وسواس چیست و چگونه آن را درمان کنیم

3346 بازدید
20 دی 96
سمانه

وسواس (غذایی، جنسی، رفتاری، دینی و…)

وسواس چیست و چگونه آن را درمان کنیم

درمان ها و ریشه های مشترک، دستورات اصلاح سودا، افسردگی، اضطراب، ضعف اعصاب بر درمان وسواس مفید هستند. طب سنتی علت وسواس را غلبه سودا بر بدن می داند، کم شدن رطوبت خون یا خشکی آن در بدن موجب می شود فرد در کارهای خود بیش از حد پافشاری کند.

پیاده روی و شنا برای درمان بسیار مفید است. مصرف یک انار ترش و شیرین کامل یا شربت زرشک همراه نمک و عسل به جای انار و غذاهای با طبیعت گرم و تر، رقیق کننده های خون مثل لواشک طبیعی، آلبالو، گیلاس، زردآلو، استفاده از عطرهای گرم موقع خواب و مصرف سرکه انگبین و شربت آبلیمو با عسل در رفع وسواس درمانگر است.

ابتدا عامل را پیدا کرده سپس به درمان بپردازند، اگر وسواس از غلبه سودا است، سودا بر بخورند و اگر از غلبه بلغم است، بلغم زدا بخورند و اگر از کمی خونی است قرص خون بخورند.

وسواس چیست و چگونه آن را درمان کنیم

وسواس چیست و چگونه آن را درمان کنیم

اقداماتی که در زمینه وسواس جنسی باید صورت بگیرد :

رفع کم خونی ناشی از سقط جنین، رفع اضطراب و افسردگی و اختلال روانی، رفع خستگی جنسی و ضعف جنسی و کاهش میل جنسی، رفع کاهش هورمون استروژن، رفع قاعدگی نامنظم و درد قاعدگی، مطالعه و یادگیری مهارت های همسرداری و خانه داری، عمل به نسخه وسواس

نسخه های ضد وسواس، مالیخولیا، دیوانگی :

هر روز نصف قاشق چای خوری  نارمشک مخلوط با عسل گردد و میل شود، تمام گیاه گلپر ضد هیستری و ضد صرع است، کاهو بدون سس برای بیماران عصبی مسکن اعصاب، خواب آور و آرامبخش است و حتی تشویش و نگرانی و اضطراب را از بین می برد، همچنین اثر ضد تشنج دارد و در درمان مالیخولیا مفید است. خوردن سه انار هر روز، هر نوع وسواس را درمان می کند. خوردن چهار ماه، هر روز یک لیوان سرکه انگبین و انجام دو مرحله حجامت که یک مرحله اش حجامت سر باشد وسواس را درمان می کند.

 

همچنین بخوانید:  بیماری اختلال وسواس فكری-عملی (OCD) چیست؟

 

درمان وسواس چک کردن :

در بعضی افراد وسواس چک کردن وجود دارد مثلا مطمئن نیستند شیر گاز را بسته اند یا اجاق را خاموش کرده اند یا از این قبیل کارها، عدس، بادنجان، قارچ، فلفل دلمه ای، کلم و دیگر مواد غذایی سودا زاها را مصرف نکنند.

این افراد مواد غذایی با طبیعت سرد و خشک نخورند و بیشتر مواد غذایی گرم و تر باید میل کنند، یک ماه صبح و شب یک قاشق مربا خوری اسپند میل نمایند و نیاز به انجام فصد دارند. از دم کرده اسطوخودوس و افتیمون هر شب یک لیوان میل کنند. روزانه یک لیوان حاوی ترکیب عرق بیدمشک، گلاب و بهارنارنج را به مرور میل کنند. ورزش مناسب و سبک انجام دهند، آب سیب با لیمو ترش تازه بخورند، روزی دو لیوان شیر و بادام بخورند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

افتیمون را با خواص  درمان وسواس، جنون، تسکین سردرد، تصفیه خون، تقویت کبد، رفع بی حسی و درمان خواب رفتن اعضای بدن، تقویت نیروی جنسی و درمان زودانزالی، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

1
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

  1. زهره باقري
    29 خرداد 1402

    مطالب تون کم نطیر هستن. من دنبال درمان وسواس با حجامت بودم خیلی گشتم. در َ مطالب شما اشاره ای شده یود

0