خواص درمانی سویا

1739 بازدید
29 آبان 96
سمانه

خواص درمانی سویا و نیروی تقویت کننده و شفا دهنده آن را بشناسیم

در سال 1995 خبر یک تجزیه آزمایشگاهی روی تاثیر های دارویی و نیروی شفا دهنده سویا و تقویت کننده آن نوشتار سر مقاله بسیاری از روزنامه ها شد، ابتدا نیویورک تایمز در صفحه ی اول خود تاثیر دارویی سویا را به تفصیل شرح داد، پیام چنین بود فرآورده های غذایی سویا به همراه پروتئین آن انسان را در برابر بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان حفاظت می کند.

از همان موقع پژوهشگران مراکز درمانی اوقات زیادی را صرف نیروی شفا دهنده تولیدات سویا برای جلوگیری از بیماری های قلبی و درمان سرطان و پوکی استخوان و عوارض دوران یائسگی و کمک به ورزشکاران بدن ساز نمودند، باید گفت که این گیاه خوردنی که منشا پروتئین ست صدها سال است که در کشورهای آسیایی عرضه می شود.

خواص درمانی سویا

خواص درمانی سویا

برتری ترکیبی سویا :

آنچه دانه های سویا را به عنوان دانه های طلایی رویشی برای سلامتی عالی معرفی نموده وجود 9 اسید آمینه مورد نیاز بدن است که بدن ما قادر نیست آن را بسازد، پروتئین سویا به مراتب بهتر از پروتئین گوشت حیوانات است، زیرا فاقد روغن های اشباع و کلسترول می باشد، برای آنان که در برابر لبنیات حساسیت دارند و نمی توانند لاکتوز را تحمل کنند فرآورده های سویا بدون حساسیت تمام مواد مغذی و سودمندی شیر را به آن ها هدیه می کند.

پروتئین و ایزوفلاوین : یکی از مواد ترکیبی فعال سویا در رابطه با معالجه و جلوگیری از بیماری هاست.

چرا شما به سویا نیازمندید تا از پیری جلوگیری کنید و از جوانی و شادابی لذت ببرید؟

اگر شما به مواد مغذی سویا دسترسی نداشته باشید و نتوانید آن را میل کنید، در واقع از یک جرعه داروی واقعی و شفا بخش محروم شده اید. سویا یکی از بهترین فرآورده هایی است که می تواند سلول های شما را زنده و روح ببخشد تا در برابر بیماری های رایج از خود دفاع کنید، فرآورده های سویا را می توان داروی فشرده شده با قدرت زیاد آنتی اکسیدانت ها به شمار آورد که ضد پیری و آفریننده تاثیر جادویی در سلول های بدن است، سویا در درون سلول های بدن آن چنان نیروی توانمندی پدیدی می آورد که سرعت و رسیدن شما به سال های پیری و ضعف و کهولت را به تاخیر می اندازد و تعجب نکنید که نفوذ این داروی شفا بخش سد بزرگی در برابر بیماری ها و پیری است.

 

همچنین بخوانید:  فواید شیر سویا و خواص درمانی آن

 

تزی که دکتر دن هام هارمن در مورد رادیکال های آزاد، آلاینده های به وجود آورنده پیری زود رس و بیماری در بیست سال قبل کشف کرد، او ر به این نتیجه رساند که دانه های سویا می تواند مانع از تخریب آلاینده ها در سلول ها گردد و با شگفتی اضافه نمود که همین آلاینده های محیط زیست، کانون پرورش پیری و بیماری هستند، کاوش هایی که در آزمایشگاه انجام شده و در آن حیوانات آزمایشگاهی را (در معرض رادیکال های آزاد) با پروتئین سویا تغذیه نمودند متوجه شدند که سلول های این حیوانات از تخریب حفاظت شده است، به همین جهت ژاپنی ها که بیشترین مقدار سویا را در دنیا می خورند سی درصد بیش از آمریکایی ها سالم هستند و عمر می کند.

اخیرا دانشمندان منابع بزرگ انرژی بیوشیمی دانه های سویا را تعیین کرده اند در واقع فرآورده های سویا نیروگاه آنتی اکسیدانت ها و عوامل ضد بیماری و پیری است، دکتر آن کندی از مدرسه پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا عنوان کرد که ماده ترکیبی پروتیس در دانه های سویا بازدارنده انواع سرطان ها است و در حد باورنکردنی با این بیماری مقابله می کند به طوری که خانم دکتر آن، آن را عامل بازدارنده جهانی سرطان نامیده است.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

نشاسته را با خواص تنظیم قند خون، تقویت معده، درمان جوش، عفونت دندان، درمان سرفه و گرفتگی صدا، رفع خشکی و درد گلو، رفع یبوست، بهبود گزش حشرات، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0