زیان های بزرگ مصرف شیر پاستوریزه

2423 بازدید
03 تیر 97
سمانه

زیان های بزرگ مصرف شیر پاستوریزه

پاستوریزه و هموژنیزه کردن

یک روز اطلاعاتی از دکتر پل آستر پیدا کردم، متخصص در پاستوریزه کردن و هموژنیزه کردن. او توضیح می داد حرارت های بالا که برای پاستوریزه کردن تولیدات لبنیاتی لازم بود، نه تنها آنزیم ها را می کشت، بلکه مواد شیمیایی سمی به نام اکسیداس اکازانتین فاکتور (XO)، که مستقیماً داخل سیستم شریانی می شود و تشکیل جرم می دهد تولید می کرد. این هشداری برای من بود. بیماری های قلبی توسط جرم های سخت شده در شاهرگ به صورت گسترده در این کشور از صد سال گذشته به این طرف زیاد شده بود. همچنین مصرف روزانه تولیدات لبنیات پاستوریزه شده.

پاستوریزه کردن شیر و از بین رفتن آنزیم لاکتاز

دکتر آستر می گفت که پاستوریزه کردن شیر، یک آنزیم بسیار مهم لبنیاتی را به نام لاکتاز می کشد. ما هم قادر به تولید آن نیستیم و بدون آن، غیرممکن است که لاکتاز را بشکنیم. من مصرف لبنیات خود را قطع کردم، اگر چه در رژیم غذایی ام بسیار مهم بودند، ولی تنها پس از چند روز، یک صبح زیبا بدون گرفتگی بینی بیدار شدم.

زیان های بزرگ مصرف شیر پاستوریزه

زیان های بزرگ مصرف شیر پاستوریزه

برای اولین بار پس از سال ها با بینی ام می توانستم نفس بکشم. لک های روی پاهایم نیز کم کم ناپدید شدند. قبلاً هیچ چیزی بر آنها اثر مثبت نداشت و بسیار خوشحال شدم وقتی واکنش های روده ام نیز بهتر شدند.  به نظر می رسید که گردش خود در دست ها و پاهایم بهتر شده، چون دیگر زیاد خواب نمی رفتند.

آیا واقعا شیر بدن را می سازد؟

آیا تمام اینها به دلیل مصرف نکردن پنیر و شیر بودند؟ به تنها چیزی که می توانستم فکر کنم شعارهای تبلیغاتی مانند، “شیر بدن را می سازد” بود! ممکن است شیر پستان یا خام این کار را بکند، ولی لبنیات پاستوریزه نه! تعجب می کردم که مسئولیت تعدادی از مشکلات سلامتی مردم با لوئی پاستور بود. از همه گذشته، بازار شیرهای پاستوریزه بستگی به دستورالعمل های صنعتی داشت که برای ملت ما مشکلات سلامتی ایجاد کرده بود.

 

همچنین بخوانید:  کشک منبع خوبی از کلسیم و پروتئین

 

من سعی کردم مراجعان خود را متقاعد کنم که از مصرف شیر و پنیر پاستوریزه خودداری کنند، چون تهیه لبنیات خام غیرقانونی بود، هیچ کس نمی خواست این چیزها را مصرف نکند، به جز افرادی که به آنها حساسیت داشتند و حاضر بودند هر چیزی را که برای حساسیتشان مضر است کنار بگذارند چون بینی دائماً گرفته، عطسه و ریزش آب بینی فراوان بسیار ناراحت کننده است.

وقتی آنها لبنیات را از رژیم خود حذف کردند، بیشتر بیماری هایشان خوب شد و مشکلاتشان حل گردید.   بعضی از مراجعان سال ها هزاران دلار خرج تزریق های مربوط به حساسیت خود کرده بودند و کاملاً از درمان ساده و واقعی دور بودند.  با کنار گذاشتن لبنیات پاستوریزه دوباره می توانید نفس بکشید. این درس دیگری از آفرینش بود “آن را به طریقی که من آفریده ام، بخورید”.

 

 

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

اسفناج خشک را با خواص درمان آکنه و جوش صورت، جلوگیری از ریزش مو، پیشگیری از سرطان، درمان بیماری قلبی، درمان دیابت، لاغری و کاهش وزن، درمان کبد چرب، پیشگیری از پوکی استخوان، درمان کم خونی، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0