درمان های گیاهی ضعف و ناتوانی جنسی

3695 بازدید
22 آبان 97
بهاره
,,

درمان های گیاهی ضعف و ناتوانی جنسی

ناتوانی یا ضعف جنسی به تعدادی از موضوعات جنسی از قبیل: تمایل نداشتن، ناتوانی یا توانایی ناقص برای انجام کامل عمل جنسی، فقدان ارضای کامل از عمل جنسی و ناتوانی طرفین در ارضای طرف مقابل اطلاق می شود. عمل جنسی تنها در صورتی ارضا کننده خواهد بود که تحت شرایط درست انجام شود یعنی عمل جنسی بین دو طرف در حالی که رضایت دارند، آگاهی بالغین از عمل جنسی، در محدوده مقدسات و هنجارهای مورد قبول جامعه و در محیطی سالم و با نشاط امکان پذیر است. زیاده روی بیش از حد در عمل جنسی بدون این که تحت تاثیر هیجانات خارجی باشد می تواند به تنهایی موجب ناتوانی جنسی شود. این موضوع آن قدر طولانی و پیچیده است که نمی شود به صورت جزیی در این مقاله با آن برخورد کرد. هدف این مقاله تنها درمان های گیاهی ضعف و ناتوانی جنسی کلی و عمومی است.

 

درمان های گیاهی ضعف و ناتوانی جنسی

درمان های گیاهی ضعف و ناتوانی جنسی

درمان های گیاهی ضعف و ناتوانی جنسی

نسخه اول

یک لیوان شیر داغ را با 5 تا 7 عدد فلفل سیاه آسیاب شده (معادل نصف قاشق چای خوری) همراه با عسل مخلوط کرده و میل نمایید.

نسخه دوم

نصف قاشق چای خوری پودر فلفل سیاه را همراه با 6 تا 7 عدد بادام خرد شده در یک فنجان شیر مخلوط کنید و آن را هنگام شب بخورید.

نسخه سوم

6 تا 8 عدد بادام را شب تا صبح خیس کنید. صبح روز بعد، پوست آن را جدا سازید و بادام را آسیاب کنید تا خمیر شوند. این خمیر را با یک لیوان شیر داغ که به آن کمی زردچوبه افزوده شده، میل کنید. همچنین برای داشتن طعم بهتر می توانید آن را با شیر خرما یا شکر بنوشید.

نسخه چهارم

مقداری زعفران را در یک قاشق غذاخوری آب حل کنید. سپس آن را به یک لیوان شیر جوشیده شده اضافه کنید. زعفران وقتی در شیر بجوشد و بعدا به آن اضافه شود، مقوی تر است.

نسخه پنجم

مخلوط برگ درخت تانبول با پودر بادام و کمی زعفران بسیار مقوی است و سبب کاهش ناتوانی جنسی می شود.

نسخه ششم

یک قاشق چای خوری تخم پیاز را آسیاب کرده و نصف قاشق چای خوری از آن پودر را با شکر یا عسل مخلوط کنید. این مخلوط را 2 الی 3 روز استفاده کنید تا به رفع ناتوانی جنسی کمک کند.

نسخه هفتم

یک بار در روز دو حبه سیر خرد شده که در روغن حیوانی تفت داده شده است را بخورید. در آشپزی خودتان از سیر استفاده کنید. سیر یکی غذاهای مقوی است که سبب افزایش انرژی خواهد شد.

نسخه هشتم

آنغوزه دارای اثر جوان کنندگی است. یک چهارم قاشق چای خوری از آن را در روغن حیوانی سرخ کنید. به این مخلوط نصف قاشق چای خوری عصاره برگ انجیر اضافه کنید. این مخلوط را روی یک موز نارس بریزید و در هنگام صبح این موز را به همراه عصاره آنغوزه و برگ انجیر به مدت 3 روز میل کنید.

 

همچنین بخوانید: درمان انزال زودرس و ناتوانی های جنسی

 

نسخه نهم

یک قاشق چای خوری دانه گندم، دانه خشخاش و تخم شنبلیله را جداگانه هنگام شب در آب خیس کنید. سپس هر سه را آسیاب کرده تا به خمیری نرم تبدیل شود. این خمیر را چند روز با شیر داغ میل نمایید.

نسخه دهم

یک قاشق چای خوری پودر دانه انار را با یک لیوان شیر، یک تا دو بار روز به مدت 4 تا 5 روز بخورید. توجه داشته باشید، این درمان یبوست می آورد بنابراین از مصرف بیش از حد آن اجتناب کنید.

نسخه یازدهم

یک قاشق چای خوری کنجد و یک قاشق چای خوری شیره نیشکر را با هم مخلوط کنید و این مخلوط را یک بار در روز برای مدت 4 روز بخورید.

نسخه دوازدهم

دمنوش تخم شنبلیله برای بازگشت قوای جنسی بسیار موثر است.

نسخه سیزدهم

نصف قاشق چای خوری عصاره تازه زنجبیل را همراه با یک تخم مرغ نیم پز و یک قاشق چای خوری عسل به هنگام خواب میل نمایید.

نسخه چهاردهم

دو قاشق دانه درخت گز روغنی را خرد کنید و در یک لیوان شیر بجوشانید. آن را صاف کنید و به مدت یک هفته میل نمایید.

نسخه پانزدهم

یک قاشق چای خوری پودر ریشه خشک شده مارچوبه را در یک فنجان شیر همراه با یک چهارم قاشق پودر زنجبیل به آرامی حرارت دهید. شعله را خاموش کنید و به آن 3 تا 4 عدد خرما له شده اضافه کنید. این مخلوط را هر روز به مدت 4 روز میل نمایید. ریشه مارچوبه به صورت فوق العاده ای برای دستگاه تناسلی بانوان مفید است.

نسخه شانزدهم

مقدار مساوی از گیاه گزنه و‌ تخم کرفس را با هم مخلوط کرده و خوب بکوبید. سپس، آن را در یک لیوان شیر حل کرده و میل نمایید. این ترکیب سبب بازگشت قوای جنسی می شود.

نسخه هفدهم

مقدار مساوی از گیاهان دارویی بابونه، شوید، آویشن شیرازی، بادیان، زنیان و زیره سبز را با هم مخلوط کرده و نرم بکوبید. سپس، این ترکیب را با آب سرد مخلوط کرده و روزانه ۳ لیوان از آن میل نمایید.

نسخه هجدهم

برای درمان گیاهی ضعف جنسی ۵ گرم صبر زرد، ۱۰ گرم زعفران، ۱۰ گرم سورنجان و ۱۰ گرم کندر را با هم مخلوط کرده و با شکر یا عسل میل نمایید.

توجه:

  • این درمان ها تمایل و عملکرد را تقویت می کنند اما لزوما تعداد اسپرم را افزایش نمی دهند.
  • از این درمان ها نباید بیشتر از 4 تا 5 روز استفاده کرد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

ریشه موصیلی سفید را با خواص تقویت میل جنسی، بهبود ضعف جنسی، درمان اختلال نعوظ، کاهش استرس و اضطراب ذهنی، آنتی اکسیدان و درمان عفونت، افزایش شیر مادر، افزایش وزن و افزایش حجم عضلات، تقویت ایمنی بدن، کنترل دیابت، تسکین درد و التهاب ناشی از آرتروز، درمان اختلالات ادراری مانند بی اختیاری ادرار، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0