چگونه در بزرگسالی دوستان جدید پیدا کنیم ؟!

1467 بازدید
26 تیر 97
سمانه

چگونه در بزرگسالی دوستان جدید پیدا کنیم ؟!

در کودکی به راحتی در مهد کودک، مدارس، هنگام بازی و…. دوستان خود را پیدا می کنیم اما در بزرگسالی گاها فکر می کنیم افراد از ما سو استفاده می کنند، افکاری همچون سو استفاده از دوستی ها، ناکامی های گذشته و …  باعث می شوند در مقابل دوستی با افراد جدید گارد بگیریم در ادامه پنج راهکار برای یافتن دوستان واقعی در بزرگسالی را به شما معرفی می کنم.

  • از دوستان قدیمی خود استفاده کنیم و دوستی های جدیدی بسازیم. می توانیم در گردهمایی های دوستانمان شرکت کنیم با دوستان دوست خود آشنا شویم، با گفتگوهای کوتاه راجع به آب و هوا، دوست مشترک خود، غذا و… می توانید مکالمه را آغاز کنید. از شبکه های اجتماعی آنلاین همچون فیسبوک، توییتر، اینستاگرام استفاده کنید کامنت بگذارید، لایک کنید چه بسا این چنین دوست جدیدی نیز برای خود یافتید.
  • به گروهی بپیوندید. هر کدام از ما به عنوان فردی منحصر به فرد علایقی داریم، از فیلمی خوشمان می آید و طرفدار آن هستیم، عاشق غذا پختن هستیم، ترجیح می دهیم یوگا کنید و…. می توانید افرادی را که علایق مشترکی با شما دارند را پیدا کرده و راجع به علایق خود صحبت کنید در عین حال که از کاری که انجام می دهید لذت می برید دوستی جدیدی را هم آغاز کنید.
چگونه در بزرگسالی دوستان جدید پیدا کنیم ؟!

چگونه در بزرگسالی دوستان جدید پیدا کنیم ؟!

  • با آغوش باز پذیرا باشید. مردم دوستدارند با افرادی دوست شوند که پذیرای آن ها باشند. گوش می دهند در عین حال که می گویند، به افراد دیگر اهمیت می دهند، احساسات خود را با بقیه مطرح می کنند. بهترین اتفاقات زمانی رخ می دهد که قلب و احساساتمان ما را هدایت می کند اگر از فردی خوشتان نمی آید نیازی نیست به دوستی خود با او ادامه دهید و برعکس، از اینکه دوست جدیدتان شما را ترک گوید نیز نگران نشوید همه ما حق انتخاب داریم چه بسا بهتر است زمان خود را با فردی که واقعا دوستدار دوستی با ما است سپری کنیم تا فردی که به اجبار با ما دوست است یا ما با او دوست مانده ایم.

 

همچنین بخوانید: آداب معاشرت خانم ها با دوستانشان

 

  • زمانی را برای سپری کردن وقت با دوستان خود ایجاد کنید. به عنوان افرادی بالغ اغلب سرمان شلوغ است (شاغل هستیم، فرزند داریم، مسائل و مشکلات خودمان را داریم و …) البته اینکه زمانی را برای سپری کردن با دوستانمان کنار بگذاریم سخت است. اما در آخر هفته ها شما می توانید با دوستان تان لحظات خوشی را سپری کنید به یاد داشته باشید در انتها روح شاداب تری برای آغاز هفته دیگر خواهید داشت و این مسئله واقعا ارزشش را دارد.
  • به دوست تان بگویید چه احساسی نسبت به آن ها دارید. اگر خواهان سپری کردن وقت بیشتری با دوستان تان هستید این موضوع را با آن ها مطرح کنید، اگر رفتار دوست تان شما را اذیت می کند این موضوع را با او مطرح کنید و بگذارید صداقت و راستی رابطه تان را به جلو ببرد.

در انتها به یاد داشته باشید همه ما نیاز به دوست داریم پس از اینکه دوستی جدیدی را شروع کنید نترسید، راه کارهای بالا به شما کمک می کند کافیست آن ها را اجرا کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

لبان الذکر را با خواص کاهش التهاب ناشی از آرتریت روماتوئید، درمان برونشیت و آسم، درمان و پیشگیری از عفونت دهان، درمان التهاب روده بزرگ، کولیت مزمن، مبارزه با سلول های سرطانی، درمان چین و چروک صورت، دفع انرژی های منفی، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0