنان تیم هستند و به تنهایی عمل نمی کنند.

مکمل های مصنوعی

بدن شما مکمل ویتامین های مصنوعی را به صورت متجاوز در نظر می گیرد و هیچ نمی داند با آنها چه کند. مکمل مصنوعی بیش از اندازه انرژی و آنزیم را صرف هضم شدن می کند و در نهایت تبدیل به عنصری می شود که بدن می خواهد آن را دفع نماید. مهندسان هم گاهی از پتروشیمی برای استخراج ویتامین مخصوصی از منبع غذایی استفاده می کنند. بنابراین مکملی که شما فکر می کنید سودمند است فشار بیشتری را روی سیستم تان وارد می آورد.

این تئوری را با قرار دادن مکمل ویتامین در فر با درجه حرارت 218 سانتی گراد برای سی دقیقه آزمایش کنید. اگر در خانه بوی مواد شیمیایی بپیچد و یا قرص سیاه یا قهوه ای شود، عامل استخراج شده چیزی نیست که بدن تان را تغذیه کند..

حقایقی جالب درباره مولتی ویتامین ها

حقایقی جالب درباره مولتی ویتامین ها

از مکمل های ویتامین استفاده نکنید

یک مکمل ویتامین تهیه شده از داروخانه داستان ترسناک دیگری است، زیرا اشخاصی که در آزمایشگاه ویتامین کار می کنند، می گویند یک ویتامین یک ویتامین است. چرا باید آن را با قیمت بیشتر از فروشگاه سلامتی تهیه کرد، آنها ما را شستشوی مغزی می دهند، کجا می توانید هزار قرص ویتامین را غیر از اینجا با قیمت نازل تهیه کنید؟ بله درست است شما تقریباً با قیمت نازل آنها را تهیه می کنید ولی سودمندی آنها نیز در مدت طولانی هیچ است. در حقیقت، ضررش برای شما بیشتر از منفعتش است، چون بیشتر ویتامین های ارزان داروخانه ها حاوی مواد شیمیایی مرده است.

به نظر من، مکمل های ویتامین مصنوعی مرده همراه کل داروهای مضر باید دور ریخته شوند. البته پیشنهاد نمی کنم که داروهای تجویز شده توسط پزشک را مصرف نکنید. نکته این نیست، با نگاهی دقیق، تحقیق و تفکر انتخاب کنید که چگونه از بدنتان محافظت نمایید. سپس با امتیازات در نظر گرفته، تصمیم بگیرید. مطمئن باشید که می توانید از انتخاب خود به نتیجه مطلوب برسید.

کاشتن دانه های تغییرات

تغییر دادن رژیم و نخوردن مواد بی فایده و مضر ابدا یک معمای حل نشدنی نیست، راه حل این است که دیگر مواد مضر یا بی فایده را نخرید. یا اگر در اختیار دارید، چند کیسه آشغال تهیه کنید، به قفسه ها، یخچال و فریزر بروید و هر چیزی که برای سلامتی مضر است حتی اگر در یک بسته بندی، جعبه و قوطی قرار دارد آن را دور بیندازید.

 

همچنین بخوانید:  حقایق خوب و بد در مورد ویتامین دی

 

گلایه نکنید که شما پول به زحمت درآورده را صرف تهیه ضد غذاهایی کرده اید که برای سلامتی خطرناک هستند! آنها شما را می کشند و در طولانی مدت اگر دچار بیماری های جدی شوید از نظر مادی بیشتر صدمه می زنند! آنها را بیرون بیندازید، به قفسه ها و یخچال خالی خیره شوید و صبر کنید. راحت باشید، نفس بکشید و لبخند بزنید! وقتی که به اندازه کافی گرسنه شدید، غذاهای واقعی به نظر عالی می رسند!

سلامت زندگی کنیم

این روزها، از هر دو نفر یکی از بیماری های قلبی فوت می کند و یکی از هر دو نفر و نصفی از سرطان و اثرات معالجه خطرناک آن از بین می روند. حالا می دانم و اطمینان دارم که دلیل مرگ زودرس آنها نحوه تغذیه شان بود. بنابراین اگر خودتان نمی خواهید غذاهای مضر بخورید، آیا می خواهید که بچه شما این چیزها را بخورد؟ چه نوع قوانینی برای سلامتی جستجو می کنید؟ خوردن غذاهای مضر عادت بسیار بدی است و اگر آن را به بچه هایتان به دلیل تغییر ندادن منتقل کنید، یک تراژدی است! آیا واقعاً نمی خواهید که از بیماری ها دور باشید یا آنها را درمان کنید، فقط به خاطر آنکه به ادامه راه غلط خود اصرار دارید؟

زمانی فرا می رسد که ما همه باید مسئولیت سلامتی مان را بپذیریم. تمام بیمارانی که خودشان را درمان کردند. در این کار موفق شدند چون تمام آشغال های داخل قفسه هایشان را دور انداختند. آنهـا تحصیل کرده شدند، مسئولیت پذیرفتند، عمل کردند و خود را درمان نمودند. بنابراین بدون درنگ و از همین امروز کار را شروع کنید!

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

عرق يونجه را با خواص چاق کننده، مولد خون، تقويت استخوان بندي اطفال، برطرف کننده علائم پوکي استخوان، نيرو دهنده قواي جنسي، سرشار از ویتامینها بخصوص ويتامين کا، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0