topNotif

طبیعت چگونه درمان می کند؟

1323 بازدید
27 مهر 97
سمانه
,
بروزرسانی شده در تاریخ 25 آذر 1400

طبیعت چگونه درمان می کند؟

درمان طبیعی برخلاف علم پزشکی با کوشش هایی که برای رهایی انسان از زیر بار سنگین بیماری به عمل می آورد متاسفانه مورد تایید جامعه قرار نمی گیرد. با این حال روز به روز وجود آن در هر یک از شاخه های گوناگون جامعه به سبب نتایج معجزه آسایی که در درمان بیماری ها از خود نشان می دهد، بهتر احساس می شود زیرا نتایج حاصل از آن سبب پذیرفتن این روش درمانی می گردند نه آن که به طور رسمی باید مورد پذیرش همگان قرار گیرد. در نتیجه بهره گیری های ثمربخش است که باید درمان طبیعی را در جای حقیقی نشاند و کلیه مردان زنان روشنفکر باید آن را مورد سنجش و آزمایش قرار دهند.

اصل و جوهر درمان طبیعی و روش های گوناگون درمانی که از آن سرچشمه می گیرند همانا درک و پذیرش این حقیقت است که در نهاد هر فرد قدرتی وجود دارد که می تواند در موقع ابتلای به بیماری خود را درمان کند به شرط آنکه این قدرت را به طریق صحیحی به کار برد، نیروی حیاتیش کاهش نیافته باشد تا ترمیم و بهبود را امکان پذیر سازد.

طبیعت چگونه درمان می کند؟

طبیعت چگونه درمان می کند؟

بنابراین با توجه به تجزیه و تحلیل مطالب فوق ملاحظه می شود که در این گونه مواقع نه طبیب و نه جراح و نه درمان کننده طبیعی هیچ یک نخواهند توانست بیمار را از شر بیماری خلاص کنند. بلکه این امر فقط با کمک قدرت درمانی که در بدن نهفته است انجام پذیر خواهد بود. بنابراین تنها طبیعت است که می تواند اعمال و وظایف دستگاه های از کار افتاده را مجدد به حال طبیعی و سلامتی بازگرداند.

درک این موضوع که در درون بدن انسان قدرت و نیرویی نهفته است که ارگانیسم های بیمار و خراب شده را مجددا به حال سلامت و طبیعی باز می گرداند بسیار شگفت آور خواهد بود و این یگانه هدف و وظیفه کلیه درمان کنندگان طبیعی است که از این قدرت در مواقع لزوم استفاده کنند.

درمان کنندگان طبیعی مانند همکاران پزشک خود ادعا نمی کنند که می توانند بیماری را درمان کنند بلکه روشی را به کار می برند که بتواند بیمار را به وضعی برگرداند که قدرت درمانی طبیعی نهفته در بدنش فرصت عمل و انجام وظیفه پیدا کند. قدرتی در درون ما نهفته است که با کمک آن قلب می تپد خون جریان پیدا می کند، چشم می بیند، گوش می شنود، مو نمو می کند، شش ها تنفس می کنند و مغز کار می کند. همچنین می تواند در مواقع لزوم چنانچه به آن فرصت داده شود بافت های بیمار عضوی را که در کارش اختلال حاصل شده عوض کند، سلول های آن ها را تمیز و خون را تصفیه کند و به دستگاه گوارشی ضعیف نیروی حیاتی تازه ای ببخشد و به عبارت ساده تر زندگی را مجددا بر شخص بیمار شیرین سازد.

 

همچنین بخوانید: آﯾﺎ در رژیم غذایی، ﻃﺒﯿﻌﺖ ﺣﻖ دارد ﯾﺎ زﯾﺴﺖﺷﻨﺎﺳﺎن؟

 

کلیه درمان های طبیعی از ابتدا تا انتها بایستی متکی بر آزاد ساختن نیروی درمانی طبیعی نهفته در بدن بیمار باشد، باید به این موضوع توجه کنیم که بیمار موجود زنده است و نیروهایی نظیر این نیرو در کلیه دستگاه های بدن او وجود دارند که اگر به آن ها فرصت و اجازه داده شود شروع به عمل و اظهار وجود خواهند کرد. اساس کلیه بیماری ها جمع شدن مواد زیاد و مضر ناشی از زندگی نادرست و به خصوص تغذیه غلط در دستگاه های مختلف است و بدن دایما سعی می کند آن ها را از خود دفع کند، جای تعجب نخواهد بود اگر گفته شود در سایه خنثی کردن این مسمومیت است که نیروهای درمان کننده نهفته در بدن می توانند با دست باز و آزادانه به انجام وظایف خود بپردازند و منظور خود را عملی سازند.

رژیم خنثی کننده مسمومیت قدرت دفع افراد را افزایش می دهد و درهای خروج را باز می گذارد تا مواد سمی که سالیان دراز در بدن جمع شده و سد راه انجام وظیفه دستگاه ها گردیده اند به بیرون رانده شوند و در نتیجه عضلات و اعصاب و خون و سایر دستگاه های حیاتی بدن بتوانند به طور طبیعی به انجام وظایف خود بپردازند. به طور کلی هنگامی که توانایی بدن برای دفع مواد مضر افزایش می یابد قدرت پاک کنندگی و درمانی موجود در بدن انسان به کار می افتد.

امساک غذا و حفظ رژیم غذایی طبق اصول علمی توام با تدابیری که برای افزایش کار پوست و روده ها به عمل می آید مانند تمرین بدنی و تنفس عمیق است که نیروی درونی مامور رفاه و مراقبت بدن آخرین قدرت خود را نشان خواهد داد، در اغلب موارد در نتیجه کار اضافی بالاخره فرصت ترمیم و تجدید ساختار عضو به دست می آورد و ماشین کثیف بدن و لوله های دود گرفته آن را از ناپاکی ها و کثافات ناشی از زندگی مخالف بهداشت پاک می کند و سرانجام به یاری بدن بیمار می شتابد و آن را از لوث وجود بیماری رهایی می بخشد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

نعنا فلفلی  را با خواص  مقوی معده، کاهش وزن، ضد درد و اسپاسم، رفع بوی بد دهان، کاهش استرس و خستگی و افزایش انرژی،  درمان بی خوابی، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0