topNotif

نکاتی درباره آرایش متناسب

1539 بازدید
19 اسفند 96
آلاله
,
بروزرسانی شده در تاریخ 2 دی 1400

نکاتی درباره آرایش متناسب ؛ مد روز آرایش کنید

آرایش یکی از قدرتمندترین دوستان شماست. پس استفاده از آن را به هیچ وجه متوقف نکنید. با وجود این هرچه سنتان بالاتر می رود جای کم تری برای اشتباه باقی می ماند وقت آن رسیده که در مورد شیوه آرایش خود تجدید نظر کنید و در این کار خبره ی واقعی شوید.

تسلیم نشوید

نباید به بهانه این که خوب نمی بینید آرایش کردن را کنار بگذارید، عادت کنید که از آینه دارای امکان بزرگ نمایی برای دیدن صورت یا چشمان خود استفاده کنید و در آخر کار با استفاده از عینک دوباره خود را وارسی کنید، در پایان با استفاده از همان عینک لب های خود را رژ لب بزنید.

کرم های زمینه ساز و پودر گونه در مصرف آن ها صرفه جویی کنید

کرم های زمینه ساز به جای کرم های مرطوب کننده رنگدار، از کرم های زمینه ساز از نوع ضد آفتاب آن استفاده کنید. پودر گونه رنگی، به جای رنگ قرمز از سایه های نارنجی استفاده کنید اما مواظب باشید که پر رنگ نباشد، پودر گونه را به وسیله برس های مخصوص از مرکز گونه تقریبا به موازت پره های بینی به کناره های سمت بالا بکشید، این گونه آرایش چهره را کشیده به سمت بالا نشان می دهد.

پودر صورت، از پودر صورت به مقدار بسیار کم استفاده کنید چون چروک های صورت را نمایان تر می سازد، رنگی را انتخاب کنید که رنگ کرم پودر آرایشی تان نباشد، آن را به وسیله برسی بزرگ بر روی قسمت های براق صورت مانند چانه، بینی، پیشانی بکشید، نوع فشرده آن را برای مصرف روزانه بخرید.

نکاتی درباره آرایش متناسبمواظب چشم ها باشید

جدا خودداری کنید :

  1. از خط چشم های مایع که چهره شما را خشن تر و سنتان را بیشتر نشان می دهد
  2. مژه مصنوعی، ریمل زیاد که مژه ها را به هم می چسباند و ناصاف می کند
  3. سایه های آبی روشن، سبز روشن و رنگ های زننده

همه این ها حتی برای بیست و پنج سال پیش شما نیز مناسب نیستند.

 

همچنین بخوانید:  اصول مراقبت و زیبایی لب ها

 

بی درنگ استفاده کنید : با استفاده از مداد مخصوص خط چشم قهوه ای رنگ برای کشیدن خط خارج چشم ها، دو یا سه رنگ سایه چشم سبز زیتونی تیره، قهوه ای و بنفش تیره، سایه چشم صدفی، سفید یا صورتی، عصر ها خیلی کم و ملایم زیر ابروهایتان را آرایش کنید.

آیا می دانستید !؟

آرایش لب ها بسیار گول زننده است، چون با گذشت زمان حالت لب ها تغییر می یابد، لازم است که آن ها را با نهایت احتیاط ممکن اصلاح کنید. سعی نکنید با بیرون زدن رژ لب ها آن ها را بزرگ تر جلوه دهید، نتیجه کاملا نامناسب خواهد بود. مواظب باشید هنگام رژ زدن دندان هایتان را لک نکنید. از رژ لب هایی با رنگ های تند ماننده قهوه ای، جگری و .. استفاده نکنید چون این رنگ ها زننده هستند. با توجه به رنگ مو و پوست خود از رنگ های قرمز، صورتی یا رنگ های سایه دار استفاده کنید. پیش از استفاده از رژ لب یا برق لب دور لب را خط بکشید که از پخش شدن رژ لب در اطراف دهانتان جلوگیری شود.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن زنجبیل را با خواص تسکین دردهای شکمی، درمان مسمومیت غذایی، درمان حالت تهوع، درمان اختلالات تنفسی، کاهش التهاب، درمان مشکلات قاعدگی، محافظت از سلامت قلب، افزایش سلامت پوست سر، کاهش شوره سر، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0