topNotif

ساندویچ مخصوص بیماران دیابتی

2963 بازدید
18 دی 96
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 4 دی 1400

انواع ساندویچ مخصوص بیماران دیابتی !

به بیماران مبتلا به دیابت توصیه می شود به جای وعده های غذایی مفصل، در روز از تعداد بیشتری وعده های غذایی سبک تر استفاده کنند، در این بخش ساندویچ های ساده و خوشمزه ای معرفی می شوند که ضمن سیر کردن در عین حال ساده و گوارا هستند.

ساندویچ پنیر !

مواد لازم برای دو نفر :

  1. 60 گرم پنیر (چربی 40 درصد)
  2. 3 برگ کاهو
  3. یک عدد گوجه فرنگی
  4. نصف پیاز
  5. نصف فلفل دلمه ای
  6. 3 قاشق غذاخوری خامه ترش
  7. فلفل به میزان لازم
  8. گرد پاپریکا
  9. 100 گرم نان ساندویچ

طرز تهیه : پنیر و کاهو را به صورت نوارهای باریک ببرید، گوجه فرنگی را بشویید و خشک کنید و حلقه حلقه ببرید، پوست پیاز را بکنید و آن را به قطعات ریز خرد کنید، فلفل دلمه ای را هم شسته خشک کنید و به قطعات ریز خرد کنید، خامه ترش را با پیاز و فلفل دلمه ای مخلوط کنید و با فلفل و نمک و گرد پاپریکا به آن چاشنی بزنید، کنار نان را حدود 10 سانتی متر شکاف داده داخل آن را خالی کنید و مخلوط خامه ترش را داخل آن بریزید، نان را از وسط نصف کنید و سرو کنید.

ساندویچ مخصوص بیماران دیابتی

ساندویچ مخصوص بیماران دیابتی

نان سیاه با گوشت چرخ کرده !

مواد لازم برای دو نفر :

  1. نصف پیاز قرمز
  2. 200 گرم گوشت چرخ کرده گوساله
  3. یک عدد خیارشور
  4. هشت برش نان سیاه
  5. یک قاشق چای خوری کره
  6. نمک و فلفل به اندازه کافی

طرز تهیه : پیاز را پوست بکنید و خرد کنید سپس با گوشت مخلوط کرده، نمک و فلفل بزنید و کمی در کره تفت بدهید، خیارشور را هم خرد کرده و با آن مخلوط کنید، مخلوط گوشت را روی برش های نان بگذارید.

نان کامل با ژامبون !

مواد لازم برای دو نفر :

  1. دو برش نان کامل
  2. یک قاشق چای خوری کره
  3. دو برگ کاهو
  4. دو برش ژامبون پخته
  5. 2 عدد خیار ترشی کوچک

طرز تهیه : برش های نان را با لایه نازکی از کره چرب کنید و برگ کاهو روی آن بگذارید، ورقه های ژامبون را از وسط نصف کرده هر کدام را به شکل قیف لوله کنید و به صورت تزیینی روی برگ کاهوها قرار دهید، خیار ترشی ها را هم به صورت مورب قاچ کرده و اطراف ژامبون را با آن تزیین کنید و غذا آماده سرو است.

 

همچنین بخوانید:  سوپ های مخصوص افراد دیابتی

 

نان کامل با پنیر !

مواد لازم برای دو نفر :

  1. دو برش نان کامل
  2. یک قاشق چای خوری کره
  3. چهار برگ کاهو
  4. 100 گرم خیار سالادی
  5. 80 گرم پنیر ورقه ای (40 درصد چربی)
  6. یک قاشق غذاخوری شاهی خرد شده
  7. نمک یددار به اندازه نیاز

طرز تهیه : کره را روی برش های نان بمالید برگ های کاهو را بشویید و خشک کنید و روی برش های نان بگذارید، خیارهای سالادی شسته و پوست گرفته در برش های نازکی خرد کنید ورقه های پنیر را روی برگ های کاهو بریزید و با برش های خیار آن را تزیین کنید شاهی تازه را خرد کرده روی آن بپاشید و کمی هم نمک به آن بزنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

   

برگ کاهو را با خواص کاهش میل جنسی (مصرف مقادیر زیاد)، کمک به خوابیدن، تخفیف اسپاسم روده و تپش قلب، درمان پیش فعالیتی کودکان، تخفیف و تسکین سرفه های خشک و دردهای روماتیسمی، افزایش شیر، کمک به درمان انزال زود رس، کمک به درمان عفونت ادراری، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0