topNotif

فواید تی آر ایکس TRX

1634 بازدید
20 اسفند 97
سمانه
,

فواید تی آر ایکس را بدانیم.

ممکن است ورزش تی آر ایکس TRX برای ارتش و تقویت آن ها در ابتدا تهیه شده باشد، اما فواید بسیاری دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد. مفهوم این ورزش بسیار ساده است، شما دست ها یا پاهایتان را با یک جفت کابل تمرین می دهید. در تی آر ایکس از وزن بدن خود و قدرت جاذبه زمین استفاده می کنیم. نوعی که از کابل ها برای قرار گرفتن خود استفاده می کنید باعث درگیر کردن ماهیچه ها در قسمت های مختلف بدن می شود. اما آیا تی آر ایکس به درد همه افراد می خورد!؟

تی آر ایکس بر روی همه تاثیرگذار است.

یکی از فواید بزرگ تی آر ایکس این است که از آن می توان به روش های مختلف و گسترده استفاده کرد و نیاز تمامی افراد با اهداف متفاوت را برطرف کرد. تی آر ایکس بر روی تقویت عضلات مختلف همچون عضلات هسته مرکزی، سرشانه ها، پاها و… کار می کند. تی آر ایکس در عین حال که یک ورزش قدرتی است می توان از آن لذت برد و استفاده از کابل ها باعث جذابیت آن شده است. مهم نیست چند ساله هستید، تی آر ایکس برای تمامی افراد مفید است. سالخورده، جوان، مادران تازه وضع حمل کرده، زن و مرد همگی می توانند از آن استفاده کنند.

فواید تی آر ایکس TRX

فواید تی آر ایکس TRX

شدت ورزش به شما بستگی دارد.

تی آر ایکس فقط برای تقویت عضلات هسته مرکزی بدن نیست، همانطور که قبلا گفته شد در هر سطح و برای تقویت هر عضله از آن استفاده می شود. با تی آر ایکس می توان به عضله سازی در تمام بدن رسید.

تی آر ایکس هرگز خسته کننده و راکد نمی شود.

ورزش هایی همانند پلنک، دراز و نشست و … را می توان با تی آر ایکس انجام داد. همین تنوع تی آر ایکس باعث می شود این ورزش ذهن و بدن را به چالش کشید.

عضلات بدن را به طور کامل تمرین می دهید.

تی آر ایکس یعنی ورزش مقاومتی تمام بدن، و این دقیقا همان کاری است این ورزش انجام می دهد. بر روی تمامی عضلات بدن کار می کند. اغلب تمرین های تی ار ایکس در یک زمان بر روی چند عضله مختلف مخصوصا عضلات شکم کار می کنند. تی آر ایکس می تواند بدون انجام یک دراز و نشست به شما شکمی عضلانی و اصطلاحا سیکس پک بدهد.

 

همچنین بخوانید:  گرم کردن بدن به روش پویا (دینامیک) و روش ایستاتیک

 

شما با تی آر ایکس ورزش های هوازی هم انجام می دهید.

با تی آر ایکس فقط عضلات خود را تمرین نمی دهید بلکه ضربان قلبتان هم بالا می رود. برخی تمرین های تی آر ایکس نیاز به نفس های عمیق و سریع دارد که این به معنای فعالیت قلب و شش ها است و باعث تقویت عضلات داخلی هم می شود. پس تی آر ایکس برای دوست داران هوازی یک ورزش عالی است.

ورزشی دارای فواید بسیار در زمانی کوتاه است.

با تی آر ایکس مقاومت بدن را بالا می برید، به عضلاتتان تعادل را هدیه می دهید، عضلات داخلی شکم را تقویت می کنید، ورزش های هوازی انجام می دهید و انعطاف پذیری خود را تقویت می کنید همه در مدت زمان 45 دقیقه تا یک ساعت، آیا این عالی نیست؟

و در آخر تی آر ایکس را زیر نظر یک مربی خوب انجام دهید.

مربی می تواند به شما تکنیک های لازمه و امنیت کار با دستگاه را آموزش دهید پس از آن خود نیز می توانید تمرین کنید. بدون وجود یک مربی خوب به تکنیک های لازمه دسترسی پیدا نخواهید کرد. اگر قبلا صدمه دیده اید قبل از شروع تی آر ایکس این مسئله را با دکتر یا مربی تان مطرح کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

پودر ریشه آشواگاندا را با خواص افزایش دهنده حجم عضلات در بدنسازی، مقوی میل جنسی، نیرو دهنده جسمی و فکری، آرام کننده ذهن، کمک به خواب راحت و عمیق و کاهش استرس، کاهش کلسترول ، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0