مشاوره رایگان و تخصصی طب سنتی

21 مرداد 96
عطارک

مشاوره رایگان و تخصصی طب سنتی

بی شک در هر خانواده یک نفر هست که دیگران را به مصرف گیاهان دارویی ترغیب می کند. حتما تاکنون شما نیز به این اصل که گیاهان دارویی باعث سازگاری بیشتر با بدن و رفع عوارض جانبی می شوند، رسیده باشید. خوشبختانه امروزه با افزایش استقبال مردم به مصرف گیاهان دارویی، علی الخصوص دمنوش های ترکیبی روبرو هستیم؛ در دم نوش های ترکیبی معمولا چند گیاه جهت رسیدن به یک منظور و هدف با هم ترکیب می شوند و به همین جهت ظرف مدت کوتاهی، تاثیرات خوب و قابل ملاحظه ای برای مصرف کننده خواهند داشت.
اما آنچه که کمتر به آن توجه می شود این است که اگرچه گیاهان دارویی منشا طبیعی دارند و در مقایسه با داروهای شیمیایی عوارض کمتری ایجاد می کنند اما مصرف بی رویه یا غیر علمی برخی از این گیاهان می تواند موجب عوارض ناخواسته و حتی مسمومیت های شدید گردد؛

مصرف دمنوش ها نیز همانند داروهای شیمیایی باید با آگاهی و پس از اطلاع از سازوکار عمل آن ها باشد.

 

مشاوره

مشاوره

 

در فروشگاه اینترنتی عطارک با استقبال و درخواست شما بازدیدکنندگان گرامی بر آن شدیم تا این اطلاعیه را منتشر و اعلام کنیم که ما تنها در زمینه فروش گیاهان دارویی فعالیت داشته و هیچ گونه مشاوره و تجویز در خصوص درمان بیماری ها و روش مصرف گیاهان ارائه نمی دهیم؛ چرا که با در نظر گرفتن شرایط بدنی (اعم از جنسیت، وزن، سن، طبع، شهر و یا محل سکونت و …) نوع و روش مصرف گیاهان دارویی برای هر فرد متفاوت خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم تا جهت مشاوره و شناخت و برطرف کردن بیماری ها به متخصص طب سنتی مراجعه تا بصورت حرفه ایی و تخصصی مشاوره و درمان شوید.

از مزاج خودتون اطلاع ندارید؟!

از این لینک استفاده نمایید

 

0