topNotif

در مراقبت از زیبایی خبره شوید

1438 بازدید
11 اسفند 96
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 2 دی 1400

در مراقبت از زیبایی خبره شوید !

تا چند سال پیش زنان بالای 45 سال غیر از بعضی موارد ضد چروک چیزی برای استفاده نداشتند، این روزها قفسه های ویژه ای برای این افراد در فروشگاه های دارویی – بهداشتی موجود است. در نتیجه هر روزه محصولات بهتر و بهتری بر اساس نیاز این افراد برای پوستشان در بازار عرضه می شود.

Attarak Moraghebat Ziabaei Mask

در مراقبت از زیبایی خبره شوید

مواد فعال در محصولات جدید مراقبت از زیبایی !

اسیدهای میوه و آلفا هیدروکسی اسید : باعث لایه برداری و پوسته شدن پوست می شود همچنین سرعت نازک شدن پوست را به طور طبیعی افزایش می دهد آن ها را با احتیاط مصرف کنید. آنتی اکسیدان ها به ویژه ویتامین ای، ویتامین ث و بتاکاروتن : کاملا گیاهی اند و اثر رادیکال های آزاد را خنثی می کنند. سرامیده : این چربی ها باعث رطوبت رسانی و ثابت نگاه داشتن ساختار پوست می شود. کلاژن : این مرطوب کننده فوق العاده سال هاست که در محصولات زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. الاستین : الستین نیز مانند کلاژن به طور طبیعی در پوست وجود دارد و باعث حالت کشانی و ارتجاعی پوست می شود، هنگامی که در کرم موجود باشد پروتئین موجود در آن باعث تقویت و نگهداری رطوبت محافظ لایه های پوست می شود. آنزیم : این پروتئین گیاهی لایه مرده پوست را در بر می دارد و باعث تقویت پوست می شود، اثر آن از آلفا هیدروکسی اسیدها ملایم تر است. اکسیژن : این ماده نیز به تازگی در کرم ها وجود دارد، اما تاثیر عمقی آن هنوز کاملا هنوز مشخص نشده است. پپتیدها : این اسید آمینه با تحریک تولید بعضی مواد ضروری پوست مانند کلاژن باعث تقویت فعالیت غدد مترشحه پوست می شود. چای : به برکت آنتی اکسیدان فنل، چای به ویژه چای سبز هر روز بیش تر از پیش توجه علمی را بر می انگیزد. چای را در انواع کرم های بدن نیز می توان یافت. ویتامین آ : این ماده اغلب همراه رتینول است که امکان دارد آثار جانبی نیز داشته باشد. مشتقات ضعیف تر آن به نام رتینیلز در بسیاری از انواع کرم های ضد پیری موجود است.

 

همچنین بخوانید: اسپری خنک کننده خانگی خیار برای شادابی پوست

 

آیا می دانستید !؟

امروزه متخصصان زیبایی طرفدار مواد لایه بردار هستند، موادی که لایه مرده پوست را بر می دارد، مصرف این مواد باید حتی الامکان کم باشد، چون با بالا رفتن سن، پوست خود به خود نازک می شود و نیازی به ساییدن پوست به وسیله مواد لایه بردار نیست. این روزها متخصصان بیشترین توجه خود را به موادی دارند که باعث نگهداری و طولانی تر کردن عمر سلول ها در لایه های شاخی پوست، خارجی ترین لایه پوست شود. بافت نگهدارنده پوست در زیر لایه شاخی قرار دارد، امروزه بیشترین و آخرین فناوری ها برای تحریک سیستم دفاعی پوست هستند که در طی آن مواد ضد پیری در خود پوست ساخته شود. بعضی مواد کاملا گیاهی نظیر دانه انگور، انجیر تیغی، آفتابگردان، سیب، عرق گل سرخ (گلاب)، گردو و آب تازه، جلبک های نیلی را می توانید استفاده کنید.

نکات کلیدی !

تنش های عصبی و نداشتن آرامش باعث افزایش چین و چروک می شود پس آرامش خود را حفظ کنید تا مادامی که با تنش های عصبی درگیر هستید در مورد علم جدید عصبی – زیبایی آگاهی به دست آورید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

گلاب درجه یک را با خواص مقوی قلب و اعصاب، آرامبخش و نشاط آور، روشن کننده پوست و محافظ آن، ملین،معطر و خوشبو کننده، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0