topNotif

میان وعده های نارگیلی سالم و خوشمزه

1922 بازدید
29 اسفند 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 3 دی 1400
میان وعده های نارگیلی سالم و خوشمزه

میان وعده های نارگیلی سالم و خوشمزه

میان وعده های خوشمزه و سالم نارگیلی

در این مطلب با طرز تهیه میان وعده های نارگیلی و اسنک های انرژی بخش، پروتئینی و سالم برای میان وعده، پذیرایی از مهمانانتان، پس از ورزش و استفاده در سفرها آشنا می شوید.

اسنک های پروتئینی نارگیلی ماچا

ماچا را در همه جا همانند، کیک های ماچا، بیسکوبیت های ماچا و … می توان یافت. اگر شما نمی دانید ماچا چیست؟ ماچا برگ پودر چای سبز است که آن را تصفیه کرده و استفاده می کنند. ماچا آنتی اکسیدان قوی دارد که برای سلامت قلب، جلوگیری از سرطان و انرژی بخشی مقوی است.

حال ممکن است برایتان سوال پیش آید که چرا فقط چای سبز ننوشیم در حالی که ماچا از چای سبز تهیه می شود!؟ چای ماچا ده برابر آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به چای سبز دارد، قانع کننده است نه؟

اما همه چای های ماچا به یک صورت تهیه نمی شوند، بیشتر ماچاهایی که در کافی شاپ ها سرو می شوند بسیار شیرین هستند. پس سعی کنید از مصرف چای ماچا در کافی شاپ ها خودداری کنید زیرا در کنار خواص فوق العاده آن مقدار زیادی هم شکر جذب خواهید کرد.

میان وعده های نارگیلی سالم و خوشمزه

میان وعده های نارگیلی سالم و خوشمزه

برگردیم به اسنک پروتئینی مان، اگر قبلا اسنک پروتئینی یا انرژی بخش درست نکردید به یک ملاقه خوب نیاز دارید. گاهی دلمان هوس خوردنی های شیرین می کند در این زمان اسنک ماچا یک انتخاب عالی است. در کنار این مسئله پودر نارگیل و ماچا واقعا خوشمزه هستند و مصرف اسنک پروتئینی خواص زیادی برای سلامتی و عضله سازی دارد. شما در کنار پودر نارگیل و ماچا به پودر پروتئین هم نیاز دارید، پودر پروتئینی که شکر کم، فیبر بالا داشته باشد.

مواد لازم

  • 1 فنجان پودر نارگیل
  • 1/4 فنجان آرد نارگیل یا هر آرد دیگری بسته به دلخواه
  • 1 قاشق غذاخوری پودر پروتئین
  • 1 قاشق غذاخوری پودر ماچا
  • 2 قاشق غذاخوری روغن خوراکی نارگیل که از قبل ولرم شده
  • 2-3 قاشق غذاخوری شیره افرا،  انگور یا خرما بسته به دلخواه خود.

دستور تهیه

همه مواد را به غذاساز یا مخلوط کن اضافه کنید. تا مواد کاملا مخلوط شوند. سپس مواد را به شکل توپ هایی گرد به اندازه یک اینچی درآورید. 1-2 ساعت قبل از مصرف مواد را داخل یخچال در ظرف دربسته قرار دهید. این اسنک پروتئینی را تا 1 هفته می توانید در یخچال نگهداری کنید. مواد را 1-2 ساعت قبل از مصرف داخل یخچال نگهداری می کنیم تا از جدا شدن آن ها هنگام مصرف خودداری کنیم.

 

همچنین بخوانید:  فواید چای نارگیل برای سلامتی بدن

 

اسنک انرژی بخش نارگیلی

مواد لازم:

  • یک فنجان نارگیل خردشده
  • 1 تا نصف قاشق غذاخوری شیر گیاهی مانند شیر بادام
  • 2 قاشق غذاخوری کره نارگیل
  • 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل خوراکی
  • 1 قاشق غذاخوری شهد آگوا یا عسل نیاز است.

دستور تهیه:

شیر بادام و نارگیل خرد شده را با هم مخلوط کنید، بافت مرطوبی به دست می آید، از شیر بیشتری استفاده نکنید تا مواد شل و خیس تری نداشته باشید. سپس شهد طبیعی یا عسل را اضافه کنید و مواد را مخلوط نمایید. روغن و کره نارگیل را داخل ظرفی ریخته و بر روی سماور یا کتری قرار دهید تا مواد به مایع تبدیل شوند. یا می توانید از مایکروویو استفاده کنید و مقداری مواد را گرم نمایید. گرم کردن مواد کافی است، اگر کره نارگیل را داغ کنید خواص خود را از دست می دهد. سپس روغن و کره را با نارگیل خرد شده مخلوط کنید و به اندازه توپ های کوچک درآورید. میان وعده انرژی بخش نارگیلی شما آماده میل کردن است. این اسنک ها را در جای سرد و خشک نگهداری نمایید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

پودر نارگیل را با خواص کمک به عملکرد کلیه ها و مثانه، سالم سازی پوست و مو و جوان سازی، بهبود عملکرد مغز، تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از ناباروری مردان، کاهش کم خونی، جلوگیری از آرتروز و پوکی استخوان، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

برچسب ها:
توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

1
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

  1. mahnaz.kh
    1 فروردین 1398

    salam khastam nazrmo comment konm man az in mian vade estfade krdm mofid bod merci

0