داروهای گیاهی محرک قوای جنسی

4361 بازدید
14 دی 96
سمانه
,

با داروهای گیاهی محرک قوای جنسی آشنا شویم

محلول ماساژ اسانس گل یاس !

ترکیبات :

  1. 5 قطره اسانس معطر روغنی گل یاس
  2. 3 قطره اسانس معطر روغنی گل رز
  3. 2 قاشق چایخوری روغن بادام شیرین
  4. 1 قاشق چایخوری روغن زیتون

روش تهیه محلول اسانس گل یاس :

کلیه اجزای فوق را درون ظرف شیشه ای استریل تیره رنگ ریخته و خوب هم بزنید، روزی 3 بار مقداری از آن را به واژن و اطراف آن بمالید و خوب ماساژ دهید.

چای ترکیبی سنبل الطیب !

ترکیبات :

  1. 40 گرم سنبل الطیب
  2. 20 گرم گل گاوزبان
  3. 15 گرم بادرنجبویه
  4. 15 گرم اسطوخودوس
  5. 10 گرم نعنا فلفلی (سوسنبر)
  6. 500 میلی لیتر آب جوش

روش تهیه چای سنبل الطیب :

گیاهان فوق را پس از مخلوط کردن، درون ظرف شیشه ای تیره دردار و غیر قابل نفوذ هوا نگه داری کنید، سپس هر بار دو قاشق چای خوری از مخلوط فوق را در یک قوری کوچک ریخته و پس از ده دقیقه دم کشیده آن را صاف کرده و روزی 2 تا 3 مرتبه هر بار یک فنجان از آن بنوشید.

داروهای گیاهی محرک قوای جنسی

داروهای گیاهی محرک قوای جنسی

محلول ماساژ اکلیل کوهی (رزماری) !

ترکیبات :

  1. 1 فنجان دم کرده غلیظ اکلیل کوهی (رزماری)
  2. نصف فنجان دم کرده غلیظ برگ گزنه
  3. نصف فنجان دم کرده غلیظ سوسنبر (نعنا فلفلی)
  4. کمی آب گرم

روش تهیه محلول رزماری :

آب دم کرده گیاهان فوق را درون تشتی ریخته و آب گرم نیز به آن اضافه کنید و به مدت 15 دقیقه واژن و اطراف آن را با آن شستشو و ماساژ دهید.

محلول ماساژ تنتور فلفل و زنجبیل !

ترکیبات :

  1. 1 قاشق چای خوری تنتور فلفل
  2. 1 قاشق چایخوری تنتور زنجبیل
  3. نصف قاشق چای خوری تنتور دارچین
  4. مقداری آب گرم

روش تهیه محلول فلفل و زنجبیل :

روش تهیه این محلول شبیه به تهیه محلول ماساژ اکلیل کوهی است.

 

همچنین بخوانید:  سرد مزاجی و بی میلی جنسی در زنان

 

سایر محلول های ماساژ محرک جنسی !

نسخه : چنانچه بی میلی جنسی و سردی مزاج در اثر عوامل عصبی و هیجانی شدید حاصل شده باشد، استفاده از داروهای آرام بخش، ضد استرس و ریلکس کننده می تواند مفید و موثر واقع شود.

نسخه : جهت تقویت نیروی جنسی، 50 گرم صمغ آنغوزه خشک را نرم ساییده و به صورت پودر در آورید، سپس پودر حاصل را با 25 گرم پودر میخک، 20 گرم پودر زنجبیل، 20 گرم پودر خردل و 15 گرم فلفل سفید مخلوط کرده، کمی پودر ثعلب را نیز به آن افزوده و خوب هم بزنید، بعد آن را با مقداری عسل حل شده در آب مخلوط نموده و به قدری حرارت دهید تا به قوام آید، از این خمیر روزی 2 قاشق مرباخوری در 2 وعده صبح و عصر میل کنید.

نسخه : تخم میوه درخت صنوبر که به حب صنوبر شهرت دارد، یکی از گیاهان مقوی و انرژی زاست، برای تقویت جنسی 100 گرم از آن را نرم ساییده و با کمی عسل خمیر کرده، مقداری پودر دارچین روی آن ریخته و روزی 3 قاشق مرباخوری از آن را روزی 3 وعده میل کنید.

نسخه : جهت تقویت نیروی جنسی، رفع افسردگی و درمان ضعف عمومی بدن، استفاده از یولاف و یا جو دوسر صحرایی (جو پرک) به صورت پخته شده به شکل حلیم به عنوان غذایی بسیار عالی و پر انرژی مفید و موثر است.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

چلغوز را با خواص تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان بی خوابی، تعادل فشار خون، دفع سنگ مثانه، تقویت قوای جنسی، تقویت حافظه، کاهش اشتها و در نتیجه کاهش وزن، درمان کم خونی، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0