درمان فشارخون بالا با عسل / فواید عسل برای فشار خون بالا

3028 بازدید
22 خرداد 00
مروارید

درمان فشارخون بالا با عسل / فواید عسل برای فشار خون بالا

فشار خون بالا یک بیماری مزمن است که در آن فشار خون در عروق بسیار زیاد است و منجر به استرس قلب می شود، بنابراین قلب به سرعت و با تلاش بیشتر کار خود را دو برابر می کند تا بتواند خون را به رگ های خونی پمپاژ کند. این یک بیماری شایع برای اکثر افراد و در بیشتر گروه های سنی است و جوانان را نیز درگیر می کند و یک بیماری جدی است که در صورت عدم درمان، فرد را در برابر حملات ناگهانی قلب آسیب پذیر می کند. این مقاله درمورد درمان فشارخون بالا با عسل و فواید عسل برای فشار خون بالا می باشد، پس با ما همراه باشید؛ 

 

درمان فشارخون بالا با عسل / فواید عسل برای فشار خون بالا

درمان فشارخون بالا با عسل / فواید عسل برای فشار خون بالا

 

فشار خون بالا چند است؟

فشار خون به دو نوع تقسیم می شود: فشار خون سیستولیک طبیعی، که در در حالت استراحت 100-140 میلی متر جیوه  است و فشار خون دیاستولیک، که مقدار آن 60-90 میلی متر جیوه دمی باشد، اگر فشار خون بیش از 140/90 میلی متر جیوه باشد این وضعیت نشانه فشار خون بالا است.

درمان فشار خون با عسل

افرادی که بیماری هایی مانند فشار خون بالا، بی خوابی و ورم مفاصل دارند با خوردن عسل در طی روز می توانند تا حدی مشکلات خود را کنترل کنند. عسل ماده غذایی طبیعی بوده و انواع ویتامین، املاح معدنی و پروتئین ها در آن یافت می شود و به دلیل وجود عنصری به نام اسید فورمیک خاصیت ضد عفونی کننده دارد و فاسد شدنی هم نیست.

 

همچنین بخوانید: درمان فشار خون بالا با چند راه ساده که می توانید در خانه انجام دهید

 

فواید عسل برای فشار خون بالا

عسل یکی از مهمترین مواهب طبیعت به شمار می رود و فواید زیادی برای سلامتی بدن و کاهش ابتلا به بسیاری از بیماری ها دارد، از جمله این بیماری ها فشار خون بالا و تعادل آن بوسیله مصرف عسل می باشد.

1. عسل برای دفع نمک و سدیم اضافی از بدن مفید است به این دلیل که این ماده حاوی دو عنصر مهم در تنظیم فشار، یعنی پتاسیم و منیزیم می باشد.

2. از تپش سریع قلب جلوگیری می کند.

3. مقوی عضله قلب است و سطح فشار بالا و پایین را کنترل می کند و سطح فشار مورد نیاز برای سلامتی را حفظ می کند.

4. ضربان قلب را تنظیم می کند.

5.  از آندوکاردیوم در برابر عفونت های حاد محافظت می کند، زیرا آنتی بیوتیک طبیعی است.

چگونه فشار خون بالا را با عسل درمان کنیم

1. فشار خون بالا، بیماری است که می تواند سلامت قلب و عروق را تهدید کند برای کنترل آن به طور طبیعی , می توانید هرروز با معده خالی عسل و سیر مصرف کنید.

2. می توانید سه قاشق غذاخوری عسل قبل از صبحانه و سه قاشق غذاخوری قبل از شام بخورید و آن را ادامه دهید و مراقب باشید عسل طبیعی باشد و عاری از قند مصنوعی باشد.

3. می توانید یک قاشق غذاخوری عسل را در یک لیوان آب گرم یا یک لیوان شیر حل کنید، در هر دو حالت بدن از عسل که میزان فشار خون را تنظیم می کند بهره مند می شود.

 

درمان فشارخون بالا با عسل / فواید عسل برای فشار خون بالا

درمان فشارخون بالا با عسل / فواید عسل برای فشار خون بالا

 

4. روزانه یک قاشق عسل با معده خالی و نیم ساعت قبل از صبحانه بخورید.

5. یک قاشق غذاخوری عسل را با یک قاشق چای خوری روغن زنجبیل مخلوط کرده و با معده خالی بخورید.

6. یک قاشق غذاخوری عسل را با دو قاشق چای خوری پودر دانه زیره مخلوط کنید.

7. می توانید یک قاشق عسل را با یک قاشق آب ریحان اضافه کنید و هر دو را با شکم خالی روزانه بنوشید، که موثرترین روش برای بیماران مبتلا به فشار خون است تا فشار خون آن ها طبیعی شود.

8. روزانه یک قاشق عسل بخورید و چنانچه دیابت دارید نگران نباشید زیرا مقدار قند موجود در عسل به دیابتی ها آسیب نمی رساند، از کیفیت عسل اطمینان حاصل کنید تا عاری از قند مصنوعی باشد.

تشخیص عسل مرغوب از نوع تقلبی

معمولا بهترین نوع عسل سرخ رنگ، غلیظ ، شفاف و خوشبو است و بسته به نوع آن نباید گلو را بسوزاند و هنگامی که عسل واژگون می شود کش می آید و ممکن است شکرک بزند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

گیاه ترکیبی ضد فشارخون را با خواص تنظیم فشار خون های عروقی و عصبی، دفع سموم بدن، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

1
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0