فنگ شویی پول | چگونه با فنگ شویی پول اضافی داشته باشیم؟

1542 بازدید
10 بهمن 97
سمانه
,,

چگونه با فنگ شویی پول اضافی داشته باشیم؟

فنگ شویی پول : آیا تا به حال با اصول فنگ شویی برای پول اضافی داشتن آشنایی داشته اید؟ خبر خوش این است که با اصول فنگ شویی می توان پول اضافه داشت. تمام اصول فنگ شویی برای این است که انرژی چا در تمام خانه، محیط کار و… شما به صورت متعادل جریان داشته باشد، اینگونه تمام انرژی در طول زندگی خانوادگی، عشقی، پول و… شما به طور متعادل جریان پیدا می کند.

در فنگ شویی همه چیز با تمیزی شروع می شود.

از آنجایی که شما در پی راهکارهایی برای افزایش پول هستید، تمیزی در محیط کار و خانه باید رعایت شود. کثیفی و گرد و خاک مانع حرکت انرژی چا می شوند. برای این که این انرژی بر زندگی شما اثر بگذارد لازم است کثیفی ها از زندگی تان دور شوند. این به معنای شروع کردن تمیزکاری در خانه و محیط کار است.

فنگ شویی پول

فنگ شویی پول

برای هر وسیله ای که نیاز دارید و خواهان نگه داری هستید فضایی ایجاد کنید. 

ضروری است که همه لوازم مرتب و در جای خود قرار گیرند. نه تنها مرتبی باعث گردش انرژی چا می شود بلکه شما زندگی راحتتر و مرتب تری داشته و وسایل مورد نیاز خود را زودتر پیدا می کنید.

داشتن گیاه در محیط خانه و اداره باعث افزایش پول می گردد.

وقتی به دنبال این هستید که با اصل فنگ شویی به پول بیشتری برسید، در واقع باید در  محیط خود نشانه هایی از رشد را قرار دهید. بجز کودکان چه چیز دیگری سمبل رشد است؟ درست است گیاهان سمبل رشد و نمو هستند. داشتن گیاه در محیط خانه و اداره باعث افزایش پول می گردد. مراقب گیاهان خود باشید و مطمئن شوید آن ها رشد می کنند. همینطور از گیاهان مصنوعی سبز رنگ هم می توانید استفاده کنید، فقط مطمئن شوید عاری از هر گونه گرد و خاکی هستند.

 

همچنین بخوانید:  کاربردهای فنگ شویی برای زنگوله های بادی

 

مطمئن شوید تمامی وسایلی که در خانه و اداره دارید درست کار می کنند.

فقط تمیز بودن محیط کافی نیست. مطمئن شوید تمامی وسایلتان سالم هستند مخصوصا ابزاری که با آن ها کار می کنید مثل کامپیوتر، گوشی تلفن، پرینتر و … همچنین این لوازم را تمیز نگه دارید. مبلمان لوازم دیگری هستند که باید به آن ها توجه کرد، اگر صندلی، میزی و… شکسته حتما آن را تعمیر کنید یا دور بیندازید. داشتن لوازم شکسته در محیط خانه یا اداره مانع افزایش پول می شود. راجع به تمیزی و مرتب بودن وسایل بالاتر گفته شد، اما مطمئن باشید مبلمان و لوازم مورد استفاده روزمره خانه عاری از گرد و خاک باشند زیرا گرد و خاک مانع چرخش انرژی چا می شود. تردیدی نداشته باشید و از اعضای خانه برای تمیز کردن گرد و خاک کمک بگیرید.

توجه به ماشین برای افزایش پول لازم است.

در کنار موارد بالا به ماشین خود نیز توجه کنید، در ماشین خود گیاهی زنده و سبز قرار دهید. ماشین خود را از گرد و خاک و کثیفی دور نگه دارید. در واقع فنگ شویی با انرژی محیطی که ما در آن قرار می گیریم سروکار دارد. توجه به ماشین برای افزایش پول لازم است. مخصوصا زمانی که مشتریان یا دوستان شما نیز از ماشینتان استفاده کنند اینگونه مطمئن می شوید  تاثیر مثبتی بر آن ها می گذارید.

موارد بالایی برخی از راه های اجرایی اصول فنگ شویی بودند، این راهکارها نه سخت و نه گران بودند، پس آن ها را انجام دهید تا ورود انرژی مثبت را در زندگی خود حس کنید و به پول بیشتری برسید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

شمع وارمر را بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0