topNotif

مراقب رفتارهای خود باشید و این نکات مهم را فراموش نکنید

1417 بازدید
18 آذر 97
سمانه
,
بروزرسانی شده در تاریخ 26 آذر 1400

مراقب رفتارهای خود باشید:

شیر را از داخل ظرف آن ننوشید.

وقتی دهان خود را به قوطی شیر می چسبانید تعداد کثیری باکتری مضر از دهان شما به سر قوطی منتقل می شود. ضمنا چند قطره از آنزیم هایی هم که پروتئین شیر را تجزیه می کنند و هضم آن آسان می سازند از گونه های شما سرازیر می شود. بقیه حق دارند شما را سرزنش کنند.

بگویید بله.

به زبان آوردن کلماتی مثل آه، هاا یا اوهوم را فراموش کنید. هوش و سواد خود را با استفاده از کلمات تاییدی قوی مانند بله به جای هر کلمه دیگری نشان بدهید.

قاشق را کنار بگذارید.

هنگام استفاده از قاشق وقتی دیدید که دیگر چیزی در قاشقتان قرار نمی گیرد، آن را زمین بگذارید. و گرچه افراد با نزاکت می گویند وقتی سوپ کافی در کاسه نبود که بشود آن را با قاشق برداشت می توانید کاسه را بلند کنید اما شما این کار را نکنید. فقط اگر نی هایی که از کمر خم شده اند در دسترس دارید می توانید بقیه سوپ را به وسیله آن در دهانتان بکشید. اما در مورد سوپ های غلیظ این طریقه عمل نمی کند.

فراموش نکنید که همسر شما اسمی دارد.

وقتی در مورد شریک زندگی خود حرف می زنید به جای اینکه از ضمیر او استفاده کنید نام وی را به زبان بیاورید. اینکه آن قدر برای همسر خود احترام قائل هستید که با اسم از او یاد می کنید ابهتی به روابط شما می دهد.

کوتاه خوشامدگویی کنید.

وقتی در یک گردهمایی خانوادگی یا کاری به دیگران خوشامد می گویید کارتان را مختصر کنید. شما قصد سخنرانی ندارید پس سعی کنید در مدت کمتر از سی ثانیه حرفهایتان را بزنید.

مراقب رفتارهای خود باشید

مراقب رفتارهای خود باشید

محکم دست بدهید.

یک دست دادن خوب چه در مورد خانم ها و چه آقایان اقدامی است که شخصیت و اعتماد فرد را نشان می دهد. برای این که مشت های قوی داشته باشید فشردن یک توپ لاستیکی را روی میز تمرین کنید. سعی نکنید که استخوان های طرف مقابل را بشکنید. فقط نشان بدهید که فردی محکم و قوی هستید بدون اینکه درد یا جراحتی در دست طرف مقابل ایجاد نمایید.

اشخاص مهم را برای شام به منزلتان دعوت کنید.

نترسید. بدترین کاری که رئیس شما یا آن شخص مهم می تواند بکند این است که به شما بگوید نه.

  • با کسانی که کار ندارند در مورد کار حرف نزنید.
  • وقتی غذا روی میز است آرنج تان را از روی آن بردارید.
  • همیشه لبخند بزنید.
  • به خاطر بسپارید که راحت ترین شکل خوردن مارچوبه این است که آن را با انگشتهایتان بردارید.
  • سکسکه کردنتان مهم نیست اما وقتی می خواهید سرفه کنید به بقیه اطلاع بدهید.
  • دندان هایتان را مقابل دیگران خلال نکنید.

 

همچنین بخوانید: یک خانم در اداره و محیط کار

 

فراموش نکنید که پول موضوع خسته کننده ایست.

در مورد موضوعات مالی با کسی جز اقوام نزدیک و حسابدارتان حرف نزنید. موضوع کسالت آوری است. البته مگر اینکه حرف بر سر مسائل مالی شخص دیگری باشد در آن صورت اشکالی ندارد که حرف پول را به میان بکشید.

قاشق و چنگالتان را در پایان مورب بگذارید.

وقتی در رستوران یا خانه دوستی غذا خوردنتان را تمام کردید قاشق و چنگال خود را به شکل مورب در قسمت سمت راست بشقاب قرار بدهید. این به کسی که غذا را سرو می کند نشان می دهد شما دیگر نمی خواهید غذا بخورید.

هر بار فقط یک لطیفه بگویید.

یک لطیفه می تواند دوستان شما را از خنده روده بر کند. دو لطیفه شاید لبخند بر لبانشان بیاورد اما وقتی به لطیفه سوم یا چهارم می رسید هر چقدر هم که جالب و خنده دار باشند دیگران خسته می شوند. هر بار فقط یک لطیفه بگویید تا از نظر دیگران آدم کسالت آوری شناخته نشوید. موقع لطیفه گفتن متذکر نشوید که استعدادی در بامزه تعریف کردن آن ندارید. لطیفه ای را که می خواهید تعریف کنید، از اول تا آخر خوب به خاطر بسپارید که وسط کار هاج و واج نمانید. مراقب باشید که هنگام گفتن لطیفه حتما لبخند بزنید و اگر از لطیفه گفتن لذت نمی برید این کار را نکنید.

بیش از 20 دقیقه تاخیر نکنید.

حساب احتمالی برای دیر کردن در کشورهای مختلف فرق می کند. مثلا نیویورکی ها تا نیم ساعت تاخیر را کاملا قابل قبول و مودبانه می دانند. محض اطمینان بیشتر از 20 دقیقه در گردهمایی ها تاخیر نداشته باشید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

نعنا خشک را با خواص زياد کننده شير مادران، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0