topNotif

رنگ کردن طبیعی مو در سنین پیری

2669 بازدید
23 اسفند 96
آلاله
بروزرسانی شده در تاریخ 2 دی 1400

معرفی برخی رنگ ها برای رنگ کردن طبیعی مو در سنین پیری

موی جو گندمی به بعضی از زنان می آید به ویژه آنانی که از سنین جوانی به بعد موهای جو گندمی داشته اند. با این همه در حدود پنجاه سالگی موی جو گندمی انسان را پیرتر نشان می دهد. بنابراین وقت آن است که فکری برای موهایتان کنید.

در منزل یا سالن های آرایشی

در ابتدا چندان دشوار نیست، چون تعداد موهای خاکستری کم است و می توانید آن ها را با موچین بکنید این روش ممکن است برای مدتی موثر باشد اما رفته رفته که تعداد این موها زیاد شد کندن آن ها سخت می شود. آنچه شما به آن نیاز دارید کرم های رنگ مو است تا بتوانید موهای خاکستری تان را بپوشانید این کرم ها بدون آنکه موهای دیگر را تیره کند تنها موهای خاکستری را محو می کند. شما می توانید این کار را خودتان در منزل انجام دهید یا اینکه به سالن آرایش مراجعه کنید. این کار کم تر از نیم ساعت زمان می برد، به خاطر داشته باشید که از میانسالی به بعد رنگ های تیره شما را مسن تر نشان خواهد داد از این رو مشکل اصلی انتخاب سایه رنگ مناسب است که با تنوع بسیار در بازار یافت می شود. رنگ باید کمی تیره باشد تا موهای خاکستری را بپوشانید اما نه به اندازه ای که سن شما را بیشتر نشان دهد.

رنگ کردن طبیعی مو در سنین پیری

رنگ کردن طبیعی مو در سنین پیری

تنوع در محصولات

استفاده از رنگ موهای موقت یا دارای اثر کوتاه مدت بسیار موثر و آسان است اما پس از چند بار شستن مو، رنگ از بین می رود. شما می توانید پس از چند بار استفاده از رنگ های موقت متنوع رنگ دلخواه خود را بیابید و سپس دو رنگ از یک زمینه رنگ با درجات تیره و روشن تر انتخاب کند. رنگ روشن تر را برای موهای اطراف صورت و رنگ تیره را برای بقیه موهای سرتان مورد استفاده قرار دهید. به این ترتیب چهره شما شاداب تر می شود. اگر سفیدی موهای خاکستری تان زیاد است بهتر است از یک آرایشگر بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد و رنگ های دایم و قوی نیز مورد استفاده قرار دهید تا در غلاف مو نفوذ کند و مدت زیادی بر روی موهای شما بماند. یادتان نرود همیشه به قسمت انتهایی موهای خود نگاهی بیندازید و چنانچه نشانه ای از سفید شدن دیدید فکری به حال آن بکنید.

 

همچنین بخوانید:  اگر موهایتان را دوست دارید این مطلب را بخوانید

 

آیا می دانستید ؟!

موی جو گندمی خود به خود وجود ندارد، اشتباه دید است که بر اثر قرار گرفتن رنگ موی سفید در مجاورت موهای رنگی به وجود می آید. اگر تعداد موهای سفید و سیاه تقریبا مساوی باشد مو به رنگ خاکستری براق و زیبا خواهد بود. سفید شدن مو روند تدریجی است که با بیشتر شدن سن افزایش می یابد.از رنگ های تیره یکنواخت استفاده نکنید چون غیر طبیعی به نظر می رسد. شما می توانید موهای خود را بسیار روشن های لایت کنید. البته این کار تخصص لازم دارد و بهتر است به سالن های زیبایی مراجعه کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

گیاه اسپرک را با خواص درمان التهاب پلک ها و گل مژه، تسکین درد های روماتیسمی، التیام زخم ها، درمان ورم و رفع لوزه ها، خواب آور، تسکین دهنده دردها، هضم غذا، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0