topNotif

با چند راهکار ساده خشم خودتان را تخلیه کنید

2687 بازدید
19 آذر 97
سمانه
,,
بروزرسانی شده در تاریخ 26 آذر 1400

خشم خودتان را تخلیه کنید.

پیش از این که به رختخواب بروید هرچه فریاد دارید، بکشید.

سعی کنید قبل از به رختخواب رفتن به جای دیگری بروید و به مدت پانزده دقیقه ناراحتی هایتان را بیرون بریزید. این راهی است برای رها شدن از خشم ها  و نگرانی هایتان تا بتوانید شب را راحت بخوابید. می خواهید رئیستان را مسموم کنید؟ این کار را در اتاق ناهارخوری بکنید نه در رختخواب، از دست دوستتان عصبانی هستید؟ تیرها را در حمام به طرفش پرتاب کنید. بدترین زمان برای کلنجار رفتن با دردسرهایتان ساعت سه صبح است. بهتر این است که به جای خراب کردن خوابتان، زمانی را که تنها هستید برای پرداختن به مسائل روانی و نگرانی های شدید خود اختصاص بدهید.

خشم خودتان را تخلیه کنید

خشم خودتان را تخلیه کنید

پایبند تشریفات باشید.

کتابی بخوانید، یک دوش بگیرید. هر تشریفاتی را که می خواهید به مورد اجرا بگذارید تا به خودتان بگویید موقع خوابیدن است. این یک روش موثر برای به آرامش رسیدن چه برای بچه ها و چه برای بزرگ ترهاست.

شب ها کربوهیدرات بخورید.

توازن ظریفی است اگر کربوهیدرات هایی مثل برنج قهوه ای و کمی پروتئین بخورید، ترکیب انرژی زایی را به بدنتان رسانده اید که احتمالا شما را بیدار نگه می دارد. اما اگر یک بشقاب بزرگ پاستای بدون پروتئین و روی شکم خالی بخورید به احتمال زیاد نتیجه اش ایجاد خواب آلودگی است. کربوهیدرات ها بر تولید سروتونین، یک ماده شیمیایی مغز که از میان سایر مواد ایجاد آرامش و خواب آلودگی می کند، می افزایند. این تاثیر با حضور پروتئین کاهش پیدا می کند یا حتی به کلی از بین می رود. بنابراین خوردن مقدار زیادی نشاسته به عنوان شام می تواند به شما کمک کند که خوب بخوابید. سیب زمینی پخته را که زود هضم هم هست، امتحان کنید.

 

همچنین بخوانید: قوانين شاد زيستي و شادکامي

 

صبح زود بیدار شوید.

زود از خواب بیدار شدن بدون توجه به این که چقدر خسته هستید، تضمینی است برای این که شب را خوب بخوابید و گفته شده است که سحرخیز بودن حتی می تواند شما را سالم، ثروتمند و عاقل و هشیار سازد.

به یاد بیاورید که رختخواب برای چه کاری است.

رختخواب در واقع یکی از بزرگترین اختراعات بشریت است اما استفاده های محدودی دارد. برای اینکه به وضع خواب خود بهبود ببخشید، زمان در رختخواب بودن را به خواب، رابطه عاطفی و دقایقی مطالعه شبانگاهی دیر وقت محدود کنید. وقتی شما رختخوابتان را با مسائل کاری، تلفن حرف زدن و یا روزنامه خواندن ارتباط می دهید، آن وقت  ارتباط خود را با خواب از دست می دهد. این به نوبه خود می تواند شما را از کرخ شدن و چرت زدن هم باز دارد.

تا قبل از این که کاملا خسته شوید به رختخواب بروید. در یک نوبت بیش از پانزده دقیقه جهت تلاش برای خوابیدن در رختخواب دراز نکشید. اگر طی پانزده دقیقه خوابتان نگرفت از رختخواب بیرون بیایید و روی یک صندلی راحت بنشینید تا دوباره آماده شوید که تلاشتان را از سر بگیرید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

عرق گل گاوزبان را با خواص آرامبخش، نرم کننده، معرق، ادرارآور،(دفع کننده کلرورها)، تصفیه کننده خون، رفع التهاب و ورم کلیه، بدون هيچ اسانس و افزودني شيميايي، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0