نسخه های گیاهی ضدنازایی و ناباروری قسمت2

7931 بازدید
24 آذر 96
سمانه
,,

نسخه های گیاهی ضدنازایی و ناباروری زنان (قسمت دوم)

در مقاله قبل با چند نسخه گیاهی ضدنازایی و ناباروری زنان آشنا شدیم. در ادامه شما را با چند نسخه گیاهی دیگر ضد نازایی و ناباروری آشنا خواهیم کرد.

جوشانده ترکیبی ابهل :

از جمله فرآورده هایی که به صورت خوراکی، جهت تصفیه رحم و آماده سازی رحم برای زایمان مورد استفاده قرار می گیرد، جوشانده ترکیبی ابهل (میوه سرو کوهی) است.

ترکیبات: 15 گرم ابهل، 15 گرم ریشه ایرسا، 15 گرم بسفایج، 15 گرم تخم شوید، 15 گرم تخم هویج، 15 گرم بهمن پیچ، 15 گرم گل بابونه، 15 گرم گل بومادران، 15 گرم بادیان و 750 میلی لیتر آب مورد نیاز است.

روش تهیه جوشانده ابهل :

گیاهان فوق را پس از نیم کوب کردن با هم مخلوط کنید و به 10 قسمت مساوی تقسیم نمایید، سپس روزی یک قسمت آن را داخل قوری ریخته و آب را به آن اضافه نموده و 20 دقیقه به آرامی بجوشانید، بعد آب آن را صاف کرده و در دو وعده صبح و عصر میل کنید و این عمل را تا 10 روز متوالی تکرار نمایید.

نسخه های گیاهی ضدنازایی و ناباروری قسمت2

نسخه های گیاهی ضدنازایی و ناباروری قسمت2

محلول ترکیبی زبان گنجشک :

برای کمک به بارور شدن رحم زن، از محلول ترکیبی زبان گنجشک 2 روز بعد از پاک شدن از خون قاعدگی به صورت شیاف بهره بگیرید.

ترکیبات : 5/3 مثقال میوه زبان گنجشک، یک چهارم مثقال (حدود 1 گرم) زعفران، مقداری آب و کمی پنبه نیاز است.

روش تهیه محلول زبان گنجشک :

میوه زبان گنجشک و زعفران را نرم ساییده و با هم مخلوط کنید، سپس آن را در 2 قاشق غذاخوری آب یا بیشتر حل نموده، کمی پنبه را به آن آغشته کرده و در داخل واژن شیاف کنید (بمالید).

قاووت ترکیبی تخم انجره :

استفاده مداوم از قاووت ترکیبی تخم انجره (گزنه) در طول 7 روز متوالی و ادامه آن تا بهبودی کامل (در صورت نیاز) تاثیری ماندگار بر درمان نازایی و رفع ترشحات غیر چرکی رحم زنان نازا دارد.

ترکیبات : 1 مثقال تخم انجره (گزنه)، 1 مثقال صمغ عربی، 1 مثقال کندر، 1 مثقال مرمکی، 2 مثقال گلنار، 1 مثقال گل ارمنی، کمی پودر شکر سرخ، 2 مثقال میوه درخت سرو (جوز السرو)، 1 مثقال ریشه مرجان یا ریشه ایرسا مورد نیاز است.

روش تهیه قاووت انجره :

کلیه اجزای فوق را نرم ساییده و با هم مخلوط کنید، سپس آن را به 7 قسمت مساوی تقسیم نموده و روزی 1 قسمت آن را در 2 وعده صبح و عصر میل کنید.

 

همچنین بخوانید:  نازایی در زنان و راهکارهای درمان آن

 

تونیک ترکیبی حب الرشاد (تخم شاهی) :

چنانچه نازایی به دلیل نقصان در عمل تخمک گذاری در زنان یا توقف و کاهش عمل اسپرم سازی در مردان به وجود آمده باشد، مصرف تونیک ترکیبی حب الرشاد (تخم شاهی) توصیه و تجویز می شود.

ترکیبات : 10 مثقال تخم شاهی، 10 مثقال تخم هویج، 10 مثقال تخم پیاز، 6 مثقال رازیانه، 6 مثقال زیره سیاه، 3 مثقال جوز هندی، 2 مثقال زنجبیل، 2 مثقال دارچین، 4 مثقال تخم یونجه، 4 مثقال تخم شبدر، 4 مثقال تخم کلم، 4 مثقال تخم شلغم، مقداری آب هویج و مقداری شیر تازه گاو مورد نیاز است.

