در زندگی فعال تر باشید

1418 بازدید
30 فروردین 97
سمانه

در زندگی فعال تر باشید

فعال بودن مثبت است چون امکان می دهد که شما احساس بهتری داشته باشید، فعالیت ها وسیله تغییر ذائقه محسوب می شوند و به شما این احساس را می دهند که زندگی تان را تحت کنترل خود دارید کاری را انجام دهید که به شما لذت می دهد. به شما نیرو و نشاط می بخشد، در شما احساس علاقه به انجام امور ایجاد می کند هر چه بیشتر کار می کنید بیشتر دلتان می خواهد ادامه دهید. به شما کمک می کند در کارهایتان به طور صحیح نتیجه گیری کنید. بین همکارانتان بدرخشید.

فعال بودن یکی از نعمت های الهی !

یک دفتر ثبت برنامه روزانه درست کنید و همه کارهای خود را در آن ثبت کنید. یک برنامه ریزی برای کارهای خود درست کنید، تنظیم کردن یک برنامه ریزی کار، اطلاعات لازم را در مورد کارهای جدیدتان و نیز آنهایی را که در آینده می توانید انجام دهید فراهم می کند. این فهرست نشان می دهد که شما برنامه هایی برای هر روز خود دارید و در واقع بیکار نیستید. سه روز پی در پی از همه کارهایی که انجام می دهید فهرست برداری کنید، برای هر مورد فعالیت یک نمره بین صفر تا ده در نظر بگیرید.

برای لذت امتیاز حرف و، رضایت حرف ب، موفقیت آ و توانایی ک بدهید. و (10) به معنای آن است که آن فعالیت لذت تمام و کمال را فراهم آورده است و آ (10) می گوید که نتیجه به طور مطلق موفقیت آمیز بوده است. این نمره را در زمان انجام فعالیت بدهید و نه پس از اتمام آن فعالیت، این نمره گذاری ها میزان رضایت شما از عمل انجام شده را نشان می دهد و در بررسی های آتی به شما کمک می کند با واقعیت های موجود برنامه های زندگی خود را پیش ببرید.

در زندگی فعال تر باشید

در زندگی فعال تر باشید

برنامه ریزی فعالیت ها !

دلتان می خواهد چه کاری را بهتر انجام دهید !؟ چگونه می توانید چیزها را با تغییر دادن بهتر سازید ؟! هر روز از قبل برنامه ریزی آن روز را تنظیم کنید، یادتان نرود که حتما به فعالیت هایی بپرداید که برای شما لذت بخش هستند و یک احساس موفقیت را تضمین می کند.

در اثنایی که وقت تان را برنامه ریزی می کنید یک احساس کنترل به دست می آورید. انتخاب یک دوره زمانی روزانه و یا هفتگی به زندگی شما یک روند مشخص می بخشد. وقتی شما فعالیت های روزانه یا هفتگی را برنامه ریزی می کنید کارها را به واحدهای کوچک و قابل مشاهده ای تقسیم کرده اید که خیلی ساده تر قابل اجرا هستند.

 

همچنین بخوانید:  لذت داشتن یک فرزند باهوش

 

اعمال خود را به شکل ایده آل عملی سازید !

خود را گرفتار قید و بند و مقید به انجام دادن کارهای جاری نکنید. به فکر پیدا کردن جایگزین ها باشید. طبق برنامه و نقشه پیش روید اگر وقت اضافی آوردید این وقت را صرف انجام دادن کارهایی بکنید که در فهرست تان جزو کارهای مطبوع و نشاط آور می باشند. فعالیت های خود را همواره در فواصل نیم تا یک ساعت تقسیم بندی کنید. روی این موضوع تمرکز کنید که شما چقدر وقت برای انجام یک تکلیف نیاز دارید و نه اینکه در طول یک زمان معینی چه مقدار کار را می توانید به انجام برسانید. مهم این است که شما مدت یک ساعت تمام به برنامه خود برسید نه اینکه هدف شما انجام دادن چندین عمل در طول یک ساعت باشد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

کندر خوراکی را با خواص درمان اسهال، درمان تب، تسکین اعصاب، تسکین دردهای مفصلی، تقویت حافظه، رفع بوی بد دهان، مقوی قلب، قاعده آور، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0