آیا رویایم برایم رضایت به ارمغان می آورد؟

1418 بازدید
08 تیر 97
سمانه

آیا رویایم برایم رضایت به ارمغان می آورد؟

اگر مشتاقانه رویایتان را پیگیری کنید، با انگیزه ای قوی در جهت تحقق رویایتان قدم بر می دارید. در آن صورت آماده اید که از خود گذشتگی و فداکاری نشان دهید تا رویایتان تحقق پیدا کند، چنانچه از سختگیری لازم برخوردار باشید در صورت بروز مشکلات دست از کار نمی کشید. آیا این کلیات برای اینکه شما را به جلو ببرند کافی اند؟ آیا رویایی که دنبال می کنید ارزش این همه زحمت را دارد؟

توجه داشته باشید که دستیابی به رویایتان چیزی بیش از رسیدن به موفقیت است. مهم این است که شما در این جریان به چه کسی تبدیل می شوید. یک رویای بزرگ صرفا یک مقصد نیست بلکه راهی برای پیمودن سفری بزرگ است. قطعا مقصد اهمیت دارد اما اگر به رویایتان نرسید باز هم طی کردن خود سفر ارزشمند است. چرا ؟ زیرا خود سفر تولید رضایت خاطر می کند.

همیشه خلایی میان تولد یک رویا و دستیابی به آن رویا وجود دارد، سوالی که باید از خود بپرسید این است که آیا این یک خلا ناراحتی است یا رضایت خاطر ؟ اگر خلا ناراحتی باشد اغلب روزهایتان با دشواری می گذرد، اگر هر روز به جای موفق شدن و رسیدن به رضایت خاطر ناراحت باشید دستیابی شما به رویایتان دشوارتر می شود.

اگر می خواهید پیگیری رویایتان با وقفه ای روبرو نشود این پیگیری باید رضایت خاطر شما را فراهم کند، باید بتوانید به سوال رضایت خاطر آری محکمی بدهید. انسان های موفق فرق میان رویا و تحقق آن را می شناسند، این به آن معنا نیست که باید از آرمان های خود دست بردارید، داشتن آرمان به هدف گذاری کمک می کند به شما انگیزه می دهد، شما را به سوی بهترین ها می خواند. با این همه لازم است به نحوی مسئله را تعدیل کنید.

آیا رویایم برایم رضایت به ارمغان می آورد؟

آیا رویایم برایم رضایت به ارمغان می آورد؟

در حالی که انتظار می رود غیر واقعی بود رویای آرمان گرایانه را فورا تشخیص دهیم، رویاهای واقع گرایانه کاری می کنند که نسبت به زمانی که صرف تحقق آن ها در عالم واقع می کنیم سپاس گذار باشیم. رویاهای آرمان گرایانه کمتر از کمال را تحمل نمی کنند اما رویاهای واقع گرایانه به شما این فرجه را می دهند که مثل همه انسان ها خطا کنید و ناقص عمل کنید. رویاهای آرمان گرایانه زمینه ساز یاس و نومیدی شما هستند در حالی که رویاهای واقع گرایانه جاده را برای رسیدن شما به موفقیت هموار می کنند.

انسان های راضی و موفق می دانند که اندازه و بزرگی رویا میزان خلا را مشخص می سازد، هر چه رویا بزرگ تر باشد رضایت بیشتری تولید می کند. اما هر چه رویا بزرگتر باشد خلا میان تولد و به ثمر رسیدن بیشتر می شود. اگر هدف بسیار بزرگی را برای خود در نظر گرفته اید در خلا بزرگی هم زندگی خواهید کرد.

انسان های موفق در حال سفر به دیدن رویا ادامه می دهند، برای زنده نگاه داشتن رویایمان و یافتن شادی و رضایت خاطر در پیگیری آن باید همچنان به رویاپردازی ادامه دهیم. انسان های موفق ارزش هر قدمی را که به جلو بر می دارند می دانند، قاتلین دو قلوی موفقیت ناشکیبایی و حرص هستند، این جمله به وضوح بیان می کند برای رسیدن به رویاها نیاز است سال ها صبر پیشه کنید در عین حال که تلاش می کنید و این تلاش برایتان رضایت بخش است.

