topNotif

غلبه بر بیماری ها با انرژی درمانی

3707 بازدید
03 فروردین 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 2 دی 1400

سلامت کامل و همه جانبه و غلبه بر بیماری ها با انرژی درمانی

هر کسی می تواند شفا یابد. هر کسی می تواند با کمک انرژی ها و انرژی درمانی ، مرحله درمان را سریع تر و آسان تر کند. این کار را می توان از لحاظ جسمی، روحی، ذهنی و احساسی انجام داد. ذات انسان چیزی شگفت انگیز است. قابلیت توانمندی و بازسازی آن صرفا به آگاهی مربوط است. مقدار انرژی شفابخشی که در دسترس هر یک از ماست، فقط به ظرفیت مهرورزی و احترام گذاشتن همه روزه به خودمان و دیگران بستگی دارد.

روش ها و اصول درمانی متعدد درمانی وجود دارد و با هر کسی که حرف بزنید، در مورد اینکه کدام بهترین است، عقیده ای متفاوت اظهار می دارد. در واقع، بهترین روش آن است که برای شما کارآیی دارد. هر انسانی سیستم انرژی مخصوص به خود را داراست و اگر بخواهیم برای تمام آثار و علایم حکمی کلی صادر کنیم و همه را یکپارچه بدانیم و تمام مشکلات و راه درمانشان را در یک رده بندی قرار دهیم، بر ای بشر زیانبار است.

خودت را بشناس

بخشی از مسئولیت ما به عنوان موجودی منحصر به فرد این است که روش های مفید به حال خود را پیدا کنیم. این کار مستلزم صرف وقت و مطالعه است و در جامعه ی امروز بسیاری از مردم مشتاق پرداختن به آن نیستند. در سر در ورودی معابد کهن، که در واقع مراکز آموزش معنویت و شفابخشی برتر بود، فقط دو کلمه نوشته بود : خودت را بشناس. این پند اصولی بسیار ساده، چیزی است که برای بسیاری از مردم مشکلاتی عظیم ایجاد می کند.

شفا از درون برمی خیزد. کالبد انسان، فیزیکی و غیره، ظرفیتی بالا برای مرمت و بازسازی خود در زمینه ی سلامت دارد. بله، به دلیل ژنتیک و عوامل تحت تاثیر کارما، مشکلاتی متعدد پیش روست. دوا و درمان های سنتی ممکن است به عنوان کاتالیزور به ما خدمت کند و مشکل را مرتفع سازد، اما اغلب علت مشکل را ریشه کن نمی کند.

غلبه بر بیماری ها با انرژی درمانی

غلبه بر بیماری ها با انرژی درمانی

انرژی درمانی با قواعد سنتی شفابخش

کارکردن با روش ها و قواعد سنتی شفابخشی در انرژی درمانی، بازده فراوان دارد. چشم و گوش را باز می کند که چطور می توانیم به جز سطح جسمانی، سطوح دیگر کالبد خود را نیز به کار گیریم. بر ما آشکار می شود که می توانیم از طریق روش های مناسب بر بیماری ها تاثیر بگذاریم. کم کم پی می بریم که چگونه می توانیم بر مسائلی که موجب ناخوشی و بروز بیماری در ما می شود، نظارت داشته باشیم.

وقتی این تجربه را از سر بگذرانیم، دیگر زندگی مان یکسان نخواهد بود. هر چیزی در دنیا مفهومی بالاتر پیدا خواهد کرد. هر اندیشه ای، هر کلمه ای و هر کرداری اهمیتی تازه خواهد یافت. وقتی به تاثیر متقابل کلام خود با جسم فیزیکی تان پی ببرید، کم کم متوجه می شوید که می توانید بیش از پیش آن چه را به عنوان بیماری و ناخوشی بر شما نازل می شود، تحت نظارت در آورید. همیشه حق انتخاب خواهید داشت. در مورد زندگی و انرژی تمام سطوح و ابعاد درونی خود و اطرافتان بیشتر آگاه می شوید. می فهمید که به راستی همه چیز امکان پذیر است.

مساله مهمی که باید بیاموزیم، این است که درون هر یک از ما اخگری الهی وجود دارد. ما در دنیای فیزیکی هستیم تا یاد بگیریم قرار است زندگی به خوبی پیش برود. ما به اینجا آمده ایم تا یاد بگیریم چگونه آن را به طرزی صحیح و شایسته بسازیم. با استفاده از درمان هایی تحت تاثیر انرژی، نور، حرارت، مغناظیس، صداها، الکتریسیته، رنگ و… در کنار درمان هایی دیگر می توان به این امر دست یافت.

 

همچنین بخوانید:  راهکاری بر مشکلات روانی و جسمانی در یائسگی

 

ارتعاش درمانی چیست ؟

تمام اندام ها و بافت ها و سیستم های داخلی بدن ما از اتم های ارتعاشی مشابه تشکیل شده است. اگر چیزی محرک مانند مواد غذایی نامناسب، وارد بدن ما شود، الگوی ارتعاشی عادی جسم ما را تغییر می دهد یا در این مورد سیستم جهاز هاضمه ی ما را متغیر می کند. در چنین مواقعی، بدن احتیاج دارد الگوی ارتعاشی عادی خود را احیا کند. برای این کار می توانیم از ارتعاش درمانی استفاده کنیم که به طور موقت توازن جسمانی ما را در ناحیه ی مختل شده به حال عادی بر می گرداند. ارتعاش درمانی همان محرک های نامحسوس است که بر سیستم انرژی جسمانی انسان تاثیر متقابل می گذارد و حالت های جسمانی، احساسی، ذهنی و روحی را متعادل می بخشد.

با ارتعاش درمانی خود را درمان کنید

با توجه و تمرکز صحیح انرژی بر موضع مختل، می توانیم به طور موقت در آن ناحیه تعادل ایجاد کنیم. وقتی تعادل لازم ایجاد شد، می توانیم به گونه ای موثر خود را از شر چیزهای منفی و نمونه هایی که مانع روند صحیح زندگی است، برهانیم. از طریق ارتعاش درمانی، جریان مناسب انرژی احیا می شود. مهمترین انواع ارتعاش درمانی شامل صدا، رایحه، عصاره گل و سنگ های قیمتی و بلورها و سنگ های معدنی، افکار و البته رنگ هاست.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

عود هندی را با خواص محرک و تقویت کننده نیروی جنسی، ضد تب و کاهنده حرارت کبدی، بازکننده انسداد مجاری عروقی و تقویت کننده اعصاب، مقوی قلب و تقویت کننده کبد، تحلیل برنده بادها و گازهای پراکنده در بدن و مقوی کلیه و مثانه، برطرف کننده بوی بد، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

3
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0