topNotif

چگونه قلب یک زن را تسخیر و او را عاشق کنید؟

2317 بازدید
07 اسفند 97
بهاره
,,
بروزرسانی شده در تاریخ 3 دی 1400

چگونه قلب یک زن را تسخیر و او را عاشق کنید؟

وقتی صحبت از عشق و رمانس می شود زنان مشكلي ندارند، اما مردان در اين مورد گير مي كنند. آنان به راحتي خود را متقاعد مي كنند كه در هر زمان و هر مكان آماده ابراز عشق هستند. مهارت هاي احساسي مرد (يا فقدان آن ها) نقش مهمي در آمادگي جنسي زن ايفا مي كنند. ما در اينجا چند راه تجربه شده براي دست يافتن به رضايت قلبي زن را ارائه مي دهيم. اين راه هاي امتحان شده و از پنج هزار سال قبل تا به حال موفق بوده اند. حال در این مقاله به شما مردان محترم خواهم گفت که چگونه قلب یک زن را تسخیر و او را عاشق کنید؟

 

چگونه قلب یک زن را تسخیر و او را عاشق کنید؟

چگونه قلب یک زن را تسخیر و او را عاشق کنید؟

 

مردان و دنياي رمانتيك

اگر مردان از زنان تعريف و تمجيد نمي كنند، دليلش اين نيست كه نمي خواهند يا دوست ندارند، بلكه اهميت اين تعريف و تمجيد را درك نمي كنند. كتاب هاي مورد علاقه و پر فروش گواه اين علاقه است. زنان ساليانه ميليون ها دلار بابت كتاب هاي رمانتيك و عاشقانه پول مي پردازند. مجلات زنانه به عشق، ماجراهاي رمانتيك، روابط عاشقانه ديگران، ورزش، رژيم غذايي، بهتر خوردن و بهتر پوشيدن مي پردازند. بر عكس، مردان ميليون ها دلار صرف خريد كتاب ها و مجلات تكنيكي و تخصصي مي كنند. تعجبي ندارد وقتي پاي عشق و عالم رمانتيك به ميان مي آيد، بسياري مردان گيج و سرگردان مي شوند. مردان الگوي مناسبي براي رمانتيك بودن ندارند.

چگونه قلب یک زن را تسخیر و او را عاشق کنید؟

او را به رستوران دعوت كنيد

همان طور كه مي دانيد مرد از ديرباز شكارچي بوده است، او براي زن و فرزندان خود غذا تهيه كرد. به همين دليل ممكن است به ذهن مردي خطور كند كه تهيه غذا براي زن احتمالا احساساتي را در او بر مي انگيزد. بله. صحيح است. بنابراين دعوت او به رستوران، حتي اگر گرسنه نباشد، برايش مهم است. پختن غذا براي زن حتي اثري عميق تر بر او مي گذارد و نشان مي دهد كه مرد براي زن و سلامتي او ارزش قائل است.

 

همچنین بخوانید:  قانون های طلایی عشق ورزی

 

شومينه را با چوب روشن كنيد

اگرچه روشن كردن شومينه با گاز براي زن به راحتي امكان پذير است، اگر مرد بخواهد محيطي رمانتيك فراهم كند بايد از يك دسته چوب استفاده كند. هزاران سال از جمع آوري چوب به دست مردان و برافروختن آن براي ايجاد گرما و دفاع از زن مي گذرد و اين عمل هميشه زن را احساساتي و رمانتيك كرده است. اين نشانه اين واقعيت است كه مرد محض خاطر زن پيشقدم شده تا نياز او را بر طرف كند نه براي خاطر خود آتش.

به او گل هديه دهيد

بسياري از مردان قدرت يك دسته گل تازه را درك نمي كند. مردان از خود مي پرسند چرا پولم را صرف چيزي كنم كه دو روز بعد مي پلاسد و بايد دور ريخته شود. عقل و منطق مرد او را وادار به خريد يك گلدان گل می کند تا چند شاخه گل. اگر به گلدان گل رسيدگي كافي شود مدت ها باقي مي ماند و از نظر اقتصادي هم مقرون به صرفه است. ولي زن اين گونه فكر نمي كند. او فكر مي كند به فرض اينكه گل خراب شود و دور ريخته شود، مرد مجددا مرد دسته گل ديگري برايش مي آورد و محيط را بار ديگر رمانتيك مي كند و نياز عاشقانه او را بر آورده مي سازد.

هرگز فراموش نكنيد كه زن موجودي رمانتيك است. او از هديه هايي مانند گل و شكلات لذت مي برد. با او احساساتي و رمانتيك باشيد و در هر فرصتي در مورد اين مطلب با او صحبت كنيد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

گل نسترن را با خواص کاهش کلسترول، درمان دیابت، جلوگیری از روماتیسم، پیشگیری از بروز بیماری های قلبی، درمان مشکلات گوارشی، تنظیم فشارخون، بهبود گردش خون، رفع بوی بد بدن، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0