topNotif

چاقی و اضافه وزن در 50 سالگی

2010 بازدید
20 فروردین 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 28 آذر 1400

چطور با چاقی و اضافه وزن در 50 سالگی روبرو می شویم !؟

خیلی از زنان در حدود پنجاه سالگی اضافه وزن پیدا می کنند، با این همه دلیل اضافه وزن پیدا کردن و چاق شدن همه مانند هم نیست.

یاد بگیرید عادت های غذایی خود را تغییر دهید !

سوخت و ساز بدن شما دیگر مانند گذشته نیست. شما باید این را بپذیرید و عادت های غذایی خود را تغییر دهید. کاهش کالری هایی که روزانه به بدن می رسد به معنی محرومیت و گرسنگی کشیدن نیست. موضوع این است که بتوانید در غذاهای مصرفی خود تجدید نظر کنید و مواد غذایی کم کالری را به مصرف برسانید، چون کالری زیادی در بدن به چربی بدل می شود و زیان بار است. پس باید غذاهای مصرفی خود را با کالری خوب جایگزین کنید. این کار را می توانید با مطالعه کتاب های سودمند و یا مشاوره با متخصصان تغذیه به انجام برسانید و اجازه دهید آنان بر عادت های غذایی جدید شما نظارت داشته باشند. هر گزینه ای را که انتخاب کنید چه موفق باشید و چه نباشید برای شما خوب است. به خاطر داشته باشید که کلید توفیق شما تنها قدرت تان نیست بلکه ارتباط شما با بدنتان و احساس غروری است که از این ارتباط پیدا می کنید.

چاقی و اضافه وزن در 50 سالگیکارهایی که باید حتما از آن ها بپرهیزد.

رژیم های معجزه گر : در رژیم های معجزه گری که شما را هفته ای 5 کیلو لاغر می کند شما چربی ها را از دست نمی دهید بلکه عضلات تان و مواد ضروری بدن که برای سلامت شما لازم است را از دست خواهید داد. داروهای ضد اشتها : اساس بیشتر این مواد هورمون های تیروئید، ادرار آور، آمفی تامین ها و روان گردان هاست. درست است که این داروها شما را لاغر می کنند اما بدانید که عضلات بدن شما هستند که تحلیل می روند و این در حالی است که در چربی های بدن شما تاثیر چندانی نمی گذارند. دیگر اینکه شما به طور جدی با خطر مشکل دار شدن کلیه ها و نابودی تیروئید، اضطراب و بی خوابی و… رو به رو خواهید شد.

 

همچنین بخوانید:  اقدامات اولیه در مسمومیت های اتفاقی

 

آیا می دانستید ؟!

سونای خشک یا بخار هیچ کاری برای اندام شما انجام نمی دهد. شما با این کار تنها آب بدن تان را از دست می دهید و چربی ها در جای خودشان قرار خواهند داشت. رفتار درمان ها (درمان با آرامش، رفع تنش و اضطراب، روان درمانی و غیره ) می توانند کمک کننده باشند. کسانی که مشکلات اساسی چاقی دارند. طبق تجویز پزشک می توانند از داروهای موجود در بازار استفاده کنند. پودرهای غذایی می توانند کمک کننده باشند، به شرط آن که شما آن را جایگزین یک یا دو وعده غذایی اصلی خود کنید. مقدار کالری ای که هر روز به بدنتان می رسد را با دقت بنویسید، روی بسته مواد غذایی مصرفی خود نگاه کنید و ببینید آیا از پروتئین و مواد ضروری مورد نیاز بدنتان سرشار است یا نه ؟!

نکات کلیدی !

پس از پنجاه سالگی، به طور طبیعی وزن شما بیشتر از دوران بیست سالگی تان خواهد بود. این موضوع را بپذیرید و به خاطر داشته باشید که لاغری زیاد سن شما را بیشتر خواهد نشان داد. ورزش منظم برای کنترل وزن بسیار مفید است.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

شکوفه فندق را با خواص بهبود هضم غذا، کاهش وزن و لاغری، چربی سوز، ضد اسهال، درمان صرع، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0