topNotif

منافذ باز پوست شما در 3 روز برای همیشه از بین خواهد رفت

3728 بازدید
27 بهمن 97
سمانه
,
بروزرسانی شده در تاریخ 2 دی 1400

منافذ باز پوستتان در 3 روز برای همیشه از بین خواهد رفت!

منافذ باز بر روی پوست، به پوست اجازه نفس کشیدن می دهند. این منافذ در جوانی به سختی قابل رویت هستند، اما با افزایش سن رشد آن ها نیز افزایش می یابد. منافذ های بزرگ روی پوست به نظر ناخوشایند می رسند و می توانند ظاهر شما را خراب کنند، به این دلیل است که هر کس که منافذ بزرگ بر روی پوست دارد سریعا خواهان از بین بردن آن ها است. به جای استفاده از محصولات و درمان های تجاری، از مواد طبیعی برای از بین بردن این منافذ استفاده کنید.

منافذ باز پوست شما در 3 روز برای همیشه از بین خواهد رفت

منافذ باز پوست شما در 3 روز برای همیشه از بین خواهد رفت

سرکه سیب، تونر پوست

(تونر: محلول مایع و گاها سوزاننده که پاک کننده پوست است.)

مواد مورد نیاز

  • یک قاشق غذاخوری سرکه سیب طبیعی
  • دو فنجان آب

چگونه از این مواد استفاده کنیم؟!

مخلوط را در یک بطری اسپری بریزید. صورت خود را با آب یا مقدار کمی شامپو بشویید. مخلوط را به صورت خود اسپری کنید و بگذارید خشک شود. در انتها صورت خود را با روغن نارگیل اسپری کنید.

چرا این مخلوط برای از بین بردن منافذ پوست مفید است؟

سرکه سیب باعث بسته شدن منافذ پوست می شود، و باعث حفظ پایداری سطح پوست می شود و از عفونت های پوستی جلوگیری می کند.

 

همچنین بخوانید:  درمان افتادگی پوست صورت با 5 ماسک طبیعی

 

ماسک سفید تخم مرغ

مواد مورد نیاز

  • یک عدد سفیده تخم مرغ
  • دو قاشق غذاخوری جوپرک
  • دو قاشق غذاخوری آب گرفته شده لیمو ارگانیک و طبیعی

چگونه از این مواد استفاده کنیم؟

مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیری تهیه شود. خمیر را به مدت 30 دقیقه بر روی پوست قرار دهید. پس از 30 دقیقه پوستتان را بشویید.

چرا این ماسک برای از بین بردن منافذ پوست مفید است؟

بله، ممکن است عجیب به نظر برسد، اما سفیده تخم مرغ واقعا فواید زیادی برای پوست دارد، چرا که سفیده تخم مرغ دو ماده معدنی مورد نیاز پوست را دارا است، پروتئین و کلاژن. چیزی که نتایج بسیار خوبی برای افرادی که چین و چروک، التهاب پوست و خط اخم دارند، دارد. پروتئین موجود در سفیده تخم مرغ می تواند الاستیک پوست را حفظ و بازسازی کند، چیزی که باعث کاهش چین و چروک پوست می شود.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

جوپرک را با خواص کاهش خطر ابتلا به افزایش فشار خون، دیابت و بیماری های قلبی و…، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0