انسان های موفق با وجود زندگی در خلا دست به کشفیات جدیدی می زنند، اگر با چشم های باز به سوی رویای خود حرکت کنید سرانجام درها به رویایتان باز می شوند و شما به کشفیات حیرت انگیزی نائل می شوید. شما فرصت و توانمندی آن را دارید که در پیگیری رویای خود به کشفیات جالب و چشمگیری دست پیدا کنید. هیچ کشفی جالب تر از آن نیست که اطلاعات جدیدی را درباره خود به دست آورید.

 

همچنین بخوانید:  گام های عملی برای دستیابی به رویاهایمان

 

روح و روان انسان در حکم یک معجزه است

وقتی رویایتان را دنبال می کنید به این نتیجه می رسید که بیش از حدی که تصور می کردید می توانید پیگیر و مصمم باشید، می توانید به مکان هایی بروید و به کارهایی بپردازید که پیش از این آن را غیر ممکن می پنداشتید. روح و روان انسان در حکم یک معجزه است وقتی روحتان ایده جدیدی را می پذیرد یا به حقیقت جدیدی پی می برد برای همیشه تغییر می کند. وقتی در درون خود به رشد و بالندگی می رسیم در بیرون از خود به موقعیت هایی دست پیدا می کنیم و زمانی که این اتفاق می افتد اقناع می شویم.

موفق ها به قانون طبیعی موازنه توجه دارند، زندگی از بد و خوب تشکیل می شود، خوش بین ها فکر می کنند همه چیز خوب است و بدبین ها به همه چیز شک دارند و همه چیز را بد ارزیابی می کنند. واقعیت این است که هر دو اشتباه می کنند زندگی هم از چیزهای خوب و هم از چیزهای بد تشکیل شده است. برای رسیدن به رویا و لذت بردن از زندگی باید هم در سربالایی ها و هم در سرازیری ها فعال بود. یکی از نکاتی که طی سال ها درباره آدم های موفق کشف کرده ام این است که آن ها بدون توجه به احساسشان کار درست را انجام می دهند و با انجام دادن کار درست به احساس خوب می رسند.

از سوی دیگر آدم های ناموفق برای اینکه کاری صورت دهند آنقدر صبر می کنند تا احساس خوبی پیدا کنند در نتیجه نه کار خوب می کنند و نه به احساس خوب می رسند. وقتی به سمت رویای خود حرکت می کنید اغلب اوقات فکر نمی کنید که کار درستی انجام می دهید اما به هر صورت باید این کار را بکنید.

از سفر لذت ببرید، ورسولا لی گین داستان پرداز می گوید : خوب است همیشه هدفی داشته باشیم که برای رسیدن به آن سفر کنیم اما در نهایت آنچه مهم است خود سفر است. اگر روی یک مقصد متمرکز شویم ممکن است آنچه را که در طول مسیر با آن رو به رو می شویم نادیده بگیریم و اینگونه لذت امروز را از دست دهیم. اگر متقاعد شده باشید که روزی قرار است بهترین روز شما باشد که در آینده می آید زیاد به امروز بها نمی دهید و به اندازه کافی از آن بهره نمی گیرید. اگر با زندگی تان کار مهمی نکنید هر قدر هم که عمر کنید بی فایده است، زنده بودنتان لطفی ندارد. تنها زنده ماندن کافی نیست لازم است که به راستی زندگی کنید. هیچ چیز فوق العاده ای در فاصله بین زندگی و مرگ وجود ندارد فقط طی کردن مسافت است و بس.

 

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

عود هندی را با خواص محرک و تقویت کننده نیروی جنسی، ضد تب و کاهنده حرارت کبدی، بازکننده انسداد مجاری عروقی و تقویت کننده اعصاب، مقوی قلب و تقویت کننده کبد، تحلیل برنده بادها و گازهای پراکنده در بدن و مقوی کلیه و مثانه، برطرف کننده بوی بد، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

برچسب ها:
توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0