فواید شگفت انگیز آلوئه ورا

1623 بازدید
11 اسفند 96
سمانه

فواید شگفت انگیز آلوئه ورا را بدانید

امروزه شرکت های بسیاری در جهان از آلوئه ورا در تولید صنایع غذایی، مربا، نوشابه ها، کنسرو، کمپوت، ماست و دوغ، ژله، مارمالاد، سوپ های آلوئه ورا، چای، بستنی، عسل، ترشی، تافی، نان، ماکارونی و برنج استفاده می کنند. اکنون 50 هزار کمپانی در سراسر جهان محصولات آلوئه ورا را تولید می کنند. کشورهای کره و ژاپن قدیمی ترین مصرف کنندگان آلوئه ورا در طب سنتی خود هستند. استرالیا بالاترین میزان مصرف آلوئه ورا را دارد.

آلوئه ورا به عنوان یک محافظ طبیعی مواد غذایی

فواید شگفت انگیز آلوئه ورا

فواید شگفت انگیز آلوئه ورا

دانشمندان اسپانیایی از آلوئه ورا ژلی ساخته اند که می توان عمر نگهداری میوه ها را طولانی تر کند، محققان اسپانیایی می گویند که با استفاده از این ژل خوردنی می توان میوه ها را تازه نگهداشت، تحقیقات نشان داده است که یک لایه از این ژل می تواند به عنوان نگهدارنده طبیعی مواد غذایی به کار رود. این ژل که طعم و ظاهر میوه را تغییر نمی دهد می تواند به صورت یک پوشش کاملا طبیعی و بی ضرر جایگزین مواد نگهدارنده مصنوعی شود که بعد از برداشت میوه ها به آن ها اضافه می شود و زمان نگهداری آن ها را با حفظ تازگی و بدون تغییرات شیمیایی طولانی تر می کند و مانع فعال شدن باکتری ها و قارچ های عامل پوسیدگی میوه ها می شود.

به خاطر این توانایی عالی و قابل توجه ژل آلوئه ورا بهداشت و سلامت غذا را در سراسر جهان دچار تغییرات اساسی کرده است. غوطه ور نمودن میوه ها و سبزیجات در ژل آلوئه ورا، آلودگی آن ها را از بین می برد و تازگی آن ها را حفظ می کند و عمر نگهداری در قفسه را به میزان زیادی افزایش می دهد. شما خودتان می تواند مواد غذایی مختلفی را با ژل آلوئه ورا تازه نگهدارید و کاری کنید دیرتر خراب و فاسد شوند.

 

    همچنین بخوانید: خواص اثبا‌ت شده ی آلوئه ورا در حفظ سلامت 

 

آلوئه ورا اثرات آنتی اکسیدانی ویتامین ها را تقویت می کند !

این یک اثر جالب و ویژه آلوئه ورا است که اثر ویتامین ، ویتامین ای و آنتی اکسیدان های دیگر را بهتر می کند، در حقیقت آنتی اکسیدانی قوی است و احتمالا به علت اثر آن بر روی افزایش کیفیت خون است که به خون اجازه می دهد تا اکسیژن و مواد مغذی را به طور موثرتری به سلول های بدن انتقال دهد. در حقیقت اعتقاد بر این است که آلوئه ورا سبب می شود هر ماده مغذی به علت اثرات افزایندگی خون آن بهتر کار کند، دقیقا بر این اساس می توان گفت آلوئه ورا گیاهی ضد سرطان است.

آلوئه ورا سبب طول عمر می شود !

مطالعه بر روی موش های آزمایشگاهی نشان داده است که این گیاه طول عمر را تا ده درصد افزایش می دهد، خلاصه این تحقیق به این صورت است که خوردن آلوئه ورا به صورت خام و فرآوری شده به طور متوسط طول عمر را ده درصد افزایش می دهد و باعث کاهش مرگ و میر می شود. آلوئه ورا باعث کاهش لخته شدن خون می شود، همچنین برای بیماری های مزمن کلیوی و اختلالات کلیوی بسیار نافع شناخته شده است.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

عرق آلوئه ورا را با خواص کاهش دهنده قندخون، ضد اگزمای اطراف چشم، برطرف کننده ترشی معده و کیسه صفرا، ضد لک و جوش صورت، ترمیم بافت پوست و درخشان کننده آن، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0