topNotif

درمان های گیاهی جهت خونریزی پس از مقاربت

14445 بازدید
06 اسفند 96
سمانه
,
بروزرسانی شده در تاریخ 2 دی 1400

درمان های گیاهی جهت خونریزی پس از مقاربت که بد نیست بدانیم

علل خونریزی بعد از نزدیکی به علت عواملی چون مقاربت خشن، آسپرین، داروهای رقیق کننده خون، قرص جلوگیری از بارداری و پولیپ خوش خیم گرده رحم می تواند رخ دهد.

پرهیزات غذایی :

درمان های گیاهی جهت خونریزی پس از مقاربت

درمان های گیاهی جهت خونریزی پس از مقاربت

افرادی که دچار خونریزی پس از نزدیکی می شوند از مصرف رقیق کننده های خون، زیاده روی در مصرف مرکبات، مصرف ادویه جات بجز زردچوبه، غذاهای آماده یا کنسروی، گوجه فرنگی یا رب گوجه فرنگی، تمشک، آلبالو، توت فرنگی، پیاز، زرشک، هندوانه، ماالشعیر، خیار، کیوی، ذغال اخته، گلابی، انجیر، انار، روغن آفتابگردان، سیر، چای (سیاه، سبز، ترش) مرزه، نعنا، ترخون، طالبی، ناخنک، آبغوره و میوه های ترش پرهیز کنند. همگی مضر هستند پس کمتر از این مواد خوراکی استفاده کنید.

خوراکی های مفید در درمان خونریزی پس از مقاربت را بشناسیم !

کپسول امگا 3 و 6 یک عدد در صبح مصرف شود، منابع ویتامین ک، آهن، ویتامین ای، عرق یونجه، کباب گوشت قرمز، سیر، جینسینگ، تخم مرغ آب پز، عرق بابا آدم را روزی 2 استکان صبح و عصر مصرف کنید مفید است، آب میوه “به”، کشک، میوه بلوط، جوشانده زردآلو یا زردآلوی تازه، برگه زردآلو، مویز، انگور سیاه، جوشانده برگ بومادران (نصف مشت در 2 لیوان آب 10 دقیقه بجوشانید و 2 ساعت دم کنید سپس آن را صاف کرده با کمی عسل شیرین کرده و بنوشید بسیار مفید است.

تکه کوچکی از صبرزرد (آلوئه ورا) را همراه با آب مصرف کنید، جمار (شیرابه جوانه نوک درخت خرما)، کاهو، اسفناج تازه، عرق گزنه روزی 2 استکان مصرف شود، سماق قهوه ای، آب کله پاچه، آب زرشک، تره، جوشانده برگ مو قرمز و حمام ته نشین جوشانده گل همیشه بهار نیز مفید است که یک مشت گل همیشه بهار را می توانید در 3 لیوان آب 5 دقیقه بجوشانید و صاف کنید و در نصف لگن آب ولرم اضافه کنید بسیار نافع است.

توجه داشته باشید همگی موارد فوق لازم به اجرا کردن نیستند و با انجام و مصرف چند مورد می توان به نتیجه رسید فقط مراعات کرده و از مواد خوراکی مضر استفاده نکرده و درمان های خانگی خود را ادامه دهید تا به نتیجه برسید.

 

همچنین بخوانید:  بیماری آندومتریوز در زنان چیست

 

درمان های موضعی برای خونریزی پس از مقاربت !

حمام ته نشین با دم کرده گل خطمی، زردچوبه، برگ مورد آسیاب شده و یک حب سیر خرد شده را در 3 لیوان آب جوش 2 ساعت دم کنید سپس آن را صاف کرده و در یک قاشق چای خوری آبلیمو تازه به 1/2 لگن آب ولرم اضافه کنید و حمام آماده استفاده است.

حمام ته نشین با جوشانده برگ یا پوست سبز گردو، یک مشت از پوست سبز گردو را در 3 لیوان آب 10 دقیقه بجوشانید سپس آن را صاف کرده و به 1/2 لگن آب ولرم اضافه کنید و از آن استفاده کنید.

حمام ته نشین جوشانده پوست انار آسیاب شده، یک مشت از پوست انار را در 3 لیوان آب به مدت 20 دقیقه بجوشانید سپس آن را خاموش کرده و بگذارید اندکی خنک شود 1/2 مشت چای سبز و یک قرص کوبیده آهن به آن اضافه کرده یک ساعت صبر کنید و آن را صاف کرده و به 1/2 لگن آب گرم اضافه کرده و از آن استفاده کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

پودر پوست انار را با خواص متعادل کردن PH پوست، جلوگیری از خونریزی شدید در دوران قاعدگی، درمان هموروئید (بواسیر)، درمان و پیشگیری از ریزش مو و شوره سر، درمان گلو درد و سرفه، رفع چین و چروک پوست، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

11
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0