topNotif

سنگ های شفابخش برای خانم ها

2545 بازدید
27 آذر 96
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 4 دی 1400

با سنگ های شفابخش برای خانم ها آشنا شویم

قرار گرفتن هر انرژی در حوزه مغناطیسی انسان های زمینی، ممکن است مفید یا مضر باشد. گاه این اثرات زیاد و گاه کم است. هنگامی که شما انرژی درمانگر را دریافت می کنید، اگر از آن بیش از حد استفاده کنید، مضراتی را به دنبال خواهد داشت. بنابراین شما باید حتما از این نوع انرژی ها با رعایت دقیق مدت زمان، استفاده کنید. زن ها در هر سن و سال و در هر مرحله از شفا و بهبودی خویش، می توانند از سنگ ها استفاده کنند. شناخت و آگاهی از خویشتن، کار ساده ای نیست و احتیاج به زمان و منافع بسیاری دارد. سنگ های جواهر نقش شفا دهنده را ایفا می کنند و باعث می شوند همه موانعی را که بر سر راه شناخت خویشتن خود ایجاد کرده ایم از میان برداریم.

سنگ ها شخص را مورد حمایت قرار می دهند و به شفا و آرامش عمیق درونی خانم ها کمک می کنند. از جمله سنگ های جواهر شفا بخش برای زنان، می توان به موارد زیر اشاره  کرد.

سنگ های شفابخش برای خانم ها

سنگ های شفابخش برای خانم ها

لعل بنفش :

لعل بنفش یا سنگ شفا دهنده، بدبینی و منفی گرایی را از وجود فرد دور می کند و به او صفا و پاکی می بخشد. این سنگ احساس حقارت و خود کم بینی را در فرد از بین می برد و به او یک چشم انداز معنوی می بخشد. آرامش و صبوری را در فرد افزایش می دهد و قلب را سبک می کند.

 

همچنین بخوانید:  سنگ های شفا بخش برای آقایان

 

اشک سرخ پوست :

اشک سرخ پوست یا اشک غم کمک می کند که اشک های شخص از چشمان او جاری شود و همه موانعی که فرد را از تجربه غم و اندوه سنگین باز می دارد، از میان بر می دارد. این سنگ همه عقده های فر ریخته را بیدار می کند و باعث سبک شدن روح می شود. این سنگ غم و اندوه شخص را از او می گیرد و تغییر رنگ می دهد و تیره می شود.

سنگ های شفابخش برای خانم ها

سنگ های شفابخش برای خانم ها

کهربا :

کهربا یا سنگ آرامش دهنده نوعی کریستال است که به اعصاب شخص آرامش می بخشد. انرژی های منفی را از فرد دور می کند و او را تشویق می کند که زندگی را زیاد سخت نگیرد. این سنگ همچنین در مراقبت های بعد از عمل جراحی می تواند آرامش دهنده هیجانات و عواطف باشد.

نکته :

بهتر است بیمار هنگام دریافت انرژی های شفابخش، در مکانی به دور از صداهای متفرقه، قرار داشته باشد، چرا که ارتعاشات صوت بسیار قوی بوده و باعث برهم زدن ارتعاشات و مدارات و حتی ایجاد انرژی های آزاد شده، می شود و از ورود این نوع انرژی ها (حاصل از سنگ ها) به مدارات مغناطیسی بدن انسان جلوگیری می کند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

مروارید را با خواص جذب انرژی مثبت و دفع انرژی های منفی، بندآوردن خونریزی زخم، تصفیه کننده خون، تقویت معده، دفع سنگ صفرا، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0