topNotif

سنگ های شفابخش برای کودکان

3346 بازدید
27 آذر 96
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 4 دی 1400

با سنگ های شفابخش برای کودکان آشنا شویم:

به راستی سنگ ها هدایایی از جانب زمین هستند. به نظر می رسد کودکان نوعی جاذبه و گرایش طبیعی نسبت به سنگ ها دارند و دلشان می خواهد هر نوع سنگ و کریستالی را از زمین برداشته و آن را به طور کامل کشف کنند.

در این مواقع کودکان تمام حواس خود را به کار می گیرند تا بفهمند هر کریستالی شبیه به چه چیزی است و کنجکاوند وقتی یک کریستال روی زمین یا درون آب می افتد چه صدایی می دهد یا چه بو و مزه ای دارد. حتی بدون اینکه به آن ها آموزشی داده باشند به گونه ای اسرار آمیز، از سنگ ها برای درمان خود استفاده می کنند و خیلی سریع نسبت به نیروی درمانی سنگ ها واکنش نشان می دهند.

به فهرستی از سنگ ها که به سلامت بچه ها کمک می کند، اشاره می کنیم. اجازه بدهید فرزندتان این نوع سنگ ها را در جیبش بگذارد و همیشه به همراه داشته باشد و حتی موقع خواب و استراحت هم سنگ مخصوصش را پیش خود نگه دارد.

سنگ های شفابخش برای کودکان

سنگ های شفابخش برای کودکان

یاقوت ارغوانی :

یاقوت ارغوانی یکی از بهترین سنگ های شفابخش است. خاصیت عمده ی این سنگ آن است که می تواند هر نوع احساس منفی را از وجود شخص بیرون بکشد و ضمیر او را پاک و شفاف کند. در مورد کودکان می تواند اضطراب و آشفتگی، یا هر نوع غم و اندوه مربوط به شکست تحصیلی، یا شنیدن خبرهای ناخوشایند مثل طلاق والدین یا مرگ عزیزان و … را در آن ها از بین ببرد.

یاغوت ارغوانی در این موارد تمام احساسات منفی را به طرف خود جذب می کند و به کودک آرامش می بخشد. برای بچه هایی که ناتوانی های گوناگون یا مشکل جسمی و روحی دارند، استفاده چند تکه سنگ یاقوت ارغوانی در اتاق آن ها باعث می شود این نیروهای منفی از وجود آن ها تخلیه شود و اتاق آن ها به یک وضعیت آرام و متعادل باز گردد. برای دردهای موضعی، سنگ یاقوت ارغوانی را به صورت مستقیم به مدت بیست دقیقه روی محل درد یا اطراف آن بگذارید تا تسکین یابد.

اشک سرخ پوست :

اشک سرخ پوست یا سنگ غم، خیلی تیره است، ولی در عین حال نور را از خود عبور می دهد. اگر شما تکه کوچکی از آن را جلوی نور نگه دارید می توانید همچون شیشه، طرف دیگر را ببینید. به هر حال، اگر شما از سنگ اشک سرخ پوست برای جذب احساسات منفی استفاده کنید، خواهید دید قسمتی از فضای درونی آن تیره و کدر می شود و گاهی اوقات بعد از برطرف شدن غم و اندوه دوباره شفاف می گردد.

سنگ های شفابخش برای کودکان

سنگ های شفابخش برای کودکان

عقیق سرخ :

سنگ عقیق سرخ یا سنگ عزت نفس برای تقویت حس احترام به نفس و ارزش قایل شدن برای خویشتن به کار می رود. رنگ های نارنجی تیره این نوع سنگ، باعث حس امنیت و عشق به خویشتن می شود.

رگه های صورتی رنگ موجود در این سنگ، عشق و علاقه را بین والدین و فرزند تقویت می کند. همچنین این سنگ برای بیماری های پوستی از جمله آکنه بکار می رود. برای این کار سنگ را بالای پوست نگه داشته و به مدت چند دقیقه به صورت دایره وار حرکت دهید.

سنگ شفاف (حجرالبرق) :

حجرالبرق یا سنگ رهبری یک سنگ تقویت کننده و نیرو دهنده است که انرژی قلب را احیا می کند و میان انرژی های زنانه و مردانه در بدن تعادل ایجاد می کند. این سنگ سبز رنگ است و بسیار دوست داشتنی و محافظ قلب است.

بسیاری از بچه ها خجالتی، ترسو، مطیع و سربه زیر هستند، این سنگ کمک می کند تا شخص فعال باشد و کارش را آن طور که خودش می خواهد شروع کند و خلاصه ابتکار عمل را در دست بگیرد. این سنگ ریه ها را باز می کند و باعث احساس سبکی و آرامش می شود، از این رو بچه هایی دچار تنگی نفس هستند، به سوی این سنگ جذب می شوند.

 

همچنین بخوانید:   سنگ های شفا بخش برای آقایان

 

کوارتز سرخ :

کوارتز سرخ یا سنگ شفا بخش نوعی کریستال است که برای همه نوع درمان به کار می رود. هر سنگ کوارتز در واقع نیرو و انرژی خاصی دارد و از خاصیت شفابخش ویژه ای برخوردار است. وقتی که کودک تکه ای از آن را در دست می گیرد، انرژی آن یا خیلی آهسته تخلیه می شود یا خیلی سریع و ناگهانی؛

در عین خالی شدن انرژی کودک احساس می کند گویا در معرض یک شوک الکتریکی ملایم قرار گرفته است. اهمیت انرژی کافی است که هر گونه احساس ناراحتی و غم از کودک دور شود و حالات منفی احساسی در او تغییر کند و احساس شادابی و نشاط پیدا کند.

اگر کسی چندین تکه از این سنگ را به همراه داشته باشد، گویا انواع مختلفی از سنگ های شفابخش را به همراه دارد. مجموعه این سنگ ها همچنین برای سازمان دهی افکار پراکنده و از بین بردن نیروهای منفی مفید است.

از نمونه های دیگر می توان به این سنگ ها اشاره کرد که تنها به نام بردن آن ها بسنده می کنیم :

یشم سبز (تسکین دهنده احساسات)، چشم ببر (تقویت قوای روحی و روانی)، سولفید آهن (جذب انرژی منفی)

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

   

مروارید را با خواص جذب انرژی مثبت و دفع انرژی های منفی، بندآوردن خونریزی زخم، تصفیه کننده خون، تقویت معده، دفع سنگ صفرا، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0