راهکارهای مراقبت از گردن

1492 بازدید
19 اسفند 96
آلاله

از گردنتان غافل نشوید؛ راهکارهای مراقبت از گردن

بیشتر خانم ها از گردنشان غفلت می کنند جای تاسف است چون گردن بیشتر از صورت یا بدن سن انسان را نشان می دهد. با دقت گردن خود را نگهداری کنید و از این به بعد بیشتر به آن توجه نشان دهید و از روش مفید و موثر برای بهبود گردن بهره بگیرید.

همیشه سرتان را بالا نگه دارید

گردن بسیار مستعد چین و چروک است، اگر می خواهید در آینده مجبور نباشید همیشه لباس های یقه بسته بپوشید تا چین و چروک های آن را بپوشانید از همین حالا سرتان را بالا و گردنتان را صاف نگه دارید. این کار باعث سفتی عضلات می شود و از به وجود آمدن غبغب جلوگیری می کند و شما به درمان های بعدی نیازی نخواهید داشت.

راهکارهای مراقبت از گردن

راهکارهای مراقبت از گردن

ورزش های روزانه گردن

هر روز صبح این تمرین ها را انجام دهید : شانه های خود را صاف نگه دارید و تا آنجا که می توانید گردنتان را به سمت چپ و راست بچرخانید گویی می خواهید پشتتان را ببینید، این تمرین را شش بار به سمت راست و شش بار به سمت چپ انجام دهید.

گردن خود را به سمت عقب بکشید تا حدی که به سقف بالا سر خود نگاه کنید، 2 دقیقه در همین حالت بمانید و سپس سر خود را به قدری خم کنید که چانه تان به جلوی سینه تان بچسبد این کار را ده بار انجام دهید.

شانه های خود را صاف نگه دارید و به سمت چپ و راست بچرخانید شش بار از چپ به راست و شش بار از راست به چپ بچرخانید تا گردن تان ورزش کرده و از زمختی و کسالت و درد نیز رهایی یابد.

ماساژ دادن و مرطوب کردن گردن

از کرم های مخصوص صورت و گردن استفاده کنید. کرم های بدن را به گردن نمالید. برای ماساژ دادن وقتی را برای خود در نظر بگیرید با نوک انگشتان کرم را به شکل دایره وار رو به سمت بالا به گردن خود بمالید حداقل روزی ده دقیقه گردن خود را ماساژ دهید.

 

همچنین بخوانید: ماسک های طبیعی برای رفع تیرگی پوست گردن

 

آیا می دانستید ؟!

رژیم های لاغری برای گردن کاری انجام نمی دهند. زمانی که در مدتی کوتاه مقدار زیادی وزن از دست می دهید باید مشکلات آن را تحمل کنید، کاهش وزن سریع اغلب باعث افتادگی و چروک گردن می شود. دلیل آن کاملا مشخص است از دست دادن چربی گردن را خالی می کند و باعث چروک و افتادگی می شود. این اتفاق ممکن است در هر سنی بیفتد. از آنجا که تعداد عضلات گردن کم است، کار کردن روی آن به دشواری امکان دارد و بدون عمل جراحی به آسانی سفت نمی شود. پس این هم دلیل دیگری است برای این که از رژیم های سخت بپرهیزید و از گردن خود مراقبت کنید.

نکات کلیدی !

آسیب های ناشی از آفتاب برای گردن از هر چیز دیگری بدتر است، هرگز بدون استفاده از کرم ضد آفتاب از منزل خارج نشوید. پیاده روی مانند ملکه ها بهترین تمرین است سرتان را بالا و گردنتان را صاف نگه دارید و سعی کنید صاف و مستقیم مسیر مد نظر خود را بپیمایید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

گرده گل را با خواص  سم زدا، بهبود عملکرد کبد، کاهش التهاب و تورم، تقویت سیستم ایمنی بدن، ضد عفونت و ضد میکروب، ضد سرطان، تسکین علائم یائسگی، افزایش متابولیسم، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0