روش تهیه تونیک تخم شاهی :

گیاهان فوق را نرم ساییده و با هم مخلوط کنید، سپس روزی 3 قاشق غذاخوری از آن را با کمی آب هویج و چند روز با شیر تازه میل کنید.

نسخه های گیاهی ضدنازایی و ناباروری قسمت2

نسخه های گیاهی ضدنازایی و ناباروری قسمت2

سایر نسخه های گیاهی ضد نازایی و ناباروری !
نسخه 1 :

جهت درمان نازایی که به علت سردی مزاج رحم باشد، استفاده مداوم از چای زنجبیل همراه با کمی نبات یا عسل در طول چند هفته متوالی مفید و موثر است.

نسخه 2 :

اگر نازایی به جهت فقر غذایی و لاغری مفرط باشد، از غذاهایی که حاوی پروتئین و فسفر به میزان زیادی بوده و حاوی کلر بالایی هستند استفاده نمایید.

نسخه 3 :

جهت کمک به ضدعفونی شدن رحم و آماده شدن آن برای زایمان هر روز 5 گرم شحم (گوشت داخلی) میوه حنظل را در مقداری آب بجوشانید و پس از کمی سرد شدن واژن را با آن شستشو دهید.

نسخه 4 :

جهت درمان نازایی که به دلیل کثرت گرمی مزاج حاصل شده باشد 25 گرم لعاب تخم خرفه را با کمی سکنجبین مخلوط نموده و تا بهبودی کامل روزی 2 مرتبه (صبح و عصر) میل کنید.

نسخه 5 :

میوه زبان گنجشگ از جمله گیاهان بسیار مفیدی است که از قدیم الایام به عنوان یکی از داروهای موثر جهت درمان نازایی و کمک به باردار شدن زن نازا مورد استفاده قرار می گرفته است، چنانچه زنی نازا که تخمدان های وی سالم و عمل تخمک سازی در آنها طبیعی است اما رحم او به عللی آمادگی پرورش جنین را ندارد، مقداری میوه زبان گنجشگ را پودر کرده و پس از پاک شدن از خون قاعدگی به خود بگیرد (روی واژن و به داخل رحم خود بپاشد) پس از نزدیکی امکان باردار شدن او زیاد می شود.

 

همچنین بخوانید:  ناباروری در مردان

 

نسخه 6 :

شستشوی واژن و اطراف آن به مدت 3 روز متوالی پس از پاک شدن از خون قاعدگی در دو وعده صبح و عصر با جوشانده 5 گرم دانه اسفند نیم کوب شده در 750 میلی لیتر آب به مدت 15 دقیقه جهت کاهش ترشحات زنانگی و کمک به درمان نازایی مفید و موثر است.

نسخه 7 :

از جمله نسخه های مجرب، جهت کمک به باردار شدن زن نازا استفاده از جوشانده نیم مثقال زیره (سبز یا سیاه) به طور روزانه در 2 وعده صبح و عصر همراه با کمی شیر و تکرار این عمل تا پایان روزهایی که خون قاعدگی در آنها جریان دارد می باشد.

نسخه 8 :

چنانچه نازایی به دلیل ترشحات زیاد زنانگی و خونریزی های نامرتب رحمی به وجود آمده باشد، 5/3 مثقال درمنه ترکی را نرم ساییده و در دو قاشق غذاخوری شیر تازه گاو حل نموده و دو روز بعد از پاک شدن از خون قاعدگی با پنبه به صورت شیاف استعمال کنید.

نسخه 9 :

استفاده از فرآورده های گیاهی نظیر دم کرده، جوشانده، شربت، عرق، تنتور و غیره که حاوی گیاه سنبل ختایی (که یک گیاه تقویت کننده دستگاه تولید مثل است)، شبدر گل قرمز که یک گیاه پاک کننده بوده و حاوی ترکیبات استروژن می باشد، نعنا فلفلی (که محرک نیروی جنسی است) و گل همیشه بهار (که ضعف دستگاه تناسلی را کاهش می دهد) باشند، جهت درمان نازایی و کمک به باردار شدن زنان نازا مفید و موثر است.

نسخه 10 :

از جمله داروهای موثری که نقش به سزایی در زیاد کردن قدرت باروری و ازدیاد اسپرم دارد مصرف مداوم روزانه یک استکان از مخلوط عسل و آب پیاز مفید (به نسبت مساوی) در دو وعده صبح و عصر و تکرار آن تا چند هفته متوالی می باشد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

بذر شاهی را با خواص درمان لکه های پوستی، درمان بوی زیر بغل، تقویت بینایی، درمان اسهال، درمان یبوست، درمان آسم، تقویت قوای جنسی، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0