topNotif

چرا خانم ها نیاز به شکر ندارند

1655 بازدید
02 آذر 96
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 4 دی 1400

آیا می دانید چرا خانم ها نیاز به شکر ندارند ؟!

به طور کلی تشخیص برتری مزه و طعم شیرینی از بدو زندگی شروع می شود، تحقیقاتی بر روی نوزادان انجام شده است که نشان دهنده این است که نوزادان برای مایعات شیرین تر بیشتر مک می زنند و علاقه نشان می دهند. تکامل تدریجی زندگی از اوایل کودکی با شکر شروع می شود، گاری بیوچانت بیولوژیست دانشگاه پنسیلوانیا نتیجه می گیرد که ذائقه شخصی به انسان ما قبل تاریخ فرصت داده تا میوه های شیرین و دانه های انگور را برای خوردن انتخاب کند (در واقع این موضوع تحقیقات در مورد کودکان و علاقه آن ها برای شیرینی جات را تایید کرده است)، البته برای ما نیز چنین رابطه ای بین شیرین بودن و خوشمزه بودن وجود دارد.

چرا خانم ها نیاز به شکر ندارند

چرا خانم ها نیاز به شکر ندارند

جالب است بدانیم :

گرفتاری ما با مواد شیرین کننده فقط فیزیکی نیست بلکه به خوبی جنبه هیجانی دارد، به لغات مترادف کلمه شیرین که در فرهنگ و بستر نوشته شده توجه کنید : دلپذیر، خوشبو، عزیز، گوارا و تازه و زیبا و…. از این کلمات در مواردی هم چون قلب شیرینم، کلوچه دلپذیر، رایحه ای شیرین تر از عسل و… استفاده می شود

آیا تا به حال کسی جرات پیدا کرده به جای شیرین من، عسل من و… بگوید ترشی من و یا جای شیرینی و کیک جایزه به فرزندش هویج کادو دهد؟!

فراموش نکنیم :

با وجود این شکر همیشه نشان از شیرینی و دلپذیری ندارد، مدت هاست که بشر از رابطه شیرینی و فساد دندان ها رنج می برد، باکتری های دهان که ساکاروز را تبدیل به مولکول های پیچیده و مقاومی می کنند به مینای دندان ها می چسبد و ایجاد پلاک می کند که سبب فساد دندان ها می شود.

از طرف دیگر با خوردن شکر میزان تری گلسرید خون و در نهایت کلسترول خون افزایش می یابد، زیرا تری گلسرید نقش کلیدی دارد و در بیماری قلب بیش از کلسترول اهمیت دارد.

 

همچنین بخوانید:  خواص و مضرات انواع مختلف شکر

 

تاثیرات منفی شیرینی بر سلامتی بانوان :

تاثیر های منفی سمبل شیرینی یا شکر سلامتی بانوان را مخصوصا به مخاطره می اندازد، زیرا ارتباط گسترده شکر و کاندیدا (عفونت های قارچی رحم) و نشانگان آن عبارت است از :

ناراحتی های قبل از قاعدگی، اضافه وزن، پوکی استخوان ها و بیماری های ناشی از آن که بی شمار است، توجه کنید شما که از خوردن دسر و افزودن شکر به قهوه خود اجتناب می کنید، روزانه با خوردن سیب زمینی سرخ شده و شکر اندود و سس های تجاری و سوپ ها و کراکر و نان های فانتزی و نوشابه ها و آدامس حتی همبرگر و بستنی تا چه اندازه در خوردن شیرینی و شکر افراط کرده و به وزن خود افزوده اید.

امید است با شناخت منابع غذاهای شکر اندود از خوردن آن ها نیز اجتناب کنید و همیشه سالم باشید و به طول عمر خود بیفزایید،

مضرات شکر :

طبق تحقیقات مختلفی که انجام شده است شکر و شیرینی جات را برای پوست مضر دانسته اند و بار ها اخطار داده شده است که مصرف شکر باعث پیری می شود، بگذریم از اضافه وزن که کم و زیاد شدن وزن خود باعث ایجاد ترک هایی بر روی پوست می شود که از زیبایی پوست می کاهد، پس سعی کنید در مصرف شکر مراعات کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

شکر سرخ را با خواص ضد نفخ و ملین، درمان سرماخوردگی، درمان کم خونی، پیشگیری از پیری زودرس، جوانسازی پوست، تنظیم فشارخون، درمان عفونت های رحم، کمک به کاهش وزن، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0